1. leht 2-st

K: Kas Bilstein B6 sport või B6 rally?

Postitatud: 30 Dets 2008 21:48
Postitas juss
Oleks siis tarvis autole korralikku tänava amorti, kuigi kipun ka palju sõitma metsa vahe ja kruusa teid.
Valik ongi nüüd BILSTEIN B6 RALLY ja siis tavalise B6 vahel.
Kumb siis oleks tänavale normaalsem.
Seda tean, et tagumistel amortidel B6 seerjas vahet ei ole!
Aga just siis esimedes?

Postitatud: 31 Dets 2008 01:03
Postitas reiner
Tänavasõiduks mina ei ostaks üldse Bilsteine. Mõttetult kallis. Osta parem Gabrielid. Hind peaaegu 4 korda odavam.. Tegu gaasamortidega, ehk isegi liiga jäigad tänavasõiduks, aga mulle see meeldib..
Hind viimati oli vist 530.-/tükk. Ja neil 3 aastat garantiid. Uuri Atoy'st.

Postitatud: 31 Dets 2008 07:42
Postitas olaaf
tänavasõit ja hobiralli ikka b4 seeria :)

b6 rally esimestel peaks vars jämmem olema - ilma lisatugevdusteta kaua ülemised amordiklinnitused ei kesta

kui sul sokki auk tuleb siis ega sa kohe õmblusmasinat ostma ei torma - nõel on mõtekam valik :rolleyes

[Muudetud: 31-12-2008 olaaf]

Postitatud: 31 Dets 2008 08:51
Postitas juss
B4 seerjaga vist pidi olema selline asi, et kord on gaas ja kord jälle ei saa gaasi!
Aga amordi kinnitustele vist tuleb mul vägisi tugevdused teha, siis pole hiljem enam muret.
B6 rallye jah vars jämedam!
Tavaline B6 seerja on neist Gabrielidest kuni 2 korga kallim ja B6 rally seerja on 3+ korda kallim. Oleneb siis kust osta!

[Muudetud: 31-12-2008 juss]

Postitatud: 31 Dets 2008 09:37
Postitas olaaf
mis krt jama see on - b4 gaasiamort on alati gaasiga.
eraldi on bilsteinil ka õli seeria olemas teise tootekoodiga.
pigem on asi eesti maaletoojas kes odavamat väljapääsu otsib suurema vaheltkasu eesmärgiga

[Muudetud: 31-12-2008 olaaf]

Postitatud: 02 Jaan 2009 16:01
Postitas juss
Kas siis B6 sport-l annab vars järele, et B6 rallye lõhub hoopis amordi kinnitusi?

Postitatud: 02 Jaan 2009 16:13
Postitas olaaf
b6 spordiga õnnestub ilmselt samuti lahti saada nii esimestest kui tagumistest ülemistest kinnitustest.

Postitatud: 02 Jaan 2009 18:39
Postitas logman
Kui päriskrossirajale asja pole, siis on B4-st maa ja ilm. Isegi õliamordikas teeb oma tööd rahuldavalt.
Kui kere ikka vedel ja vana, siis peksab iga gaasikas seda veel hullemini segamini.

Postitatud: 03 Jaan 2009 02:28
Postitas atzkarik
Samas kui ka ei ole eriti julm sõitja (näit:sport ralli)ja tahad korralikku jäika autot siis blaza sport, siia maani olen rahul ja hind ka kaks korda odavam kui billu
Auto isegi tänavasõiduks pisut jäik kuna ainuke aukutest läbisõidul pehmendav tegur on istmepadi ning rehvid:)

Postitatud: 05 Jaan 2009 14:26
Postitas juss
Kunagieag jäi kõrva, et B6 ralley pidi koledalt jäik olema, et kui oma keha raskusega auto esi nurka vajutada ei pidanud auto grammigi vajuma?
Ja veel, et lada oma vedriga.

Postitatud: 05 Jaan 2009 15:55
Postitas JX
rally amort ikka mõeldud rajale mitte tänavale...

