1. leht 2-st

Küsimus rooli osas

Postitatud: 13 Dets 2009 18:52
Postitas MAZ
Natuke rumalavõitu küsimus aga mitu pööret teeb(tuleb keerata) lada rool kui ühest otsast teise keeratakse?
Ma hetkel ei saa ka oma auto pealt kontrollida,sest see asub minust liiga kaugel,et minna seda ise kontrollima aga ehk on keegi inimene nii hea ja vastaks minu küsimusele.

Postitatud: 17 Dets 2009 21:25
Postitas Edel
Umbkaudu 4 pööret.

Postitatud: 18 Dets 2009 18:17
Postitas sveno
tõsta sild ette ja kõik muutub, minu mäletamistmööda tuleb 2,5 ja natukene peale siis.:cool:

Postitatud: 18 Dets 2009 18:31
Postitas darts
silla ette toomisest nyyd kyll rooli pöörete arv ei muutu:)

Postitatud: 24 Dets 2009 13:39
Postitas sveno
Darts aga mis sa tegid ükskord, et terve ringi said vähemaks?

Postitatud: 24 Dets 2009 13:40
Postitas escapen
Tuleb vahetada roolikarp.

Postitatud: 24 Dets 2009 13:44
Postitas sveno
Darts tegi midagi muud!

Postitatud: 24 Dets 2009 16:55
Postitas darts
ei pea mingit roolikarpi vahetama .peab lihtsad lyhemad käänikud panema nende kohta sain öpetus sönu HR.Mättiku käest ja asi toimib ideaalselt rool läks pool tiiru lyhemaks.ja ei ole raske keerata ka.ja kui ongi siis tuleb trenni teha:)niisama lihtne se muidugi pole tegin endale yhed mis on täiesti ok.aga kindluse möttes sai tehtud veel yhed millel tift sees.tundub kindlam kuigi esimestel ei olnud ka midagi häda.aga no söita on hoopis teine rallis näiteks just shikaane.kui oleks rool orig.krutiks segaseks.nii et tasub teha:)

Postitatud: 24 Dets 2009 17:56
Postitas sveno
Ja kes ei mõista ise teha, ma usun et Dartsil pole ka tellimus tööde vastu midagi:D

Postitatud: 24 Dets 2009 18:24
Postitas Marek504
Minul teeb rool ühestservast teise täpselt kaks ringi :P
Ja tegijaks oli dr.Tuha

Postitatud: 24 Dets 2009 21:21
Postitas masuurik
Ehk keegi seletaks veidi lähemalt seda värki.Ise ammu sama asja plaanind teha.Kuna rool on väiksem kui kohvitaldrik ,siis oleks asjast eriti abi.PILDID oleks suur pluss.
Ott

Postitatud: 24 Dets 2009 21:59
Postitas darts
mis siin erilist vöta kääniku kyljest see osa ära kuhu rooliots kinnitub löika jupp vahelt välja keevita kokku tugevda veits ja ongi valmis:)

Postitatud: 24 Dets 2009 22:08
Postitas masuurik
Valmistoodangust oleks ju mõnipilt ikka hea.Saab näha teiste poolset toodangut...Üsna vahva oleks kui oleks pool pööret ja pool pööret.Ühesõnaga ühest otsast lappad teise= 1 ring.Iseasi kuidas sellise loominguga sõida oleks.

Postitatud: 24 Dets 2009 22:11
Postitas zajetz
Pilt

[Muudetud: 24/12/2009 zajetz]

Postitatud: 24 Dets 2009 22:15
Postitas masuurik
Zaiku ,kas sinu pildil on käändmiku otsi lähemale ka toodud üksteisele?Palju üleüldse maha võetakse.ütleme ,kui ma 2cm maha võtan,palju raadius väheneb roolil?
Mind ajendab asjale just minu ülitilluke rool...

[Muudetud: 24-12-2009 masuurik]

Postitatud: 24 Dets 2009 22:22
Postitas zajetz
Algselt postitas: masuurik
Zaiku ,kas sinu pildil on käändmiku otsi lähemale ka toodud üksteisele?Palju üleüldse maha võetakse.ütleme ,kui ma 2cm maha võtan,palju raadius väheneb roolil?
Mind ajendab asjale just minu ülitilluke rool...

[Muudetud: 24-12-2009 masuurik]
ei tohiks olla lähemelae toodud. Mina pöörete arvu kohapealt ei oska kaasa rääkida kuna mul juba lattrool :D

Las Kytt pajatab oma kogemusi kuidas auto nüüd teel seisab näiteks maanteel. Kas rool ületundlik ?

Postitatud: 24 Dets 2009 22:28
Postitas masuurik
su pildil vist tugevdatud peale keevitust pole?

Postitatud: 24 Dets 2009 22:32
Postitas Marek504
veneaeg tehti niimoodi...Pilt

Postitatud: 24 Dets 2009 22:36
Postitas Marek504
Kui kellelgi tõsisem huvi siis ps abiks. Mul üks etteviidud tala ja käändmikud olemas...:P

Postitatud: 25 Dets 2009 00:36
Postitas tuhajuhe
Minul on Golf 1 ; 2 ja Lada rooliõlaku keevitamis rakised tehtud.Selle tihvti olemasolu ja tugevdamisel ei näe mõtet.varasemal rallile tehtud asjadega on näha,et enne väändub see mis amordi külge läheb mitte rooliõlg.