1. leht 2-st
Volvo sild
Postitatud: 16 Apr 2009 00:01
Postitas nawu
Jätkuks siis volvo silla teemale. Nimelt mul siis jäid siiski veel mõned kysimused seoses volvo sillaga õhku. Alustaks siis algusest nagu ma aru olen saanud levinumad sillad mis pannakse 200, 700, (300?) seeria omad eks ning kas mõni originaalis yldse diffrilukuga ka olemas on v see on täitsa eksisteerimatu? Mis ylekannetega neid leidub?
Keegi kes on ise lukku aretanud võiks veidi näpukaid jagada mis nippidega teha saadud.
Mul endal on silla otsimine/alla panek tulemas krossi projektile ning ei tea asju hästi selle kohapeal.
Loodetavasti keegi aitab ega näkku löö.

Postitatud: 16 Apr 2009 00:13
Postitas zajetz
Ladale pannakse alla 200 seeria volvo silda. 300 vist on nõrk või mida iganes (see ei ole auto nagunii). 700'jase sild on 10 cm laiem.
200 seerija silda on ka kahte varianti: Dana 1030 (vanem mudel) ja Dana 1031 (uuem mudel).
Ülekandeid on saada standardis 3.15 - 4.10 enim levinud on 3.73 .
1031 on minu arusaamade järgi kiiremate ülekannetega, 1030 aeglasematega.
Postitatud: 16 Apr 2009 08:22
Postitas Mel
300 sild on teistsugune kui 200/700 oma. 300 sild on nö poolsõltuv deDion tüüpi. Lihtsustatult veovõllid on on põhimõtteliselt nagu sõltumatu vedrustusega autol, kuid eraldi on olemas ka jäik sillatala.
Esimeste aastakäikude 300 seeria käigukast asetses tagasillaga koos, mis paraku ei olnud töökindel lahendus.
Kes 300 silda tahab, siis praegu on Tallinna Kuusakoskis komplektne 300 Volvo olemas. Seal ma seda uurisingi:lol
Postitatud: 16 Apr 2009 14:11
Postitas kj
Minult võib 700 silla saada
Postitatud: 16 Apr 2009 17:54
Postitas nawu
Tänud kõigile
Postitatud: 16 Apr 2009 20:59
Postitas juss
volvo sild ei kannata hõppeid pidi laiali minema (räägivad rallimehed) Ja USAst on saada volvo sillale mis iganes ülekannet ja LSD. Need sillad on USAs suht levinud.
Postitatud: 16 Apr 2009 21:12
Postitas reiner
Algselt postitas: juss
volvo sild ei kannata hõppeid pidi laiali minema (räägivad rallimehed)
Huvitav miks nad siis nendega sõidavad? Ja mis seal laiali läheb? Peale Ladade on ka Starletitele alla pandud Volvo sildu ju..
Detroit L?
Postitatud: 16 Apr 2009 22:08
Postitas SexSix
Kas sellepärast sillal nimi Detroit L?
Postitatud: 16 Apr 2009 22:20
Postitas põletaja
Detroit locker on lihtsalt sillaluku nimi.
Reduktoriosa on aga DANA 30, leidub seda igatsugu Jeepidel esisillas.
Soovitatav oleks 1031 sild, kuna seal on korpus tugevam ja suurem. Seal sees ka 3.73 ja üles ülekanded st. ladale sobiva ülekande leiab lihtsamini, ei pea olema hüpersupermegatuuning ralli vidin vaid Jeep'i originaal.
Postitatud: 16 Apr 2009 22:27
Postitas zajetz
Algselt postitas: põletaja
Detroit locker on lihtsalt sillaluku nimi.
Reduktoriosa on aga DANA 30, leidub seda igatsugu Jeepidel esisillas.
Soovitatav oleks 1031 sild, kuna seal on korpus tugevam ja suurem. Seal sees ka 3.73 ja üles ülekanded st. ladale sobiva ülekande leiab lihtsamini, ei pea olema hüpersupermegatuuning ralli vidin vaid Jeep'i originaal.
olen just vastupidi arusaanud, et dana 1031 on kiiremate ülekannetega kuni 3,54 (endal 3.15) ja 1030 aeglasemate ülekannetega 3,73(endal 3.73 ja 2X 3.9). Ja jeebi esisillas peaks olema sama reduktor taga on vist jeepidel dana 44 ja 60
Kas 12500.- on kallis?
Postitatud: 16 Apr 2009 22:27
Postitas SexSix
Kas 12500 on kallis komplekse silla eest (uus)?
Postitatud: 16 Apr 2009 22:28
Postitas zajetz
oleneb ülekandest ja luku tüübist
Postitatud: 16 Apr 2009 22:36
Postitas põletaja
Algselt postitas: zajetz
olen just vastupidi arusaanud
Valesti oled, vaata mis silla peal kirjas.
Postitatud: 16 Apr 2009 22:50
Postitas zajetz
see koht on "veidi" ainult ära roostetanud.
Postitatud: 16 Apr 2009 23:01
Postitas MuKi14
Algselt postitas: Mel
Esimeste aastakäikude 300 seeria käigukast asetses tagasillaga koos, mis paraku ei olnud töökindel lahendus...
Ei tea midagi, mul siiamaani sõidab vahetatud on ainult üks veovõll, meie käes on sõtnud ligi 300000 km.

Ainuke jama on selles et tagasild lekib pealt, mingi auk on sisse roosetanud või ei tea mis seal juhtunud on.

Käigukasti kohta pole ühtegi halba sõna.

Postitatud: 17 Apr 2009 01:05
Postitas nawu
Kas siis 700 sisu on täielikult eirnev 200'ja omast v erineb ainult korpuse poolest ?
Niipalju lugesin välja.
Postitatud: 17 Apr 2009 07:41
Postitas SexSix
Aussie locker torsen.
[Muudetud: 17-4-2009 SexSix]
Postitatud: 17 Apr 2009 18:22
Postitas zajetz
Aussie Locker maksab uuena 3400.- sek
Postitatud: 04 Okt 2009 19:11
Postitas jukii
lugeins välja et 200 see kõige parem. aga sellest seerjast siis millist soovitate ? 240, 244, 245 .... ?
Postitatud: 04 Okt 2009 19:43
Postitas zajetz
Algselt postitas: jukii
lugeins välja et 200 see kõige parem. aga sellest seerjast siis millist soovitate ? 240, 244, 245 .... ?
Vaadata tuleks manual kastiga auto silda. soovitavalt enne ülekannet kontrollida. See ka s on 240, 244 või 245 ei oma sillaotsingul vahet.