P: roolivõimendi
P: roolivõimendi
- zajetz
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1086
- Liitunud: 14 Nov 2002 15:31
- Asukoht: Tallinn, Nõmme(Pääsküla)
- Autod: 4x 2101x ; 626 ; Auris hybrid
P: roolivõimendi
Kuidas seletada nähtust, et roolivõimendiga autol töötava mootoriga on rool raskem kui seisva mootoriga?
kellelgi ideid??
kellelgi ideid??
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Võin ju anda mingisugused juhised, kuidas VW Transporteri süsteemi täitsin, aga kas sellest ka abi on, ei tea.
Mul oli samuti kõik õli välja lastud, latt maas, pesus, remondis ja nii paar kuud vedeles kuniks jupid saadi ja komplekteerisin ning paigaldasin.
Esimene ots pakkudele ja anum sai normini täis kallatud.
Keerasin rooli mõlemale poole lõppu ja kontrollisin taset.
Siis masin tühikäigul loksuma ja läks veel õli juurde.
Töötava mootoriga sai kah rooli servast serva paar korda keeratud, vajadusel vedelikku lisatud ja oligi kõik.
Kui õhk vahel või õli vähe, siis hakkab pump ulguma.
A kas see süsteem või karp (tegemist vist su kopkale paigaldatuga) ennem ikka töökorras oli? Lammarist võib igatsugu kontrollimata põhku saada.
[Muudetud: 4-8-2010 logman]
Mul oli samuti kõik õli välja lastud, latt maas, pesus, remondis ja nii paar kuud vedeles kuniks jupid saadi ja komplekteerisin ning paigaldasin.
Esimene ots pakkudele ja anum sai normini täis kallatud.
Keerasin rooli mõlemale poole lõppu ja kontrollisin taset.
Siis masin tühikäigul loksuma ja läks veel õli juurde.
Töötava mootoriga sai kah rooli servast serva paar korda keeratud, vajadusel vedelikku lisatud ja oligi kõik.
Kui õhk vahel või õli vähe, siis hakkab pump ulguma.
A kas see süsteem või karp (tegemist vist su kopkale paigaldatuga) ennem ikka töökorras oli? Lammarist võib igatsugu kontrollimata põhku saada.
[Muudetud: 4-8-2010 logman]
- siksaator
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 631
- Liitunud: 18 Aug 2007 21:05
- Asukoht: Tallinn
- Autod: VW Golf III
Kusjuures saab küll õhk sisse jääda, kui näiteks mingi tagasivoolu toru on umbes- remontisin esinduses ühte Chrysler Grand Voyagerit (kusjuures kui toru oli umbes siis oli samuti suhteliselt raske töötava mootoriga rooli keerata:)).Algselt postitas: hautz
Õhk ei tohiks sisse jääda kuidagi. Pump ajab ju koguaeg õli ringi. Kui paar korda ühele ja teisele poole rooli keerata, siis tuleb õhk ise välja. Mul hakkas roolilatt enne lekkima hakkamist talvel rooli raskemaks tegema. Ehk sama viga..
- zajetz
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1086
- Liitunud: 14 Nov 2002 15:31
- Asukoht: Tallinn, Nõmme(Pääsküla)
- Autod: 4x 2101x ; 626 ; Auris hybrid
just nii oligi. pumba pealevoolu torusse oli ilusti paberinutsakas sisse jäänud, ma lihtsalt ei mäletanud et ma sinna kaks nutsakat panin. ühe võtsin ära aga teine jäi sügavale põhja.Algselt postitas: siksaatorKusjuures saab küll õhk sisse jääda, kui näiteks mingi tagasivoolu toru on umbes- remontisin esinduses ühte Chrysler Grand Voyagerit (kusjuures kui toru oli umbes siis oli samuti suhteliselt raske töötava mootoriga rooli keerata:)).Algselt postitas: hautz
Õhk ei tohiks sisse jääda kuidagi. Pump ajab ju koguaeg õli ringi. Kui paar korda ühele ja teisele poole rooli keerata, siis tuleb õhk ise välja. Mul hakkas roolilatt enne lekkima hakkamist talvel rooli raskemaks tegema. Ehk sama viga..
Nüüd saab rahulikult kohapeal ühe käega rattaid keerata.
