Käigukastivahetus Lada 111
Käigukastivahetus Lada 111
-
tTaavi149
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 13
- Liitunud: 19 Jaan 2009 16:07
- Asukoht: Suure-Jaani
- Autod: Oleks küsimusi lada käigukasti kohta.
Käigukastivahetus Lada 111
Ütles omal siis Lada 111 käigukast natukene üles. Nimelt ei jää enam kolmas käik sisse ja tagurpidi käik ka jukerdab vahepeal.
Plaanis siis käigukast ära vahetada.
Kodus seisab ka 08 esisillaveoga.
Isaga vaatasime ja tundus naguenam vähem sama kast olema. Üks väline kinnitus tundus ainult puudu olevat.
Enne kui minu autot lahti hakkame kakutama siis otsustasin siist veidi nõu küsida.
Kas keegi teab, kas 08 käigukast sobib 111-le?
[Muudetud: 23-1-2009 Taavi149]
Plaanis siis käigukast ära vahetada.
Kodus seisab ka 08 esisillaveoga.
Isaga vaatasime ja tundus naguenam vähem sama kast olema. Üks väline kinnitus tundus ainult puudu olevat.
Enne kui minu autot lahti hakkame kakutama siis otsustasin siist veidi nõu küsida.
Kas keegi teab, kas 08 käigukast sobib 111-le?
[Muudetud: 23-1-2009 Taavi149]
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
kolmanda käigu hammasratast ja lülitusmuhvi saad kasutada küll 11x käigukastis, oled sa kindel, et need tükid 08 kastis ilusad on?
sünkro võiks ilmselt uue panna..
palju parem küsimus on selles, miks sul kast jukerdama hakkas..
minul on kõik käigukastimured tulnud sellest, et motoripadjad väsinud või purunenud. oled sa käiku jõuga sees kaua hoidnud?
tavaliselt, kui mootor pehmelt vahel ja jõuga sees kaua hoida tuleb vahetada/taastada ka käiguselektori plokk käigukastis.
ise olen sellele prao sisse saanud kunagi isegi.
täpselt ei oska keegi enne midagi öelda, kui kast lahti ja soolikad väljas.
hinda pead küll tegijatelt uurima see on väga individuaalne ja üldiselt samara käigukast vaikse tänavasõiduga ei lagune eriti.
uus sünkro maksis poes vist 100.- tk
2 käigu hammasratas oli midagi 300 ja 400 vahel
lülitusmuhv maksis ka vist 300.
kasti võtad maha siis kindlasti vaata üle ka survelaager korv ja ketas - pärast neid eraldi vahetama hakata väga tüütu
samuti hea vahetada vajadusel samal ajal veovõlliotste kaitsekummid ning vajadusel vahetada neis määre (juhul kui kummid pikalt katki olnud...)
sünkro võiks ilmselt uue panna..
palju parem küsimus on selles, miks sul kast jukerdama hakkas..
minul on kõik käigukastimured tulnud sellest, et motoripadjad väsinud või purunenud. oled sa käiku jõuga sees kaua hoidnud?
tavaliselt, kui mootor pehmelt vahel ja jõuga sees kaua hoida tuleb vahetada/taastada ka käiguselektori plokk käigukastis.
ise olen sellele prao sisse saanud kunagi isegi.
täpselt ei oska keegi enne midagi öelda, kui kast lahti ja soolikad väljas.
hinda pead küll tegijatelt uurima see on väga individuaalne ja üldiselt samara käigukast vaikse tänavasõiduga ei lagune eriti.
uus sünkro maksis poes vist 100.- tk
2 käigu hammasratas oli midagi 300 ja 400 vahel
lülitusmuhv maksis ka vist 300.
kasti võtad maha siis kindlasti vaata üle ka survelaager korv ja ketas - pärast neid eraldi vahetama hakata väga tüütu
samuti hea vahetada vajadusel samal ajal veovõlliotste kaitsekummid ning vajadusel vahetada neis määre (juhul kui kummid pikalt katki olnud...)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
tTaavi149
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 13
- Liitunud: 19 Jaan 2009 16:07
- Asukoht: Suure-Jaani
- Autod: Oleks küsimusi lada käigukasti kohta.
Selge.
Mõtlen veel siin üht-teist ning kui lahti kangutama hakkan ja küsimusi tekib siis annan teada.
Edit:
Sai sis kast küljes ära võetud ning avastasin, et üks jupp on pooleks läinud. Alguses suure hooga arvasin, et seal probleem ongi, kuid kui jupi ära vahetasin ning auto kokku panin siis ei olnud midagi muutunud. Võtsin sis uuesti maha ja lahti ning süvenesin ka ligemalt asjale. Asi oli siiski hammasratastes ning uued sain siis 08 käigukastist. Asjad vahetatud, auto uuesti koos ning sõidab nagu uus.
Ei leidnud sobivat pilti, kust näidata mis osa pooleks oli, ja ei tea ka selle osa nime. Aga kui leian hea pildi siis panen ka siia üles, sest üsna hämmastav, et see pooleks olev asi iseenesest ei mõjutanud midagi.
[Muudetud: 26-1-2009 Taavi149]
Mõtlen veel siin üht-teist ning kui lahti kangutama hakkan ja küsimusi tekib siis annan teada.
Edit:
Sai sis kast küljes ära võetud ning avastasin, et üks jupp on pooleks läinud. Alguses suure hooga arvasin, et seal probleem ongi, kuid kui jupi ära vahetasin ning auto kokku panin siis ei olnud midagi muutunud. Võtsin sis uuesti maha ja lahti ning süvenesin ka ligemalt asjale. Asi oli siiski hammasratastes ning uued sain siis 08 käigukastist. Asjad vahetatud, auto uuesti koos ning sõidab nagu uus.

Ei leidnud sobivat pilti, kust näidata mis osa pooleks oli, ja ei tea ka selle osa nime. Aga kui leian hea pildi siis panen ka siia üles, sest üsna hämmastav, et see pooleks olev asi iseenesest ei mõjutanud midagi.
[Muudetud: 26-1-2009 Taavi149]