Äkki oskab keegi head nõu anda miks pidurdamisel rool vibreerib (ikka päris tugeval nii 2-10cm edasi tagasi)oleneb kiirusest. Niisama sõites vibratsoon puudub.
Enda esimene mõte oli, et piduri kettad kõverad ning sai ostetud uued kettad ja klotsid. Sai ka äävahetatud aga viga ei kadunud. Piduri töö silindrid käivad hästi (käega saab sisse tagasi lükata) nii, et kinni ei ole. Esisillas lokse ei olnud (4 kuud tagasi tehtud tuttava poolt silla regull) ning sõites müstilisi helisid ei esine.
Veel olen täheldanud seda, et kõige suurem vibra tekib esimesel piduri pedaali vajutusel kui vajutada kaks kolm korda järjest siis lääb iga korraga vibra väiksemaks.(see tunne võib ka olla petlik kuna ka kiirus vähenb )
Äkki on kellegil head nõu, et mida järgmiseks välja vahetada?
[Muudetud: 8-18-2009 Priidic]
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
Võta ketad maha ja puhasata rummud ära. Rooste teeb ketta rummu vahel oma töö. Olen ise teinekord pidand mitu korda juti puhastama enne kui vibra ära kaob.
häbi on aga aitas õhutamine:bouncing
me olkuga arvasime et äkki mingid puksid pehmed ja kettad sitad aga kõige lihtsama asja peale kui õhutamine ei tulnud:sein
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
Algselt postitas: atzkarik
häbi on aga aitas õhutamine:bouncing
me olkuga arvasime et äkki mingid puksid pehmed ja kettad sitad aga kõige lihtsama asja peale kui õhutamine ei tulnud:sein
Algselt postitas: atzkarik
häbi on aga aitas õhutamine:bouncing
me olkuga arvasime et äkki mingid puksid pehmed ja kettad sitad aga kõige lihtsama asja peale kui õhutamine ei tulnud:sein
see vibra kadumine oli hetkeline nähtus:mad: kuna ei sõitnud selle autoga eriti(torni hoovipeal edasi tagasi ainult)
Nüüdseks hetkeks on ära vahetatud rooli latt,reaktiiv varda puksid, rattalaagrid, sarniirid, piduri pea silinder, piduri voolikud. kettad ka üle mõõdetud igat moodi.
Aga muutunud ei ole midagi kõik ikka sama moodi:flaming
üÜhe sõnaga üle vaadatud kogu esisild (kuskil lokse ei esine) asjad vahetatud igaks juhuks kuna ei saa aru kust see tekib! Siin kohal tahaks siis abi saada, et mis veel võib olla ning mis seda võiks tekitada. Äkki on keegi sellise jamaga ennem kokku puutunud?
Endal on mõte et lään homme poodi ja ostan igaks juhuks ka uued piduri töösilindrid(präegused käivad ka ilusti aga igaks juhuks kuna rohkem mõtteid ei ole) aga kui ka see ei aita siis peab juba käed ülesse tõstma ja kakkama alistuma sellele probleemile:regan
Kui keegi head nõu ei anna!
[Muudetud: 9-7-2009 atzkarik]
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
Elu on näidanud et viga on kas ketastes või rummudes.Arvan et lõtkud,õhutamised, suportid ja kummid võid unustada. Algatuseks tõsta tungiga rattad üks haaval õhku lase ratast ringi 3käiguga ja proovi vaikselt pidurdada.Ei usu et mõlemad pooled vibravad.
kle ei ole saanud ja präega on nagu ta on ( ikka sama ). Ning pole ka tervist eriti olla et sellega tegeleda
Nüütseks tuli mõte et äkki on klotside sadula (enda nimetus asjale) spilka(need junnid mis liiguvad sadula sees ja oiavad klotside raami sadula küljes kinni) augud sadula sees suureks kulunud. kuna kui sai neid spilkasid vahetatud siis oli päris suur loks sees. Jube keeruline jutt aga äkki keegi sai aru:puzzled
Ning tegelt oleks vaja saada kuskilt kasutatud aga töökorras piduri sadulaid, et äkki kellegil vedeleb? kuna poes küsivad jubetat hinge hinda nende eest.
Uus asi ka veel on välja tulnud et kui vajutada piduri pedaali kõvasti siis vibra ei teki.
[Muudetud: 22-7-2009 atzkarik]
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
Täna sai siis auto lõpuks pukkidele aetud ja lastud mootoriga ringi ning samalajal pidurtatud. Proovisime nii hea kui ka kurjaga aga vibratsooni ei teki:yllatunud isegi kiiruseid sinna 140 juurde ja proovitud pidurdada aga mida ei ole on vibra. Esisild täiesti paigal:yllatunud
Sai siis imestatud ja mõeldud ,et mis siis seda tekitab. Lõpuks jõutsime järeldusele (siit ka küsimus targematele?) et kas on selline asi võimalik, et üks tagumine piduri trummel ellipsis ja vaiksel pidurdamisel hakkab tagumine piduri silinder sisse välja käima ja selle tulemusena muutub esimeses piduri silindris surve ja see tekitab vibra esisilda?
Ning veel sai proovitud sõita nii et enne jalaga pidurdamist tõmpad käsipiduri peale (ei tööta eriti hästi ja plokki ei võta) siis jalaga pidurdamisel vibra peaaegu puudub!
[Muudetud: 28-7-2009 atzkarik]
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
Algselt postitas: atzkarik
Loodan et kellelgi on sellest teemas ka kasu kuna ei soovi kellelegi sellist jama mis mul oli!
[Muudetud: 14-8-2009 atzkarik]
Mis mõttes jama!? Sellist esisilla remonti soovitaks kõigile:D.
Sul on raudselt kõige korralikuma sillaga auto siin foorumis:D:D:D