1. leht 1-st
K: poolraami parandus
Postitatud: 11 Veebr 2010 21:02
Postitas Vibumees
Ostsin, kuid kahjuks ei leidnud teemat. Probleem siis selline et juhipoolen esimene poolraam kohe kohe pooleks (ei oska täpselt seletada aga sealt kust poolraam keerab ennast üles kapotialla) loodan et saite aru mis kohta mõtlen. Siit siis küsimus et kas uut tükki saab poest osta nt või kas annab sellist kohta parandada inimesekombel?
Ette tänades Meelis
Postitatud: 11 Veebr 2010 21:18
Postitas Varblane
Mul uued esimesed poolraamid olemas, kui vaja peaks minema...
Postitatud: 12 Veebr 2010 13:37
Postitas Vibumees
aga misoodi see vidin väljanäeb või mismoodi seda vahetatakse sellessuhtes et kas ainult koos esimese lanzeroniga koos ? selleks peab pea terve masina ribadeks tõmbama ?
Postitatud: 12 Veebr 2010 13:52
Postitas olaaf
lõikad vana ära keevitad uue asemele - kui on kuhu keevitada...
Postitatud: 12 Veebr 2010 13:56
Postitas Vibumees
ei no sellest saan ma aru aga mis mind huvitab ongi see et kas see poolraam on siis koos lansekaga ehk siis suht suur tükk mille vahetamiseks tuleb oii oii kui palju lahti võtta ...lihtsalt tahan endale selgeks teha millega tuleb täpselt tegemist tegema hakata
Postitatud: 12 Veebr 2010 14:07
Postitas pavlik
Mina küll aru ei saanud mis kohta sa mõtled (teema peaks muidugi ülepea kerefoorumis olema aga see selleks). Kui mina väike olin, siis isa õpetas, et poolraam=lon?eroon (ehk lansekas). Ehk siis tegu on selle karbiga (talaga) mis tuleb auto põhja alt ja mille külge (nende vahele) kinnitub sillatala. Kui sa nüüd räägid poolraami sellest osast, mis keerab üles kapoti alla, siis ega jutt ei käi vedrukandurist? Vedrukandurit mootoriruumi poolt eriti ei näe - ta suuremalt osalt rattakoopas (seal siis vedru ja ülemise õõtshoova kinnitus), mootoriruumi poole jääb ainult amordi ülemine kinnituskoht.
Anyway, mina olen poes näinud kahte sorti detaile: ainult poolraami tala või terve mootoriruumi külg (poolraami tala, vedrukandur ja mootoriruumi sein) ühes tükis. Poolraami vahetus eeldab reeglina auto esiosa molekulideks võtmist.
Postitatud: 12 Veebr 2010 14:21
Postitas Walter
Relakas kätte, mädand osa lõika minema ja kas ehitad jämmemast metallist uued pool raamid või ostad poest originaal poolraamid ja võtad sealt vajalikud tükid mida sul vaja läheb. Keevitad kõik kokku ja valma. Puhas metallitöö

Postitatud: 12 Veebr 2010 14:35
Postitas Vibumees
Sain vastuse siis enamvähem teada, vabandan lollide küsimuste pärast mis tulenevad võhiklikkusest. 1 loll jõuab ikka rohkem küsida kui 1000 tarka vastata aga aitäh sellegipoolest.
Postitatud: 12 Veebr 2010 23:23
Postitas vussvillem
Mina tegin mädanenud kohaga niimoodi. Usun et jäi päris kõva.
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 983&page=2
Postitatud: 12 Veebr 2010 23:37
Postitas lada
Kui ainult see ülemineku koht mäda ja ülejäänud talast/raamist korras siis niimoodi kõige parem ongi teha nagu vussvillem oma postituses..kui relakas ja keevitus käes püsib siis ei ole sellise asja tegemine probleem.
Muidu on ka neid tükke eraldi müügil ning enda masinale ostsin selle tala mis sealt samast põhja alla läheb ning selle ülemineku koha meisterdasin ise.
edu.
edit: ühe pildi leidsin ka sellest
[Muudetud: 12-2-2010 lada]
Postitatud: 13 Veebr 2010 14:58
Postitas Vibumees
väga hea täpselt samast kohast juhipoolt on pooleks kus vussvillemilgi... ehk siis pean ostma esimese tungrauakohaaa pleki ?
Postitatud: 13 Veebr 2010 15:38
Postitas Varblane
Tee pilt sellest kohast, nii ei saa aru mis sul mäda on seal.
Postitatud: 13 Veebr 2010 19:07
Postitas Vibumees
Täpselt sama koht mis viimasel pildil ära mädanenud
[Muudetud: 13-2-2010 Vibumees]