1. leht 2-st
Esisild
Postitatud: 25 Sept 2011 20:09
Postitas madis1080
Mingi jama on mul 07 esisillaga ja õõtsa puksidega. Nimelt on õõtsa puksi kummi osad metall korpuse seest välja roninud. Kas puksi kummi materjaal liiga pehme? Või sai liiga väiksed seibid pandud? Kuigi seibid on üle kummi ääre kõvasti- vähemalt siis olid kui külge panin need. Puksid nii välja roninud, et õõts logiseb edasi tagasi:mad:
Samas on ka mingi jama sellega , et silla talla on umbes 1cm kitsam kui auto see koht kuhu ta kinnitub- sai eelmine aasta lihtsalt kinni vägistatud. Aga nüüd vaja paika saada see, kuna tundub et see käib seal kuidagi edasi tagasi ja muudab rataste asendit.
Alla läks 01 sillatala, ehk sellest erinevus?
Ja samas võtsin tagasillal selle reguleerija ära ja panin otse, kas ülevaatusel tuleb sellega palju probleeme? Muidu pidurid said ise küll head kõik neli võtavad nagu kännu taha.
Iga tahes oleks tore kui ruttu abi saaks, saaks ehk järgmine nädal masina ülevaatuse kindlaks.
Postitatud: 25 Sept 2011 20:20
Postitas Arvos
Selle piduriregulaatori otstarvet praktikas ei olegi selgeks saanud. Ilma selleta peaks nagu tagumised pidurid enne blokki tõmbama kuid praktikas pole ma seda siiani täheldanud. Mina olen ta alati vahelt välja võtnud ja pidurid on ok olnud.
Postitatud: 25 Sept 2011 20:47
Postitas madis1080
Arvos kirjutas:Selle piduriregulaatori otstarvet praktikas ei olegi selgeks saanud. Ilma selleta peaks nagu tagumised pidurid enne blokki tõmbama kuid praktikas pole ma seda siiani täheldanud. Mina olen ta alati vahelt välja võtnud ja pidurid on ok olnud.
Selge. Olid need torud sealt ümbert mädanenud ja regulaator ise lootuseltult kinni.
Nüüd oleks vaja veel esisilla murele lahendus leida. Ise mõtlesin et lõikan plaadid poolraami ja silla vahele, siis hoiaks sirgelt paigal selle.
Ja puksidele ehk veel suuremad seibid vahele?
Postitatud: 25 Sept 2011 20:51
Postitas Arvos
Puksid on vedelad, pole seal mingeid seibe panna mõtet. Vahetada on tarvis ja õiged puksid panna.
Postitatud: 25 Sept 2011 21:24
Postitas madis1080
Selge, aga mis firmat siis soovitate? eelmised ostsin Avsk auto kauplusest.
Aga ülemistel õõtsadel seda probleemi pole, et üle ronivad, aga mõtekas oleks ülemised ka vahetada siis juba?
Postitatud: 25 Sept 2011 21:33
Postitas Arvos
Kui ülemised ok on, pole mõtet neid niisama vahetada. Aga kelle toodang pukside osas kõige parem on, jään vastuse võlgu. Kui omal need vahetada, seisan sama probleemi ees. Nii palju on kuulda rämps-õõtsapuksidest, et ei julgegi osta midagi enne kui keegi on miskit toodangut proovinud ja heaks kiitnud. Siinkohal ootaks asjakohast infot neilt kel seda on.
Postitatud: 25 Sept 2011 21:34
Postitas reiner
Alumistel õõtsadel ikka sees pool on seibid?
Postitatud: 25 Sept 2011 22:01
Postitas madis1080
Jah. Mitte originaalid , vb natuke väiksemad. Aga mõlema poole kummi puksid on roninud auto esiosa poole välja. Mitte et mõlemad selle latti vms peale mis õõtsa kokku viib.
Postitatud: 26 Sept 2011 00:01
Postitas hautz
Ega tegu pole SCT puksidega? Mul oli nendu puksidega sama teema eelmine aasta. Ajas ikka naerma küll kui puksid kestsid alla nädala. Mul ajutine lahendus vene puksid, kuid nüüd needki mõrased. Uus lahendus tuleb polüretaanpukside näol.
Postitatud: 26 Sept 2011 15:17
Postitas madis1080
Selge mul endal üks vedeleb nõuka ajast, ehk leiab 3 veel kuskilt juurde.
Postitatud: 26 Sept 2011 19:32
Postitas MargusR
Tulles tagasi selle regulaatoriteema juurde,siis ülevaatusega probleeme piduristendis ei tule.Küll aga tuleb siis kui on vaja maanteekiirusel järsult pidurdada(loom või mida iganes).Sellise kiiruse juures tõuseb taguots ikka suht kergeks ja kui siis rattad blokis on.... on piruett kerge tulema.Omal kogemused mõne aasta tagant metskitse ettejooksmisega.Napilt oleks lepikus olnud tagaots ees.Ükski vidin pole autoküljes niisama.
