1. leht 9-st
Amordid ja vedrud Ladale?
Postitatud: 01 Okt 2003 20:14
Postitas mikser21
millised vedrus ja amordid oleks 01 kõige sobilikumad...nii et auto on ike piisavalt kõrge...
Postitatud: 01 Okt 2003 21:02
Postitas trv
amordid võiksid kõik uued panna ja vedrudest : ette 01 ja taha kas 02-e või niva omad. Niva omadega jääb kõrgem, kui 02, samas mina panex 02, kuna niva omadega läheb taguots ilmselt liiga taevasse.
Postitatud: 01 Okt 2003 21:22
Postitas motamees
Kõige parem ikka panna originaalasjad. Insenerid on ju selle välja arvutanud ja teised testinud. 02 omasid ära mingil juhul pane. Need tõstavad taguotsa nii üles et amort pole enam võimeline üldse tööd tegema. Sellel teemal on juba kuskil pikemalt juttu olnud. Ja kui sa tahad paremaks teha kui see loodud siis pane taha alla NIVOMAT amordid. Need on loodud asja parendamisex. Hoiavadpepu alati õigel tasapinnalja samas on ta ka pehme.
Postitatud: 01 Okt 2003 21:43
Postitas trv
hmm...ma pole neist NIVOMAT vedrudest kuulnudki...:rolleyestegelt arvatavasti võib see siis tõesti parim varjant...aga palju need maxavad? millised sul endal on, motamees?
Postitatud: 01 Okt 2003 22:58
Postitas motamees
Nivomatid ei ole vedrud vaid amortikad. Nendel on sees selline pump mis hoiab auto pepu täpselt ettenähtud kõrgusel. Pump saab toimetada ainult sõidu ajal amortika liikumise peale. Nendega koos pannakse ka pehmemad vedrud alla. Siis on tühjalt sõites kena pehme ja koormaga läheb amort tugevamaks (surve pumbatakse suuremaks) ja jälle on hea sõita. Nende hind on kuskil 8kilo paar. Omale tahan alla aretada just need amordid. Mul on üks paar Volvo omasid kodus olemas. Otsad on samad aga kas ka nivoo kõrgus sobib see selgub siis kui alla panen. Käige romulates ehk sealt leiate mingi auto alt. Need tunneb ära------- on natuke jämedamad ja amordi vars on allapoole. Mul olid sellised ka oma Volvo all ja ütlemata hea oli ikka küll.

Postitatud: 07 Okt 2003 18:14
Postitas motamees
Esialgne postitaja Lada 6
vaevalt et keegi neid massiliselt ostma hakkab peale sinu.
Ka mina ei osta neid massiliselt kokku. Nipitan ainult väheke. Ma ju mainisin et romulatest vaja otsida. Ma panen endale ka alla kasutatud asjad.
Tõsi olen ühe paari poest uusi ka toonud aga needki läksid kunde autole alla.
Postitatud: 07 Okt 2003 19:29
Postitas berg
mul on taga volvo amordid aga tavalised, nii et juusiis sobivad

Postitatud: 07 Okt 2003 19:32
Postitas motamees
Esialgne postitaja berg
mul on taga volvo amordid aga tavalised, nii et juusiis sobivad
Panin need nivomatid sinna tavalise Lada amortide kõrvale ja silmaga paistis et sobivad. Enne ei taha aga kinnitada kui alla olen pand.
Postitatud: 10 Okt 2003 06:04
Postitas PuZuP
To Motamees
aga räägi mis hinnaga sa ise need said?
Postitatud: 10 Okt 2003 14:45
Postitas motamees
Ma pole nende eest otseselt sentigi välja käind. Ma sain nad sellisest kohast kus mul teeneid ja lihtsalt heas kirjas. Aga selle eest on ju kaudselt makstud lihtsalt oma hea olekuga. Kes seda siis nüüd teab milline teene se amortide katteks läks. Ja ega ma arvestust selle üle ikka ei pea.
Postitatud: 10 Okt 2003 16:18
Postitas tuhajuhe
taeva all ruumi küll,nii et tõstke terviseks

