1. leht 2-st
Tagasild hakkab all hüppama
Postitatud: 27 Juul 2010 18:49
Postitas hautz
Probleem selline, et nii , kui asfaldil rattad ringi käivad hakkab tagasild all hüppama ja nii hullult, et vaata, et sild küljest ei tuleks. Sillatala ja üks pooltelg(trumlid ja piduri süsteem ka uus) uued. Poolteljed ja differ jäävad vist üle ainult. Samas kõverad poolteljed peaks sõidu ajal tunda andma.
On mõttet teine differ panna prooviks?
Arvasin, et süüdi amordid, või reaktiiv vardad, kuid amordid said uued ja lühikesed reaktiivvardad ka teised korralike puksidega.
Krt endal mõistus peale ei hakka sellise lihtsa asjale ja niisama osade vahetamiseks väga aega pole.
Mainin ära, et ajutiselt on taga ühelpool vale kõrgusega rehv(teiste rehvidega oli sama asi) ja differ nagu raksub, kui pidurdada. Differ paistis korralik, satelliit hammakad käisid isegi tihedalt, nagu uuel diffril.
Üks kõver pooltelg(sai alla pandud uue asemel, millel üks keere maha läks) sai asendatud korralikuga. Kõveraga auto hüppas väiksel kiirusel.
Jumala sitt nii maante peal ringi keerata ja nalja ei saa üldse teha:flaming
Postitatud: 27 Juul 2010 19:10
Postitas madis132
Tuttaval oli sama häda aga siis ta vahetas kõik tagasilla kinnitus vardad uute vastu välja koos uute puksidega ja siis ei hüpanud,aga kui sai umbes 2-3 rehvi paari ära joonistatud asfaldile siis hakkas häda vaikselt tagasi tekkima:D
Postitatud: 27 Juul 2010 19:11
Postitas reiner
Osta korralik amort.. Lisaks korralikud puksid..
[Muudetud: 27-7-2010 reiner]
Postitatud: 27 Juul 2010 20:05
Postitas Viin
Mul Astral oli sama nali, kui rattad vähedegi ringi käisid hakkas rappuma. Ja viga oli amortides.
Postitatud: 28 Juul 2010 00:01
Postitas viaccess
Algselt postitas: hautz
Probleem selline, et nii , kui asfaldil rattad ringi käivad hakkab tagasild all hüppama
Miks sa seda teed?
Postitatud: 28 Juul 2010 00:21
Postitas hautz
Krt ju siis ascona amordid ei õigusta.
Proovin midagi jäigemat.

Postitatud: 28 Juul 2010 00:30
Postitas logman
Algselt postitas: hautz
ascona amordid
Mis asjad need on?
Amordid valitakse ikka tootja margi ja konstruktsiooni järgi, mitte vaadates, et ohh, püss käru, mul ka selle amordikaid vaja

.
Postitatud: 28 Juul 2010 00:31
Postitas hautz
Algselt postitas: viaccess
Miks sa seda teed?
No meeldima on hakanud. Võimsama autoga hakkas see asi huvitama ja vaja ju nõrgemaga järgi teha(1,6l ja 2,0l on suur vahe ikka). Olen natuke drifti proovinud teise autoga ja hakkas meeldima.

Vaja siis siks ka liikuma saada ja vedrustust veel muuta.
Pealegi kino peab saama:P:spin
Tuli meelde, et isegi kruusal tükkis vahepeal samamoodi sild hüppama. Imelik, et uute amortidega selline asi:P
Postitatud: 28 Juul 2010 00:32
Postitas hautz
Algselt postitas: logman
Algselt postitas: hautz
ascona amordid
Mis asjad need on?
Amordid valitakse ikka tootja margi ja konstruktsiooni järgi, mitte vaadates, et ohh, püss käru, mul ka selle amordikaid vaja

.
Tasuta saadud, siis tuleb ikka ära proovida.

Mina valin auto osasid selle järgi, mida on võimalik paika sobitada:P
Postitatud: 28 Juul 2010 01:04
Postitas logman
Algselt postitas: hautz
Mina valin auto osasid selle järgi, mida on võimalik paika sobitada:P
Ja siis küsid siin foorumis, et miks asjad on just nii sitasti, kui nad parajasti on

Äinuhh, nalja peab saama,

aga kas just sel moel?
Edit:
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=23928
Pole küll gaas, aga kordades etem kaup, kui askonni alt võetud küübi-saast.
[Muudetud: 28-7-2010 logman]
Postitatud: 29 Juul 2010 22:48
Postitas hautz
Hetkel orig. amordid all ja asi tunduvalt parem. Ei tea, kaua need seekord kestavad. Lähevad hiljem arvatavasti transiti tagumised gaaikad alla. Originaal ei jää:spin
Proovin siis selle varjandi ära, et ette transporteri omad ja taha transiti omad.
Postitatud: 03 Aug 2010 21:19
Postitas Hulkur
Äkki keevitad siis suure kuudi kah peale ja hakkad cargo teenust pakkuma?
Postitatud: 04 Aug 2010 02:07
Postitas viaccess
Mu punasel muidu Iveco Daily amordid taga, ja väga hää... Pole hüppanud veel, kui isegi ratas käib asfaldil ringi

Postitatud: 17 Nov 2010 20:27
Postitas kauri88
mul ka sama jama aga mul taga teine rehv ka all...225/45/r13 kui kellegil nei veidraid rehve on pakkuda siis ootan huviga
Postitatud: 17 Nov 2010 21:26
Postitas sansa
Mossel minu meelest kogu aeg kui ratas ringi käib tagusild hüppab. Näiteks nagu siin videos:
http://www.youtube.com/watch?v=88nb8-G0NwY
Kas seda mõjutab et mossel lehtvedrud?
Sest sellel sigullil küll sild ei käi :
http://www.youtube.com/watch?v=Vea-NoD3 ... re=related
Kui mossel käib tagusild vedrude pärast siis ma järeldan ,et ikkagi vedru viga(liiga jäik või pehme).
[Muudetud: 17-11-2010 sansa]
Postitatud: 17 Nov 2010 21:34
Postitas PuZuP
Aga enamikel Ameerika autodel on ka taga lehtvedrud ju...
Huvitav, miks neil ei hüppa...

Postitatud: 17 Nov 2010 21:41
Postitas madis1080
Peaks olema amordi viga. Kuskilt lugesin et kellegil oli lada ka hüppanud ja siis oli amorid ära vahetanud siis oli ok olnud.
Postitatud: 18 Nov 2010 00:37
Postitas hautz
Mul läkid gaasikad alla ja viga jäi ikka alles. Parem ol, kuid mitte ideaalne. viga kadus iseenesest ja nüüd pole kordagi tagasild hüppama hakanud. Ju tahtsid amordid sissetöötamist.
Reaktiivvardapuksid on küll siksil paras saast.
Postitatud: 18 Nov 2010 09:25
Postitas masuurik
panid vanad ascona või transiti amordid ja need tahavad su lada all veel eraldi sisse töötada?
Postitatud: 19 Nov 2010 00:48
Postitas hautz
Gabrieli niva gaasikate kasuks otsustasin. Kui need läbi lähevad, siis proovin mingeid muu margi omasid. Olen suht kindel, et need Ascona amordid oleks ka ilusti toimima hakanud, kui oleks edasi sõitnud. Gaasikatega oli tükk aega veel see jama, et tagasild tükkis hüppama.
Ja Ascona amordid olid uued ja lühemaks keevitatud. Tükkmaad jäigem, kui siksi originaalid.
[Muudetud: 18-11-2010 hautz]