1. leht 1-st
P: roolivõimendi
Postitatud: 04 Aug 2010 01:01
Postitas zajetz
Kuidas seletada nähtust, et roolivõimendiga autol töötava mootoriga on rool raskem kui seisva mootoriga?
kellelgi ideid??
Postitatud: 04 Aug 2010 01:12
Postitas twist
Roolilatis olevad klapid on nii kulunud, et hakkavad õli valele poole(s.t. vastupidises suunas rooli pööramisele) suruma, tekitades eelmainitud efekti.
See on vaid minu idee...
[Muudetud: 3-8-2010 twist]
Postitatud: 04 Aug 2010 01:24
Postitas zajetz
Ise siiski kahtlstan, et õhk on latis sees. Kogu süsteem on üle 2 aasta täiesti tühi olnud.
Postitatud: 04 Aug 2010 13:18
Postitas Mikk
õhk on jah reaalsem variant, vales suunas vedelikku liikuma saada on pea võimatu, kui ma nüüd roolivõimusüsteemi ehituses ei eksi, pole enam korraliku pilti sellest silme ees.
Postitatud: 04 Aug 2010 14:01
Postitas logman
Võin ju anda mingisugused juhised, kuidas VW Transporteri süsteemi täitsin, aga kas sellest ka abi on, ei tea.
Mul oli samuti kõik õli välja lastud, latt maas, pesus, remondis ja nii paar kuud vedeles kuniks jupid saadi ja komplekteerisin ning paigaldasin.
Esimene ots pakkudele ja anum sai normini täis kallatud.
Keerasin rooli mõlemale poole lõppu ja kontrollisin taset.
Siis masin tühikäigul loksuma ja läks veel õli juurde.
Töötava mootoriga sai kah rooli servast serva paar korda keeratud, vajadusel vedelikku lisatud ja oligi kõik.
Kui õhk vahel või õli vähe, siis hakkab pump ulguma.
A kas see süsteem või karp (tegemist vist su kopkale paigaldatuga) ennem ikka töökorras oli? Lammarist võib igatsugu kontrollimata põhku saada.
[Muudetud: 4-8-2010 logman]
Postitatud: 04 Aug 2010 16:32
Postitas hautz
Õhk ei tohiks sisse jääda kuidagi. Pump ajab ju koguaeg õli ringi. Kui paar korda ühele ja teisele poole rooli keerata, siis tuleb õhk ise välja. Mul hakkas roolilatt enne lekkima hakkamist talvel rooli raskemaks tegema. Ehk sama viga..
Postitatud: 04 Aug 2010 19:07
Postitas siksaator
Algselt postitas: hautz
Õhk ei tohiks sisse jääda kuidagi. Pump ajab ju koguaeg õli ringi. Kui paar korda ühele ja teisele poole rooli keerata, siis tuleb õhk ise välja. Mul hakkas roolilatt enne lekkima hakkamist talvel rooli raskemaks tegema. Ehk sama viga..
Kusjuures saab küll õhk sisse jääda, kui näiteks mingi tagasivoolu toru on umbes- remontisin esinduses ühte Chrysler Grand Voyagerit (kusjuures kui toru oli umbes siis oli samuti suhteliselt raske töötava mootoriga rooli keerata:)).
Postitatud: 05 Aug 2010 01:27
Postitas zajetz
Algselt postitas: siksaator
Algselt postitas: hautz
Õhk ei tohiks sisse jääda kuidagi. Pump ajab ju koguaeg õli ringi. Kui paar korda ühele ja teisele poole rooli keerata, siis tuleb õhk ise välja. Mul hakkas roolilatt enne lekkima hakkamist talvel rooli raskemaks tegema. Ehk sama viga..
Kusjuures saab küll õhk sisse jääda, kui näiteks mingi tagasivoolu toru on umbes- remontisin esinduses ühte Chrysler Grand Voyagerit (kusjuures kui toru oli umbes siis oli samuti suhteliselt raske töötava mootoriga rooli keerata:)).
just nii oligi. pumba pealevoolu torusse oli ilusti paberinutsakas sisse jäänud, ma lihtsalt ei mäletanud et ma sinna kaks nutsakat panin. ühe võtsin ära aga teine jäi sügavale põhja.
Nüüd saab rahulikult kohapeal ühe käega rattaid keerata.
