Rattad alt ära, piduritrummlid küljest. Siis näed poolteljel on kaks vähe suuremat ava sees, sealt pääsed 17 padruniga keerama, 4 polti on. Hea õnne korral pole sul tõmbhaamrit(või kuidas seda nimetataksegi) vaja pooltelje väljatõmbamiseks, aga arvatavasti on..
Lower your standards and you'll never be disappointed!
Algselt postitas: reiner
Rattad alt ära, piduritrummlid küljest. Siis näed poolteljel on kaks vähe suuremat ava sees, sealt pääsed 17 padruniga keerama, 4 polti on. Hea õnne korral pole sul tõmbhaamrit(või kuidas seda nimetataksegi) vaja pooltelje väljatõmbamiseks, aga arvatavasti on..
Kui klotside taga oleva pleki ära võtta siis ma usun et aitab haamriga kah tagant kopsimisest et saaks pooltelje kätte:P
pooltelgesi on välja tõmmatud sama trummli või siis auto rattaga. (loomulikult pead enne 4 pooltelje polti lahti keerama) Paned trumli või ratta alla tagasi aga teistpidi, mõlemat ei tohi panna. Siis keerad poldid umbes kolm tiru kinni. ja siis saad ratta/trumliga välja tõmmata pooltelje.
Jah tuleb meelde küll, et isegi tagurpidi trummliga välja tõmmatud..
Samas ei võta see tõmbhaamer nii palju ruumi ning kui keevitus olemas, siis pole selle valmis tegemine ka mingi kunst..
Lower your standards and you'll never be disappointed!