Postitatud: 26 Sept 2011 20:51
Postitas Arvos
MargusR kirjutas:Tulles tagasi selle regulaatoriteema juurde,siis ülevaatusega probleeme piduristendis ei tule.Küll aga tuleb siis kui on vaja maanteekiirusel järsult pidurdada(loom või mida iganes).Sellise kiiruse juures tõuseb taguots ikka suht kergeks ja kui siis rattad blokis on.... on piruett kerge tulema.Omal kogemused mõne aasta tagant metskitse ettejooksmisega.Napilt oleks lepikus olnud tagaots ees.Ükski vidin pole autoküljes niisama.
Ei oma selliseid kogemusi kogu lada-ekspluatsiooni ajaloos. Kas see lepik oleks olnud kohal just sellepärast, ei usu.
Postitatud: 26 Sept 2011 20:57
Postitas JanekH
Arvos kirjutas:Selle piduriregulaatori otstarvet praktikas ei olegi selgeks saanud. Ilma selleta peaks nagu tagumised pidurid enne blokki tõmbama kuid praktikas pole ma seda siiani täheldanud. Mina olen ta alati vahelt välja võtnud ja pidurid on ok olnud.
Tsiteerides klassikuid, siis oli ennemuistsel aal Tallinna Mehhaanika koolis õpetaja (vist Heldur kui mu mälu mind ei peta), kes armastas öelda järgmist:
Kui sa arvad, et seda vidinat pole vaja, siis saada kiri VAZi tehasesse ja ütle, et see on üleliigne detail. Vaata kui palju odavamalt oleks siis võimalik uut autot toota.

Postitatud: 26 Sept 2011 21:13
Postitas Arvos
Eks ma jään siis selleks õnnetuks kes ilma selle vidinata kuidagi edasi eksisteerima peab.
Postitatud: 28 Sept 2011 19:49
Postitas madis1080
Täna kiskusin silla alt ja on sct puksid jah, ülemised paigal aga alumised kõik omadega P***ES samuti lahendasin sillatala probleemi nimelt on sillatala 2cm kitsam kui eelmine ja 06 alt võetud. Siin kohal tahan tervitada Pesti Jaani 250krise all olnud tala eest. Ja lisaks et tänu temale liigub eestis palju paberi ja pahtliga parandatud ladasi mille eest ta korraliku kere tööde raha tahab:)
Muide mis hinnaga need polüester vms puksid liiguvad?
Postitatud: 28 Sept 2011 21:28
Postitas ROJEV
VäikeMägilane kirjutas:
Polüuretaan puksid veermikule - 2000eek ühe auto komplekt!
Kontaktid profiilis, siia palun mitte postitada!
Ehk 125eur/kompl.
Teema : http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... #pid187453
Postitatud: 29 Sept 2011 11:16
Postitas pavlik
MargusR kirjutas:...Sellise kiiruse juures tõuseb taguots ikka suht kergeks ja kui siis rattad blokis on...
Ei saa jätta OT norivat küsimust esitamata: kas mootor suri selle äparduse käigus välja? Lada originaal piduriregulaator ON saast, sest tal on "meeldiv" omadus kinni kiiluda/roostetada ja sel juhul sõidad sisuliselt ilma tagapiduriteta.
Mis puutub väitesse, et ükski vidin pole auto küljes niisama, siis ajalugu tunneb väga paljusid vidinaid paljude erinevate markide/mudelite küljest, mille eemaldamine on kasutusomadustele ainult kasuks tulnud. Ka insenerid on inimesed - panevad nemadki vahel puusse.
Postitatud: 29 Sept 2011 19:11
Postitas MargusR
See kinnikiilumine/roostetamine toimubki tavaliselt kolvi algasendis e. kui vedelik täiega läbi pääseb.Mootor suri välja jah kuna esiveolisega on see kerge tulema kui sidurit vajutada ei jõua.

Postitatud: 29 Sept 2011 22:02
Postitas JanekH
[/quote]
Mis puutub väitesse, et ükski vidin pole auto küljes niisama, siis ajalugu tunneb väga paljusid vidinaid paljude erinevate markide/mudelite küljest, mille eemaldamine on kasutusomadustele ainult kasuks tulnud. Ka insenerid on inimesed - panevad nemadki vahel puusse.[/quote]
Põhimõtteliselt olen Pavlikuga nõus.
Ei oleks mootori käimiseks vaja ei EGRI ega pidurite jaoks ABSi jne. Ilma EGRita töötab auto kindlasti paremini, kuid selliste heitgaaside normidega sobiksid need autod ainult teatud riikidesse, kus ei ole veel EURO4/5 jne normid nõutud.
Kuid antud ajal ja antud perioodil oli tegemist parima lahendusega mis oli välja töötatud, et tagada auto stabiilsus.
Postitatud: 01 Okt 2011 18:54
Postitas madis1080
Kuidas silla parameetrid koduste vahenditega enamvähem paika saaks? originaalis on sillal need seibid seal õõtsapulga vms vahel,aga kuna uus sillatala ju kindlasti veidi teiste mõõtudega, kui vana.