1. leht 1-st
Vibra ja müra
Postitatud: 27 Nov 2003 10:18
Postitas jaks
sai siis mootor koos käimariga vahetatud ning nüüd kohapeal töötades auto väriseb räigelt. Sõitma minnes värin hakkab kaduma kuid mootori mürin on salongis väga suur. Gardaan jäi samaks sest enne töötas korralikult, samuti ka differ. Kapoti avades on mootori hääl normis, ei kolise. Millest see ilge müra ja värin põhjustatud võib olla?
Postitatud: 27 Nov 2003 13:29
Postitas M.I.R.
Äkki asi hoopis kontaktides??? Igatahes kontrolli, sest kui kontaktid kulunud ja vale vahega, siis auto värisebki kohapeal töötades räigelt.
Postitatud: 27 Nov 2003 14:57
Postitas PuZuP
Mis olukorras sul mootori- ja käimari padjad(puksid) on...kui need läbi, siis kah väriseb jubedalt...samas võivad ka mõlemad vead korraga esined, et siis need padjad ja ka süüde...et vale süüte korral on mootori töötsükkel paigast ära ning töötab ebaühtlaselt ning madalatel pööretel tekib jube värin (resonants)...kõrgematel kaob ära nagu kõik oleks korras...oled ju kindlasti sõitnud bussiga (''uued'' scaniad) ning tagapingil istudes on korraga bussi peatumisel kõrvulukustav müra...siis peaks tunne tuttav olema...

Postitatud: 27 Nov 2003 15:13
Postitas motamees
Sul võib kuskil mootor või käimar vastu keret käia. Karteripõhi vastu esisillatala jne.
Mul läks kunagi Mossel killustiku kivi karteri ja sillatala vahele. Sõidu pealt oli selline tunne et kohe mootoril tükid taga. Kapoti alt polnud kuulda midagi.
Postitatud: 05 Dets 2003 13:33
Postitas jaks
käigukasti padi oli läbi, sai vahetatud. müra siiski alles. uurisin ja puurisin ning leidsin, et püksid käivad vastu kere, kohe peale kollektori ühenduskohta. seal see eesmine tala vms. kas siis tuleb mootori padjad lahti keerata ja mootorit kuidagi nihutada?
Postitatud: 05 Dets 2003 16:42
Postitas PuZuP
Vaat need püksid on veel käimari küljes kinni ühe kronsaga...sinna annab miskit vahele toppida (seibid, mutrid, mis iganes...)...sellega mängides annab pükse veidi liigutada...aga kui sealt kah ei anna, siis tuleb juba pükse väänama hakata või siis uued püksid osta....endal oli nii, et uued püksid olid vasta sidurikorvi....siis saigi sinna käimari juurde neid seibe topitud ja asi läks paremaks...
Postitatud: 05 Dets 2003 17:18
Postitas olaaf
tavaliselt käivad püksid mootoriruumis kere detailide vastu vajunud (väsinud) mootoripadja süü tõttu.
ja üldjuhul ei taheta seda patja ise vahetama hakakta, kuna püksid segavad seda protseduuri veidi.
Postitatud: 10 Dets 2003 15:48
Postitas kaur
vaevalt, et uute pükside ostmine aitaks. need on ikka küllaltki identsed (ülejäänud sumpajooks on küll vahel väänatud, kuidas jumal juhatab!)
seal tuleb ikka kuidagi nende patjadega mängida, kuna pükste mootoripoolse otsa väänamine on küll üsna tänamatu töö ja ei pruugi üldse õnnestuda
Postitatud: 10 Dets 2003 22:52
Postitas PuZuP
Esialgne postitaja kaur
need on ikka küllaltki identsed (ülejäänud
Ehh...ega ikka ei ole küll...kui ostes sulle tehase toodangu asemel koperatiivi toodangut pähe määritakse, siis võid saada igatsugu muud kraami, kui seda mis tegelikult sinna ilusasti istub...mõni on üldse selline, et ei istu kollektori otsagi...vat siis leiuta...