Postitatud: 06 Jaan 2009 00:00
Postitas ccve
Algselt postitas: juss
Kunagieag jäi kõrva, et B6 ralley pidi koledalt jäik olema, et kui oma keha raskusega auto esi nurka vajutada ei pidanud auto grammigi vajuma?
Ja veel, et lada oma vedriga.
Seda ta on, et mingit suurt muutust auto esiosaga ei toimu kui peale vajutada. Kuigi ega jäikust ei saa nüüd testida esi nurka alla vajutades, rajal/teel võib see hoopis teine olla.
Seda tean, et tagumistel amortidel B6 seerjas vahet ei ole!

Kuidas ei ole? B6 sport ning B6 rallye tagumised amordid pole kohe kindlasti samad..

Tänavale on eespool mainitud gabriel piisav, ning kui natuke ka "raja"sport harrastada siis kindlasti plaza sport täidab seda rolli veel paremini.;)

Postitatud: 06 Jaan 2009 00:47
Postitas juss
Krt käisin tartus europartsis ja seal letitaga tegelane väitis, et tagumised on samad nii B6 sportil kui ka B6 ralleyl, vähemalt nii jäi kõrva.

Mul just sellisele masinale vaja amorti mis suudab kiirust saavutada 200+ ja ilmselt kipun ma tolle masinaga ka kõikvõimalikes kohtades sõitma. Nii, et oleks tarvis, et rattad ikka püsiksid ligi maada!

Kuid jah B6sport ja B6ralley hinna vahe tuleb ca. 2k (4tk)

Postitatud: 06 Jaan 2009 08:00
Postitas logman
Kui suur rahanumber seal europartsis siis ette visati?
# B6 SPORT B36 - ... ?
# B6 SPORT B46 - ... Mod. Rallye ?

Postitatud: 06 Jaan 2009 10:27
Postitas uzzac
telli kusagilt coiloverid ja rahu majas...vaata avo või spax lehekülgi näiteks...hiljem endal jama vähem...praegu nael ka hea kursiga 17.1...


sealt tuleb kusagil 2500.- tk

kiiret autot ikka hakka ehitama õigest otsast

Postitatud: 06 Jaan 2009 10:54
Postitas juss
B6 ralley hinnaks küsiti 6k (4tk)
Aga tavalist B6 sporti sealt ei küsinud. Selle hinnaks õeldi kohalikus poes ca 950 eek tk


Krt vaatasin Bilsteini kodulehel neid amorte ja tundus, et B6 rallye on lühem? Kuid võib ka pilt petta kuna amort ise tundus ka jämedam.

Postitatud: 06 Jaan 2009 20:03
Postitas logman
Pilt võib petta jah, sest amordika pikkus on arvestatud ikkagi tehasest seerialiinilt tulnud vedru pikkusega standardmasinale.
A selline hind on täiesti OK. Vähemalt europarts, mida külastasid, ei tööta päris põhimõttel käive pluss kirves. Võib-olla saab ka kuskilt veel odavamalt, kuid Eestis ma sellist kohta küll ei tea.
Kaheksa tuhhi komplektist - taolisi kõrinöörijaid on küll ja rohkemgi :D.

Postitatud: 12 Jaan 2009 09:40
Postitas juss
On saada ka gramm kasutatud Bilkusi, rallyed siis.
Aga jama ongi, et ostetud 04a.


Huvitab, mis see seismine gaasikale teeb?
Ilmselt tähendab ka, kas on ta siis seisnud lahtisese asendis, või sellises, nagu poes on?

Postitatud: 13 Jaan 2009 22:08
Postitas ccve
Pilt
Rallye
Pilt
Sport

Ise suudaksin Rallye'si sebida 6150.- ring

[Muudetud: 13-1-2009 ccve]

Postitatud: 14 Jaan 2009 13:00
Postitas CozmonauT
Oskab keegi öelda täpset hinda Gabrieli ja Blaza jäikade amortidele ? Gabit peaks saama Atoyst aga kes Blazasi eestis pakub ?

Vaja amorte, et saada auto korralikult jäigaks - kruusale asja pole.