1. leht 1-st
Ladale teine tagasild
Postitatud: 19 Juul 2011 15:11
Postitas L2llsiim
Tekkis siis selline küsimus, et millise auto tagasilda oleks võimalik kõige kergema vaevaga alla panna??
Ise mõtlesin vanema generatsiooni 3. seerja BMW peale. Võimalik oleks panna võib- olla ka Sierra tagasild.
Aga just tahakski teada siinsete autohuviliste arvamust, et milline sobiks kõige paremini ja mida oleks küllaltki kerge paigaldada, sest suurimaks probleemiks saab keevitusvõimaluste peaaegu täielik puudumine.
Ettetänades
L2llsiim
Postitatud: 19 Juul 2011 15:14
Postitas olaaf
Mis on antud tegevuse eesmärk?
Milleks on vaja autole teist tagasilda?
Ilma keevitust kasutamata sobib alla vaid teise lada või poeletilt võetud originaal sild...
Postitatud: 19 Juul 2011 16:04
Postitas MuKi14
Tahad sõltuvat või sõltumatut tagasilda?
Postitatud: 19 Juul 2011 17:53
Postitas L2llsiim
olaaf kirjutas:Mis on antud tegevuse eesmärk?
Milleks on vaja autole teist tagasilda?
Kuna reduktoris on metallipuru ja seega ei ole sealt head nahka loota siis hakkasin uurima võimalusi, et kas asendada reduktor või panna alla komplektne tagasild. Siis tekkis küsimus, et uuriks natuke millised võimalused on olemas veel peale Lada originaal tagasilla. Keevituse võimalus on tõesti minimaalne, aga kui vaja saaks hakkama.
Kui sa oskad mulle nõu anda, mida ma oma tagasillaga tegema peaks, et ta nii ei undaks(kuulda on, et midagi ei ole päris korras) ja metallipuru ka peale 700 km sõitmist kastiõlisse ei loobiks oleksin ma väga tänulik.
ToMuKi14:
Ei ole oluline.
Postitatud: 19 Juul 2011 18:05
Postitas viaccess
Lihtsam panna sõltuva ehk talasilla, valikut suurt polegi: Volvo 200 seeria, vanemad fiatid, vanemad Jaapanlased (datsun bluebird ntx). Eeldab tala külge uusi kronsteine paigaldamist mis sobivad Lada omadega.
Sõltumatu silla (bmw, mb, opel, ford) alla panek nõuab tõsiseid kere ümberehitusi, pärast on hulga probleeme ÜVga.
Soovitan: Vaheta reduktor ära, tee ka sillatala seest puhtaks. Endal oli terve sillakorpus satellitide hambaid täis, peale puhastamist probleeme uue reduktoriga polnud.
Postitatud: 19 Juul 2011 18:10
Postitas L2llsiim
Tänud.
Aga selle reduktoriga tekkis selline küsimus: olen kuulnud, et neid on kahte erinevat tüüpi pmst siis aeglase ja kiire ülekandega ja siis kas neile on vaja erinevaid veovõlle või sobivad mõlemale tüübile ühed ja samad??
Postitatud: 19 Juul 2011 18:43
Postitas zajetz
klassikul ikka samad kõik veovõllid
Postitatud: 19 Juul 2011 19:04
Postitas viaccess
Ülekanned:
2106- 11/43 -3,9 Kiire
2103- 10/41 -4,1
2101- 10/43 -4,3
2102- 9/40 -4,44 Aeglane
On veel aeglasemad, kasutatakse autospordis, väga kallid.
Kõik diffrid sobivad 1:1 le, poolassid kõigil samad (v.a. Niva)
Postitatud: 19 Juul 2011 19:28
Postitas L2llsiim
Suured suured tänud!!
