Varuosade päritolu määramine.

Varuosade päritolu määramine.

Käigukasti, vedrustuse, pidurite ja veermikuga seonduv
Vasta
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2509
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Varuosade päritolu määramine.

Postitus Postitas SexSix »

Kuidas on võimalik teha kindlaks varuosa päritolu? St. tootjariiki? Ribakood. E tähis ( näiteks E4 on Holland). DOT tähis.
On veel üks asi millest sain teada Soomes. Nimelt väljapool Euroopa Liitu toodetud asja lubab kindlalt üks liikmesriik oma sertifitseerimisega kasutada terves Euroopa Liidus. Lisades E4 näiteks.
m
Mikk
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1026
Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
Asukoht: Harjumaa, Kose vald
Autod: VIS 23464-10

Postitus Postitas Mikk »

Jäi nüüd asi natuke segaseks. Saan aru, et soovitakse selgeks teha varusoa päritolu riiki. Kuid kui küsitakse kas ka E tähis võib näidata tootja riiki siis ei. E tähise juures olev number näitab jah riiki, kus sertifikaat vastuvõetud, kuid kõik E sertifikaadid peavad vastama kas siis UNECE või teistele EL ühenduste nõudmistele. DOT tähis näitab siis, et Ameerika vastav liit/ühendus on andnud vastava sisulise sertifikaadi, millele see toode vastab.
Ka ei pruugi ribakood alati sisaldada päritolumaad, sest ribakoode on erinevaid, aga täpsemalt siit http://www.hot.ee/leapoder/ribakood.html
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2509
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Soomlaste rehvitest.

Postitus Postitas SexSix »

Soome rehvitestis oli välja toodud tootjamaa (E20 Poola) näiteks või siis rehvi kasutuse heakskiitnud Euroopa Liidu (E4 Holland) tähis. E13 on näiteks Luksemburg jne.
m
Mikk
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1026
Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
Asukoht: Harjumaa, Kose vald
Autod: VIS 23464-10

Postitus Postitas Mikk »

HMM... Olen nõus, et vastav number koos E tähega näitab EL kuuluva liikmesriiki, kus asi heaks kiidetud ja seetõttu ka see mujal kehtib, aga et E20 näitaks ka kohe, et see Poolas toodetud, sellega ma praegu ei nõustu. Võib-olla et on see rehv ka Poolas toodetud, aga seda see E20 küll koheselt ei tähenda, aga eks õhtul süübin siis jälle seadustesse ja uurin järgi. Ja kui kellelgi tekib küsimus, miks on vaja siis üldse numbrit juurde E tähele kui nagu nii kõigis liiduga liitunud riikides asi kehtib, siis seda sellepärast, et osades riikides on rangemad nõudmised kui teistes, aga kõikides riikides peavad vastama vähemalt ühele teatud tasemele tooted.
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2509
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Soome keeles siis nii.

Postitus Postitas SexSix »

Bridgestone Turanza ER 300.
E- hyväksyntä: E20 (Puola).
Valmistusmaa: Puola.

Michelin Energy Saver.
E- hyväksyntä: E2 (Ranska).
Valmistusmaa: Espanja.

Nokian tehas Leningradi oblastis. Kas keegi on näinud, et rehvil kirjutatud: Made in Russia?
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »


Nokian tehas Leningradi oblastis. Kas keegi on näinud, et rehvil kirjutatud: Made in Russia?


Tead, sellega on nii ja naa. Ei oska keegi õiget seletust anda ja paljuski on süüdi fakt, et tootjamärgi omaja ei taha lihtsalt oma märgile ja margile halba mainet külge saada sellega, et konkreetne toode on valmistatud hoopistükis kuskil kolmandas riigis, kus tööjõud odavam, ebapädevam ja sellest tulenevalt ka võib-olla ebakvaliteetsem.
Venemaa - maine ju üldteada :D. Ja ei saa olla kindel, et rehvisegugi sisaldab raudkindlalt sellist koostist, mis Lapis katsetustel teste võitnud või häid tulemusi näitanud.
Seega - milleks teha reklaami, millel võivad olla negatiivsed, madalat läbimüüki ennustavad, tagajärjed (näiteks).
Vasta