1. leht 2-st
Vedrud ?
Postitatud: 14 Sept 2009 10:54
Postitas whisky
kas keegi oskaks õelda et mis wedrud 05 ele taha panna et perse vastu maad ei vajuks kui midagi pagaasnikusse paned ise mõtlesin et kas 02 kahe omad või sapika omad on vist liiga jäigad ?
Postitatud: 14 Sept 2009 11:06
Postitas Varblane
Uued tavalised Lada omad, kui ei taha perset taevasse ajada.
Postitatud: 08 Jaan 2010 15:46
Postitas Blue-Neoon
02-e omad

tühjalt on natuke kõrge aga kui midagi raskemat pagassi viskad siis väga 5+!
mul enda omale ka 02 omad!
Postitatud: 08 Jaan 2010 15:51
Postitas ToM
Tühjalt näeb päris juba välja ja ega sellise pukiga hea sõita ka ei ole.
Postitatud: 08 Jaan 2010 16:35
Postitas motamees
Pane vedrudele kummipuksid vahele ja asi lahendatud. Neid müüakse poes.
02 vedrusid ära küll taha pane. See ei lähe kohe mette.
Postitatud: 08 Jaan 2010 17:40
Postitas sveno
o2 omad koos hea amordiga on ju jumalast hea, väike raskus vastavalt rajale ja ka raskus tuleb õieti paigaldada. Kurvi minnes ei kaku auto enam koopasse vaid on stabiilselt horisontaalne- on pluss
Postitatud: 09 Jaan 2010 00:09
Postitas darts
svenol öigus ja 02 vedrud tehakse lyhemaks mitte ei topita täies pikkuses alla.kummipunnid olid enne vanasti:)
Postitatud: 09 Jaan 2010 13:31
Postitas Peep063
mina panin ka 02-e vedrud, ostsin tutikad ja lõikasin ühe keeru võrra lühemaks, nüüd on auto tühjalt täitsa normaalsel kõrgusel ja kui 5 inimest sees ei löö enam koopasse.
Postitatud: 16 Mär 2010 22:45
Postitas jurru
uued vedrud ja gaasiamordid. Peaks aitama?
Postitatud: 16 Mär 2010 23:04
Postitas Arvos
Olen pannud korra kummipuksid vahele. Hakkas korralikult ujuma, juhitavus läks tunduvalt viletsamaks.
Postitatud: 25 Mär 2010 22:21
Postitas jurru
kunagi pandi tennisepalle ka vahele aga ei pidanud kaua vastu
Postitatud: 03 Apr 2010 19:48
Postitas corrado
Algselt postitas: jurru
kunagi pandi tennisepalle ka vahele aga ei pidanud kaua vastu
Mismoodi need sinna kinnitati?:lol
Postitatud: 04 Apr 2010 05:00
Postitas logman
Itsitada ju võib, kui ei tea

.
Tennisepallid pandi vedrude sisse ja toimisid õhkpadjana

Postitatud: 01 Juun 2010 21:35
Postitas isic
mul selline küsimus veel, kas 04 vedrud on pikemad ja jäigemad, kui 03 omad? tahaks natuke tagumist osa kõrgemaks saada, sest praegu päris madal.
Postitatud: 01 Juun 2010 21:38
Postitas ando
04 ja 02 vedrud on jämedamad ning pikemad kui sedaanide omad. Tagaosa kergitamiseks ideaalsed.
[Muudetud: 1-6-2010 ando]
Postitatud: 17 Nov 2010 12:05
Postitas makuke
Kas 02 vedrus sobivad ka 06 alla? Sooviks masinat jäigemaks muuta...
Postitatud: 17 Nov 2010 12:30
Postitas lada
Algselt postitas: makuke
Kas 02 vedrus sobivad ka 06 alla? Sooviks masinat jäigemaks muuta...
Siin teemas on ju öeldud, et mis ja kuidas.
Ühesõnaga kui tahad universaali (02,04) tagavedrusi kasutada siis tuleb nendelt keerd maha lõigata sest muidu jäävad liiga pikaks ja auto tagaots läheb liiga kõrgele ning käsipiduritross võib hakata vastu kardaani käima. Esivedrud on kõigil klassikutel samad, nii universaalidel kui ka sedaanidel, kuid vedru jäikus on tavaliselt uutel vedrudel värviga märgitud. Mis värv millisele jäikusele vastab otsi ise foorumist, siin on juttu sellest olnud.
Postitatud: 17 Nov 2010 15:41
Postitas madis1080
Jäikust saab veel surendada kui panna suure vedru sisse vell teine väiksem vedru. Taha nii ei õnnestu vist panna, aga ette peaks küll saama.
Postitatud: 17 Nov 2010 16:32
Postitas reiner
Algselt postitas: madis1080
Jäikust saab veel surendada kui panna suure vedru sisse vell teine väiksem vedru. Taha nii ei õnnestu vist panna, aga ette peaks küll saama.
Ja kuidas sa mõtled esimeste vedrude sisse need teised panna? Amorte ei panegi siis? Olen kuulnud, et just tagumiste vedrudele pannakse lisaks veel ühed. Orig. vedru sisse siis.
Edit: Lisan veel ühe pildi vedrupatjatest(kui nii võib neid nimetada), mis käivad vedrude ja kere vahele. Annab tublisti jäikust ja ka natuke kõrgust juurde. Muidugi ainult vedrudega jäikust ei saavuta, hea oleks ka korralik amort!
[Muudetud: 17-11-2010 reiner]
Postitatud: 17 Nov 2010 17:07
Postitas hautz
Jäigad vedrud ees on jama. Korralik amort ja on küllalt jäik.
Taha võib küll panna jäigemad vedrud, kui on aku taha viidud ja muud raskust ka taha lisatud. Kui aku eest ja pagass tühi, siis pole mõtet mingit olematu vedrustusega autot teha.
Isegi gaasikad tõstavad tagumist otsa 10-20mm
Kas kõigil selline asi siksidega, et originaal vedrustusega auto ujub ja jäigemaga hakkab "hüppama"? Üle 150km/h ebatasasel teel sõitmine on suht hirmuäratav

Ees mul õli-gaas ja taga gaasiamordid, Vedrud eest mingid siksi ja mosse vedrude vahepealsed(proovin ka originaalid ära) ja taga kasutatud 02 koos 25mm kõrgendusega. Kõrgendusega on norm kõrgus, kui paak täis on, kuid kui kütet vähe, siis liiga kõrge. Igaljuhul kässasitrossi ja kardaani vahel mingi 20mm vahe.
[Muudetud: 17-11-2010 hautz]