1. leht 1-st
Süütesüsteem, küte ja & amordid 21073 (mono).*
Postitatud: 19 Apr 2011 02:11
Postitas JUSTer
Probleem siis selline, et Lada 21073'l läksin mõlemad amordid vahepeal pooleks. Sai amordid ära vahetatud, 1km sõita ja uuesti pooleks amordid.
Ning tagasilda hoidev varras läks ka selle tõttu pooleks mis ette poole põhja alla jookseb.
Nüüd kõik asjad välja vahetatud, ja natuke uuritud, lõikasin vedrudelt paar keeret maha, ehk aitab midagi siis ei ole amordid nii pikad ja peavad ehk 1km asemel 2km vastu

Okei, nali naljaks aga tglt on asi jama.
On kellelgi taolist jama olnud ja oskab keegi õelda miks nii võib juhtuda? Ise väga ei taju miks nad pooleks lähevad :S Otseselt midagi kõver ei tundu olevat ja amordid noh, väikse pinge all lähevad poltide otsa aga see pole ka nüüd mis teab üüratu pinge all.. Tänan
Postitatud: 19 Apr 2011 14:57
Postitas humparts
Kasutasid Sa Lada amorte või aretasid ise. Mis vedrustus all on ?
kas vardad on tagasillal korralikud ja känd ok ?
Postitatud: 19 Apr 2011 20:53
Postitas JUSTer
Kõik on täiesti originaal, ning 1 varda vahetasin ka üleeile ära, see oli pooleks läinud.
Pmst algul läksid amordid pooleks siis jäi varras terveks. Peale esimest vahetamist kui teist korda pooleks läksid siis läks juba 1 varras ka.
Eks täna lähen proovin sõita ja eks näis ka jäävad asjad terveks

Postitatud: 19 Apr 2011 23:23
Postitas ando
Sõidad sa mööda teed ikka? Tagasild on ikka enamvähem otse all ja känd ka sirgu? Amortide aasad ongi nõrgavõitu, paljud on tugevdanud amordikinnitusi pukside juurest.
Postitatud: 20 Apr 2011 01:00
Postitas JUSTer
Kui mul amordid teist korda pooleks läksid siis ma sõitsin tõesti AINULT mööda teed

Aga jah, praegu tundus et pidasid vastu asjad.
Auto pole nii kaua käinud, et osad pütid vist lakkasid töötamast.
Algul kõik lahe, sõitsin juba mingi maa ära. Auto käis tühikäigul, läksin välja korra, siis tagasi autosse, käik sisse, lapatsit vähe ning suri välja kohe.
Käima läks ainult siis kui gaas põhjas oli, ja käima jäi ka aind siis kui gaasi põhjas hoidsid. 3 püti pealt peaks isegi ns töötama ju aga ta mingi 4000rpm oli max kui gaasi põhjas hoitsid, ja läks aega ka kuni kogus seda. Musta ajas ka välja ikka räigelt ning mootor rappus seal kapote all.
Homme vaatan üle millistes silindrites sädet pole kui on üldse sädeme asi.
Aga vaevalt, et karbuss umbes vms kuigi kütusefilter ka vahel äkki too umbes. Eks näeb.
Postitatud: 20 Apr 2011 01:09
Postitas ando
Kust kohast täpsemalt nad pooleks lähevad? Vaata jagaja rootor üle.
Postitatud: 21 Apr 2011 01:04
Postitas JUSTer
Ando, amortidega nüüd selline lugu, et peale sõitmist jäid terveks, ehk tänu sellele, et lõikasin vedrusi natuke lühemaks ja amort ei ole nii pikk enam.
Aga Lada 21073'l pole jagaja rootorit

Sellel on 1,7L mono-pritsega mootor.
Täna vahetasin küünlad ära sellel.
Küünlad olid süsimustad. Nö jagaja v kuidas seda nimetatakse seal, sellest tulevad otsad olid täiesti 100% ära oksüdeerunud kui juhtmed ära tõmbasin.
Tegin puhtaks ja mõllu, panin siis auto käima, pöördesse läks ilusti kui gaasi põhja vajutasin.
Kui vaikselt pöördesse ajasin siis täpselt teeb sellist häält nagu mõni pütt ei töötaks aga ma kahtlustan hoopis, et ei saa kütet peale vms.
Summut laseb ka vähemalt 3 koha pealt vähemalt läbi ja ikka ohtralt. Sõna otseses mõttes OHTRALT

1 minut auto käib siis salong on sinine ja silmad kipitavad peas

:P
Kapoti alt tuleb ka heitgaasi ikka vingelt, täpselt pole pihta saanud kust aga äkki kohe ploki ja kollektori vahe pealt, see idee tuli seoses sellega, et äkki kui vahelt läbi ajab ei saa hapnikuandur õiget signaali ja selle pärast ongi segu v midagi vale ja ei lähe pöördesse normaalselt kui vaikselt vajutada gaasipedaali ning tühikäik on ka 1500-2000 rpm.
Igasugused näpunäited ja asjad on tere tulnud mida proovida jne.
Eks ma homme ka vaatan andurite takistused ja asjad üle ning ega küttefilter umbes pole vms.
Muidugi autosse läks pool aastat teises autos seisnud küte ka aga see ei tohiks veel nii lahja ju olla

