1. leht 1-st

Tagasild

Postitatud: 15 Jaan 2012 20:36
Postitas WHISTLER
Kuna mul juba pikemat aega tagasild kilisenud-kolisenud, siis täna sai auto üles tõstetud ja vaadatud mis viga, tundus loks gardaaniristis, ja tugev loks differentsiaalis, kuna olin valmistunud selleks, et varsti differ lendab, oli üks tagasild varuks, gardaan samuti, lappisin siis ümber, imelik nagin, (nagu gardaani tasakaalustus riivaks mingit metalli) sain lahti, nüüd aga teine mure.

Nimelt käiguga pidurdades ja/või gaasi maha lastes hakkab kas tagant kundepoolt v6i gardaani juurest vibreerima ja lõhkuma. Ise olen kõik varjandid läbi mõtlenud, mis mõelda oskan, homme vahetan gardaani korra uuesti ära, vaatan mis siis saab. On äkki kellegil ideid, mis kolin, vibratsioon ja lõhkumine võib tekkida reduktori ja/või gardaanivahetusest, valesti komplekteerimisest või lohakusest?

Postitatud: 15 Jaan 2012 23:12
Postitas logman
*Vahepuki kinnitasid põhja alla küll, aga kas mutrid korralikult kinni kah keerasid?
*Kui tagasilla reduktori otsas oleva flantsi mutter lahti on, siis mootoriga pidurdades hakkab põhja alt väga vastikut häält kostma, sest käbi nüüstab vastu difri korpust.

Postitatud: 15 Jaan 2012 23:23
Postitas Arvos
Ma vaataks ka flantsi üle. Viitab sellele küll. Kui mutter lahti ja vedu taga on, siis on vaikus. Vedu ära kaob, hakkab flants loperdama.

Postitatud: 16 Jaan 2012 00:24
Postitas WHISTLER
Väärt mõtted, mehed. proovin järgi, annan teada!

Postitatud: 18 Jaan 2012 10:15
Postitas WHISTLER
Asi lahenes, viga oli gardaanis, mis oli silmnähtavalt k6ver. Imelik on see, et lihtsalt sõites erinevate kiirustega vibratsiooni ei esinenud. Tänud soovituste eest:)