2. leht 2-st

Postitatud: 14 Jaan 2009 14:01
Postitas olaaf
Plazat saad Andrus Vahi kaudu tellida.

Postitatud: 14 Jaan 2009 15:09
Postitas ccve
Algselt postitas: dasf
to ccve: eriti kirves hind mulle pakuti 4800 jooks uued
kas see oli ühekordne pakkumine või mõni letikas? Kui letikas siis oleks isegi tore teada kust odavamalt saada, läheb neid varsti vaja.

Postitatud: 14 Jaan 2009 23:54
Postitas CozmonauT
Plazade või Gabrielide hinda ka keegi oskab öelda ?

Postitatud: 15 Jaan 2009 00:08
Postitas ccve
Algselt postitas: CozmonauT
Plazade või Gabrielide hinda ka keegi oskab öelda ?
2 aastat tagasi (vist) olid plazad 3600.- ring A.Vahi kaudu

Postitatud: 20 Jaan 2009 22:20
Postitas france2
Algselt postitas: juss
Oleks siis tarvis autole korralikku tänava amorti, kuigi kipun ka palju sõitma metsa vahe ja kruusa teid.
Valik ongi nüüd BILSTEIN B6 RALLY ja siis tavalise B6 vahel.
Kumb siis oleks tänavale normaalsem.
Seda tean, et tagumistel amortidel B6 seerjas vahet ei ole!
Aga just siis esimedes?
Tänavale rally mode ei sobi sõidad kui puuvankriga, lisaks lammutab keret isuga. Kui plaanid isegi B6 spordi alla panna siis hakkad tihedalt veermiku det. vahetama. (seda siis kruusal) Ning kui satud tallinna tüüpilisse löökauku võid arvestada hullemal juhul sellega et lansekas paigast:mad: Kogemused oma 05-ga peale paari tõsisemat hüppet vasalemmas olid lansekad koos:mad:. Minu soovitus tervering uued vedrud ning Plazad alla!!

Re: K: Kas Bilstein B6 sport või B6 rally?

Postitatud: 13 Sept 2021 21:27
Postitas juss
Teema algatusest on palju aega möödas aga lõpuks mingine auto B6 rally amortidega tänaval koos tehase vedrudega.
Minule isiklikult esimesteks amortideks meeldib, kui liikuda lubatud kiirustega, tagaots aga kipub päris kõvasti hüppama üle magava politsei sõites. Vahel tekib „pekiväristus“ režiim kus auto hakkab rehvide peal vedrutama (195/55r15).
Igasugused suuremad ja teravad takistused teel on normaalsed, pigem on probleeme sujuvate takistustega, hakkab hoopis autot loopima, eriti suurtel kiirustel.
Samas kui üle laia magava politseiniku sõita siis kipuvad tagumised rattad koopasse käima kuigi teistes olukordades pole seda juhtunud.
Eriti huvitav on kui kiirendada ja tõmmata teise peale siis teeb auto 5...6 suurt hüpet/jõnksu mis võiks vist viidata, et amort ei suda seda janti ära stabiliseerida.
Ei tea kas midagi ka mõjutab topelt stabikas mis mul ees on...

Kunagi sai 06-le alla pandud uued TEHASE Niva vedrud ja amordid, vot to kombo tundus olevat päris hea... Aga eks ajad olid teised ja ka auto hoopis midagi muud.