Postitatud: 21 Apr 2011 02:28
Postitas humparts
Vaatan, et Sa viljandimaalt.... samast kohast on ju palju asjalikke klubilisi pärit.. kui Sa ise tunned, et hakkama ei saa eks palu kellegi abi.
Sel võib palju lihtsaid ja loogilisi .. või väga ebaloogilisi vigu olla

Kuigi tehnika on suht arenend, ei ole minuteada siiani kunagi keegi netiteel autot veel remontind.
Postitatud: 21 Apr 2011 02:41
Postitas IceStorm
JUSTer kirjutas:
Aga vaevalt, et karbuss umbes vms kuigi kütusefilter ka vahel äkki too umbes.
JUSTer kirjutas:
Aga Lada 21073'l pole jagaja rootorit

Sellel on 1,7L mono-pritsega mootor.
Algse info põhjal oli jagaja rootor tõesti hea pakkumine!
Kas "Check Engine" tuli põleb? Igaks juhuks tee diagnostika, selleks tuleb diagnostikapistikus A ja B kokku ühendada ning "Check Engine" hakkab vilkuma.
http://www.autoelectric.ru/diagnostic/codes/gm-ecm.htm
Kindlasti kontrolli üle bensiinifilter.
Postitatud: 21 Apr 2011 14:52
Postitas JUSTer
Täna nagunii hakkan igasugu asju kontrollima kuid ma ei osanud arvatagi, et nii vanal autol vilgukoodi saab lugeda

See väga hea, et saab. Leian ilmsalt muidgi vigu. Suured tänud IceStorm ja humparts - auto ma teen ikka ise korda, ma ei ootagi, et keegi ütleks lambist ära mis läbi on vms. Lihtsalt, äkki kellelgi taoline probleem olnud ja oskab midagi soovitada mida mina ei pruugi teadagi.
Täna esimese asjana teen siis vilgukoodi ära ja siis kui see ei peaks midagi näitama hakkan ükshaaval andureid läbi käima multimeetriga.
Autodatas oli ka mingeid takistusi näidatud, abiks ikka. Tänan, annan tulemustest teada õhtul.
Edit: IceStorm, kas sa mõtlesid tõsiselt, et rootori pakkumine oli hea mõte? Kui jah kas siis 21073'l osadel on rootor ja osadel ajust juhitav süüde?
Postitatud: 21 Apr 2011 15:11
Postitas ando
Ei, ta pidas silmas seda, et alguses polnud monopritsest mitte mingit juttu. Ehe näide sellest, kuidas abi andmine on raskendatud, kui infot on vähe. Ma soovitaks sul autol teha korda need vead, milles sa kindel oled-äkki veab ja kaob ära ka see mure, mille pärast sa teema siia tegid.
Postitatud: 21 Apr 2011 15:35
Postitas humparts
Sry mu võhiklikkust, aga kas sellel monopritsel on ka vaakumimajandus.. kui on siis läänekatel seal paljud probleemid peidus.. et lekivad ja ei ava õigeid klappe asju.
Postitatud: 21 Apr 2011 16:38
Postitas JUSTer
Vaakumimajandus ikka jah.
To ando: "Sul täiesti õigus, aga ennem tahaksin vilkkoodi ära lugeda ja siis need asjad ära parandada milles ma kindel olen, et ei tööta/katki"
Kui lambda valetab, temp andur läbi ja vb gaasiklapiandur ka jamab siis on loogiline, et segud on täiesti paigast ära.
Usun, et temp andur võis juba ennem läbi olla aga ega ma pole siiani katsetanud ega midagi.
Aga mis ma ikka jutustan, ma lähen praegu tööd tegema aga kui keegi teab siis võib mulle lihtsustuseks õelda kus kohas see vilkkoodi pistik asub mille ära pean sildama.
Ando, see asi ka veel, et sry tõesti minu viga see mono mainimata jätmine

Millegi pärast eeldasin, et te teate et see on mono pritsung
Aga suured tänud

Postitatud: 22 Apr 2011 01:36
Postitas JUSTer
Praegu olen nii kaugele jõudnud, et auto töötab.
Ma ei tea mis valemiga ta täna töötab ja eile ei töötand :S
Kuna ma vilkkoodi pistikut mitte kusagilt ei leidnud siis ma ei saanud seda lugeda aga kontrollisin multimeetriga temperatuuri andurid ära.
Mõlemad andurid läbi. Aga need ei mõjuta mitte midagi. Kuna takistus oli 0 seega ühendus puudub ja ECU võtab seda kui 80 kraadist töötemperatuuri.
Teen praegu sundjahutust autole, kui keegi vilkkoodi pistiku asukoha oskab õelda loeksin selle ka ära ning otsin kust summut läbi laseb...
Postitatud: 22 Apr 2011 03:49
Postitas IceStorm
Pistik on kindalaeka all, üsna ees servas.
Postitatud: 22 Apr 2011 22:20
Postitas JUSTer
Sildasin ära selle pistiku A ja B klemmi. Ning check engine tuli küll vilkuma ei hakanud.
Ühendasin siis temp anduri pistiku lahti, uuesti süüde sisse ja ikka ei hakanud vilkuma.
Ei tea mis jama aga praegu igastahes auto töötab ja lähen nüüd muud nipet näpet tegema, kollektor oli ka natuke lõdva võitu kinni...
Võib vist teema lukku panna.