Vedrud ?
Vedrud ?
-
wwhisky
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2
- Liitunud: 02 Jaan 2009 17:03
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Vaz 21051“82
Vedrud ?
kas keegi oskaks õelda et mis wedrud 05 ele taha panna et perse vastu maad ei vajuks kui midagi pagaasnikusse paned ise mõtlesin et kas 02 kahe omad või sapika omad on vist liiga jäigad ?
Kui me enne ei kohtu siis järgmine kord kindlasti !
-
bBlue-Neoon
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 46
- Liitunud: 21 Sept 2009 23:07
- Asukoht: valga
- Autod: VAZ 21051 ' 82
Siin teemas on ju öeldud, et mis ja kuidas.Algselt postitas: makuke
Kas 02 vedrus sobivad ka 06 alla? Sooviks masinat jäigemaks muuta...
Ühesõnaga kui tahad universaali (02,04) tagavedrusi kasutada siis tuleb nendelt keerd maha lõigata sest muidu jäävad liiga pikaks ja auto tagaots läheb liiga kõrgele ning käsipiduritross võib hakata vastu kardaani käima. Esivedrud on kõigil klassikutel samad, nii universaalidel kui ka sedaanidel, kuid vedru jäikus on tavaliselt uutel vedrudel värviga märgitud. Mis värv millisele jäikusele vastab otsi ise foorumist, siin on juttu sellest olnud.
Ja kuidas sa mõtled esimeste vedrude sisse need teised panna? Amorte ei panegi siis? Olen kuulnud, et just tagumiste vedrudele pannakse lisaks veel ühed. Orig. vedru sisse siis.Algselt postitas: madis1080
Jäikust saab veel surendada kui panna suure vedru sisse vell teine väiksem vedru. Taha nii ei õnnestu vist panna, aga ette peaks küll saama.
Edit: Lisan veel ühe pildi vedrupatjatest(kui nii võib neid nimetada), mis käivad vedrude ja kere vahele. Annab tublisti jäikust ja ka natuke kõrgust juurde. Muidugi ainult vedrudega jäikust ei saavuta, hea oleks ka korralik amort!
[Muudetud: 17-11-2010 reiner]
Lower your standards and you'll never be disappointed!
Jäigad vedrud ees on jama. Korralik amort ja on küllalt jäik.
Taha võib küll panna jäigemad vedrud, kui on aku taha viidud ja muud raskust ka taha lisatud. Kui aku eest ja pagass tühi, siis pole mõtet mingit olematu vedrustusega autot teha.
Isegi gaasikad tõstavad tagumist otsa 10-20mm
Kas kõigil selline asi siksidega, et originaal vedrustusega auto ujub ja jäigemaga hakkab "hüppama"? Üle 150km/h ebatasasel teel sõitmine on suht hirmuäratav
Ees mul õli-gaas ja taga gaasiamordid, Vedrud eest mingid siksi ja mosse vedrude vahepealsed(proovin ka originaalid ära) ja taga kasutatud 02 koos 25mm kõrgendusega. Kõrgendusega on norm kõrgus, kui paak täis on, kuid kui kütet vähe, siis liiga kõrge. Igaljuhul kässasitrossi ja kardaani vahel mingi 20mm vahe.
[Muudetud: 17-11-2010 hautz]
Taha võib küll panna jäigemad vedrud, kui on aku taha viidud ja muud raskust ka taha lisatud. Kui aku eest ja pagass tühi, siis pole mõtet mingit olematu vedrustusega autot teha.
Isegi gaasikad tõstavad tagumist otsa 10-20mm

Kas kõigil selline asi siksidega, et originaal vedrustusega auto ujub ja jäigemaga hakkab "hüppama"? Üle 150km/h ebatasasel teel sõitmine on suht hirmuäratav

[Muudetud: 17-11-2010 hautz]
.._____
./_____\ -KOPIKAS
(OIIIIIIO)
.U........U
./_____\ -KOPIKAS

(OIIIIIIO)
.U........U