1. leht 1-st

käigukasti käikude ülekanded

Postitatud: 04 Veebr 2009 22:05
Postitas janek
Nagu ühes teemas oli ilusti kirjutatud nii:
LADA

2101. 21011. 2102. 2103

1. käik - 3.75
2. käik - 2.30
3. käik - 1.49
4. käik - 1.00
Tagurpidi käik - 3.87


2105

1. käik - 3.67
2. käik - 2.10
3. käik - 1.36
4. käik - 1.00
(2107) 5. käik - 0.819
Tagurpidi käik - 3.53

Nagu ma aru saan, siis kui on ühesugune differ, kuid on erinevad ülekanded käiguskastis, siis sellest oleneb millise käiguga kellegil rajal parem sõita on. Osadel meestel sobib käigud 3-4käik (2103 ja differ 4,1) ja osadel meestel 2-3käik(differ 4,1?).
Huvitaks, mis koosluse annab 2104 käigukast ja 4,1 differ ja millised on 2104 käikude ülekanded?

[Muudetud: 4-2-2009 janek]

Vaz 2104

Postitatud: 05 Veebr 2009 08:52
Postitas SexSix
2104 on pandud 1300 rihmaga mootor siis veel 1500 ketiga 2103 mootor ja ka 1700 mootor.Kindlasti on ka käigukasdid vastavalt mootorile pandud erinevad.Nelja - ja viiekäigulised.Nüüd oleneb see käigukasti ülekandearvude värk veel auto väljalaske aastast.
1. käik 3,67
2. käik 2,1
3. käik 1,36
4. käik 1
5. käik0,82
R käik 3,53
Need ülekandearvud ühesugused nii nelja- kui ka viiekäigulisel kastil.
Reduktor võib olla 4,3;4,1 ja 3,9.Seda on võimalik kindlaks teha spidomeetri teo otsa värvi järgi.sinine-3,9 ja punane-4,1 ja värvita-4,3.

[Muudetud: 5-2-2009 SexSix]

Postitatud: 05 Veebr 2009 09:15
Postitas janek
Autol oli peal 1500 ketiga mootor. Käigukast 4 käiguline. Nagu ma aru saan, siis 2104 sama kast all mis ka 2105“l?. Millegipärast arvan et seal on 4,3 differ, kuid pead ei anna.

Export?

Postitatud: 05 Veebr 2009 09:24
Postitas SexSix
Kas auto export mudel?Mis aastast?

Postitatud: 05 Veebr 2009 10:26
Postitas olaaf
1500 mootoriga pandi 2104-5-7 minumeelest ainult 4,1
käigukast on ilmselt 2105 oma

Postitatud: 05 Veebr 2009 11:45
Postitas janek
21043 aasta arv peaks olema 1984.
Engine on 2103 oma.

Postitatud: 05 Veebr 2009 11:50
Postitas olaaf
21011 kast ja 2103 differ

Postitatud: 05 Veebr 2009 16:05
Postitas janek
Mis aastast siis pandi 2105 käigukasti?
Ja kas 2104“l ei kasutatudki siis aeglast diffrit nagu 2102“l?

Kas oleks võimalik ka eelmist teemat niipalju täiendada, et saaks kõikide autode ja nende erinevate modifikatsioonide kohta täis tõe diffrite ja kastide kohta? Oleks väga tänuväärt töö!

Käigukasdid:

Postitatud: 05 Veebr 2009 19:33
Postitas SexSix
Käigukast VAZ 2101: 1.käik 3,75
2.käik 2,3
3.käik 1,49
4.käik 1
R, 3,87
seda k.kasti kasutati VAZ 2101,21011,21013,2102 ja modifikatsioonid,2103 ja modifikatsioonid,2106-e modifikatsioonidel(va.2106).
Käigukast VAZ 2106: 1.käik 3,24
2.käik 1,98
3.käik 1,29
4.käik 1
seda k.kasti kasutati 2106-el ja NIVA-al.
Alates 1987 tehti unifitseeritud ülekannetega k.kast.Seda siis nelja-kui ka viiekäigulisena.
Tagasild:kirillitsa-u(reduktori otsal umbes tikutoosi suurusel siledal pinnal),ülekandearv 4,44
margeeringuta ülekande arv 4,3
number 3 ülekande arv 4,1
number 6 ülekandearv 3,9.
Käigukasti spidomeetri tigu:sinine-3,9 ülekande arvuga tagasillale mõeldud
punane-4,1
margeeringutta-4,3.

Postitatud: 26 Veebr 2009 18:25
Postitas pavlik
Ma neid värvimarkeeringuid eriti ei usaldaks, spidomeetri ajami hammasratta hammaste arv on vähe kindlam näitaja. Poemüüja (Tartus Jaama tänaval) väitis, et spidoka reduktoreid on kolm: 4,44 peaülekandele 13 hambaga, 4,3 sillale 12 hambaga ja 4,1 sillale 9 hambaga. Küsisin talt 4,44 sillale spidokat ja ta pistis mulle pihku 13 hambaga ajami, mis oli markeeritud SINISE värviga! Nüüd siis küsimus, et kes eksib? SexSix, poemüüja või Vanja, kes ajami värviseks mäkerdas?
Samas 5-käigulisest kastist tuli välja markeeringuta 9 hambaga ajam.

Minu eelmine postitus.

Postitatud: 26 Veebr 2009 19:47
Postitas SexSix
Minu eelmine postitus tõlgitud venekeelsest "VAZ 2106 ja tema modifikatsioonid" raamatust.

Postitatud: 26 Veebr 2009 21:42
Postitas VäikeMägilane
kusjuures jama on veel nende spidoajamitega mis k.kasti küljes, nimelt iga k.kasti jaoks on ka oma ajam, kui paned vale, siis võib see hammakas võlli otsast murduda ja kast võib viga saada.

seda et need ajamid on sõltuvuses ülekannetega - võib isegi uskuda, sest rehvid on standartsed, seega et spido ei valetaks, on neid sis muudetud, vastavalt ülekandele ja ka k.kasti tüübile

Postitatud: 01 Mär 2009 18:47
Postitas pavlik
Algselt postitas: SexSix
Minu eelmine postitus tõlgitud venekeelsest "VAZ 2106 ja tema modifikatsioonid" raamatust.
Järelikult poemüüja või Vanja. Kõige tõenäolisemalt värvipintsliga Vanja. Ilmselt peab kastist teo välja õngitsema ja poes hambumuse järgi ajami valima. Muidu juhtub see, mille eest VäikeMägilane hoiatas.
P.S. Pole ka võimatu, et raamatu ilmumisest möödunud aja jooksul on ajameid "moderniseeritud". Kunagi pirukamossele uut elektrisüsteemi paigaldades polnud mosse raamatutust põhkugi kasu, sest Izevski tegelased olid elektrit "moderniseerinud" - juhtmevärvid oli ära vahetatud ja kogu töö tuli testriga teha.