Aga praktika on näidanud et selline kõrgeks aetud kits eriti teel ei seisa.Eriti kui veel tagumise otsa tõstad tunduvalt kõrgemaks kui esimese.Siis kipub igas kurves külge lohistama ja stabiilsus kaob
Postitatud: 11 Okt 2003 01:25
Postitas PuZuP
Esialgne postitaja motamees
Ma pole nende eest otseselt sentigi välja käind. Ma sain nad sellisest kohast kus mul teeneid ja lihtsalt heas kirjas. Aga selle eest on ju kaudselt makstud lihtsalt oma hea olekuga. Kes seda siis nüüd teab milline teene se amortide katteks läks. Ja ega ma arvestust selle üle ikka ei pea.
irw...aga kui sul peaks neid äkki veel teenete eest tulema ja endal nagu vaja ei läheks, siis ma oleks sullegi nõus mõne teene osutama...kas siis rahalise või mõne muu...
Postitatud: 19 Nov 2003 17:24
Postitas Moss
Loomulikult maitse asi aga mulle need "upitatud" Ladad ei meeldi. Kevadel/suvel plaan ka endale masin soetada, ilmselt Lada. Selle lasen küll nii vastu maad kui kannatab, muidugi arvestusega et vahel tuleb ka Kadaka pst'l sõita

. Lada amordid peaks lahti võetavad olema, seega viskoossem õli sisse. Vedrude kohapealt pole veel midagi välja mõelnud. Ahjaa, stabikavarrastega ka ei koonerdaks

Kui tahtmine sõidumugavust nautida siis selleks on taadi riisipõletaja
Postitatud: 19 Nov 2003 18:43
Postitas motamees
Moss Opel vaata et sa õli viskoosusuga üle ei pinguta. Kui amort liiga jäik siis kisub treppis teel vedrud pukside peale kokku.
Postitatud: 20 Nov 2003 08:51
Postitas mp
mis vedru ja amort sobib 06-le, et teeks asja võimalikult jäigaks. esialgu uuriks vene toodangust.
Postitatud: 20 Nov 2003 16:15
Postitas 2107
Lõika Volga vedrud parajaks, siis saad eriliselt jäiga ja raputava asja. Kui kõrget vaja , siis pole vaja lõigata ka.
Postitatud: 20 Nov 2003 16:52
Postitas Moss
Kui ainult oskaks seda asja nii et kogu mäng omavahel proportsioonis oleks...

Postitatud: 20 Nov 2003 22:32
Postitas mp
ega see lõikamine õige asi pole, neid otsi vist väga naljalt norm. ei tee. äkki mosselt midagi ? kas need ei ole jäigemad ? kuidas lood läbimõõduga ?
Postitatud: 22 Nov 2003 16:07
Postitas Moss
Kui ma 14 olin siis oli mul 2140 millel oli vedrulehtede tagumised kinnitused täiesti ära roostetanud. Panin siis silla ja kere vahele esivedrud, umbes sama asetusega nagu Ladalgi taga on. Asi oli kõrge aga mõnusalt jäik. Liigne tallamine auklikul kruusateel pani kohe sõiduoskused proovile

. Samas ma kujutan ette et kui oleks asja madalamale lasknud, oleks asi asfaltil ikka päris norm olnud, eriti siis kui amordid ka oleks saanud kuskilt

. Hiljem sai üks Lada (kahjuks ei tea millise) tagavedru keskelt pooleks saetud ja sinna taha mosse esivedrude asemele pandud. Asi oli madal aga minuarvates liiga pehme asfaltil kihutamiseks. Teisestküljest: kui oleks korralik jäik amort olnud ja stabikavarras ka, võib-olla oleks asja heaks saanud

Postitatud: 30 Nov 2003 17:18
Postitas Moss
Esialgne postitaja motamees
Moss Opel vaata et sa õli viskoosusuga üle ei pinguta.
Aga mille järgi ma seda otsustan? Kindlasti on õlidel oma viskoossusindeks või midagi muud sarnast aga oskab keegi mulle nendest midagi rääkida?
Kas (täis-sünteetiline) mootoriõli oleks liig?