1. leht 1-st

Käik sees ja välja enam ei tule....ventol

Postitatud: 03 Okt 2010 13:14
Postitas tann
Tere... ehk saab siit kiiremini vastuse!!!!
Tekkis selline mure,et käik jäi sisse ja enam välja ei tule! tegu siis kolmanda käiguga.
Milles võib olla probleem? Ehk on siin nii tarkasid,kes oskavad sellise murega tiba valgustada, et mis moodi seda lahendada... esma pilgul tundusid vardad ja muud jubinad hoovastiku küljes olema terved ja oma algupärase kujuga.


Ja kas kellegil on käigukasti ja diffri joonist? ja kas neid on võimalik eraldada oma vahel.. kui on siis mis moodi täpsemalt?


NB!!! tean, et koht ja foorum on valed aga ehk leidub inimesi kes oskaks aidata :D

Postitatud: 03 Okt 2010 13:45
Postitas redko
Tere mul on olnud kogemus ühe audi 100 kastiga millel tekkis sama jama ja ise jagu ei saanud lihtsam lahendus tuli osta kasutatud kast 1000eeki ja asi toimis ;)

Postitatud: 03 Okt 2010 15:05
Postitas tann
redko... kast on juba vahetatud... aga sama jama:S tundub,et see kasti viga ja kolmanda käigu sünkronisaatorid vms on nõrgad :S
aa ja mootoriks on 1.8 66kw manuaal

Postitatud: 03 Okt 2010 20:19
Postitas Priidic
Endal jäi samuti 3. käik Golfil ükskord sisse, jõuga sain välja pika jamamise peale. Viga oli kulunud hoovastikus, seal mitu puksi ja liigendit, mis väsivad.

Postitatud: 04 Okt 2010 10:47
Postitas redko
Algselt postitas: tann
redko... kast on juba vahetatud... aga sama jama:S tundub,et see kasti viga ja kolmanda käigu sünkronisaatorid vms on nõrgad :S
aa ja mootoriks on 1.8 66kw manuaal
Nu jh siis peab viga arvatavasti kuskil kasti hoovastikus ikka olema kas kõver ,valesti või siis kulunud.:rolleyes

[Muudetud: 4-10-2010 redko]

[Muudetud: 4-10-2010 redko]

Postitatud: 04 Okt 2010 11:56
Postitas maalo
kas käik ei tule välja sõitmisel või ka seistes? Kui mootor välja lülitatult välja tuleb, siis on viga kas siduri ebapiisavas lahutamises või hoovastikus.. kui ka seistes ei tule välja, siis on kasti sees kas lukustusvarras kinni roostetanud või on sünkro kuidagi kõverasti.. variante on palju, oleks tarvis pigem kõige pealt hoovastik paika panna ja siis alles kaste vahetada. Enda Golfil ma jeblasin tükk aega selle reguleeringuga - kui sai R ilma raksuta sisse, siis 1. käik keeldus minemast ja kui 1 läks sisse, siis R läks raginaga.. VAG on müstika.

Postitatud: 04 Okt 2010 16:32
Postitas PuZuP
Kas tegemist on trossidega või siis pulgaga "hoovastikuga"?
Vastavalt siis kas 02A või 020 koodiga kast.
Sealt edasi hakkame lahkama.

Postitatud: 04 Okt 2010 18:43
Postitas tann
Algselt postitas: PuZuP
Kas tegemist on trossidega või siis pulgaga "hoovastikuga"?
Vastavalt siis kas 02A või 020 koodiga kast.
Sealt edasi hakkame lahkama.

Hoovastkuga...
Ja asi ei saa olla hoovastikus, kuna nendel uued ja korralikud osad küljes...ja sirged isegi to plekk mis neid hoovastikusid kaitseb on sirge ja korralik... viga peab olema ikka kusagil kastis sees...
ei käik ei tule ka siis välja kui mootor seisab ... niiet asi ei saa ka olla siduris!

Postitatud: 04 Okt 2010 23:42
Postitas zajetz
mis olekus on mootori padjad ???

Postitatud: 05 Okt 2010 17:33
Postitas PuZuP
Algselt postitas: tann
Algselt postitas: PuZuP
Kas tegemist on trossidega või siis pulgaga "hoovastikuga"?
Vastavalt siis kas 02A või 020 koodiga kast.
Sealt edasi hakkame lahkama.

Hoovastkuga...
Ja asi ei saa olla hoovastikus, kuna nendel uued ja korralikud osad küljes...ja sirged isegi to plekk mis neid hoovastikusid kaitseb on sirge ja korralik... viga peab olema ikka kusagil kastis sees...
ei käik ei tule ka siis välja kui mootor seisab ... niiet asi ei saa ka olla siduris!
Saab... sellist asja nagu ei saa, ei ole olemas.
Hoovastikuga kastil on summuti kõrval veel üks liigendpuks, mis toetab varrast keskelt. Kui see ära sulanud, siis on teadagi mis saama hakkab.

Juhul kui puks terve, siis võta hoovastiku liigendid lahti ja liiguta lülituskulissist otse. Kui sealt kinni, siis pole muud kui kolm polti lahti ja küljest ära. Sealt edasi pead juba vaatama milline osa on ulatanud oma hänna...