K: Kas Bilstein B6 sport või B6 rally?
K: Kas Bilstein B6 sport või B6 rally?
Tänavale rally mode ei sobi sõidad kui puuvankriga, lisaks lammutab keret isuga. Kui plaanid isegi B6 spordi alla panna siis hakkad tihedalt veermiku det. vahetama. (seda siis kruusal) Ning kui satud tallinna tüüpilisse löökauku võid arvestada hullemal juhul sellega et lansekas paigast:mad: Kogemused oma 05-ga peale paari tõsisemat hüppet vasalemmas olid lansekad koos:mad:. Minu soovitus tervering uued vedrud ning Plazad alla!!Algselt postitas: juss
Oleks siis tarvis autole korralikku tänava amorti, kuigi kipun ka palju sõitma metsa vahe ja kruusa teid.
Valik ongi nüüd BILSTEIN B6 RALLY ja siis tavalise B6 vahel.
Kumb siis oleks tänavale normaalsem.
Seda tean, et tagumistel amortidel B6 seerjas vahet ei ole!
Aga just siis esimedes?
- juss
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 171
- Liitunud: 07 Jaan 2008 19:14
- Asukoht: põlva
- Autod: 2106/2101/2X21011/VTR1000(streetfighter)
Re: K: Kas Bilstein B6 sport või B6 rally?
Teema algatusest on palju aega möödas aga lõpuks mingine auto B6 rally amortidega tänaval koos tehase vedrudega.
Minule isiklikult esimesteks amortideks meeldib, kui liikuda lubatud kiirustega, tagaots aga kipub päris kõvasti hüppama üle magava politsei sõites. Vahel tekib „pekiväristus“ režiim kus auto hakkab rehvide peal vedrutama (195/55r15).
Igasugused suuremad ja teravad takistused teel on normaalsed, pigem on probleeme sujuvate takistustega, hakkab hoopis autot loopima, eriti suurtel kiirustel.
Samas kui üle laia magava politseiniku sõita siis kipuvad tagumised rattad koopasse käima kuigi teistes olukordades pole seda juhtunud.
Eriti huvitav on kui kiirendada ja tõmmata teise peale siis teeb auto 5...6 suurt hüpet/jõnksu mis võiks vist viidata, et amort ei suda seda janti ära stabiliseerida.
Ei tea kas midagi ka mõjutab topelt stabikas mis mul ees on...
Kunagi sai 06-le alla pandud uued TEHASE Niva vedrud ja amordid, vot to kombo tundus olevat päris hea... Aga eks ajad olid teised ja ka auto hoopis midagi muud.
Minule isiklikult esimesteks amortideks meeldib, kui liikuda lubatud kiirustega, tagaots aga kipub päris kõvasti hüppama üle magava politsei sõites. Vahel tekib „pekiväristus“ režiim kus auto hakkab rehvide peal vedrutama (195/55r15).
Igasugused suuremad ja teravad takistused teel on normaalsed, pigem on probleeme sujuvate takistustega, hakkab hoopis autot loopima, eriti suurtel kiirustel.
Samas kui üle laia magava politseiniku sõita siis kipuvad tagumised rattad koopasse käima kuigi teistes olukordades pole seda juhtunud.
Eriti huvitav on kui kiirendada ja tõmmata teise peale siis teeb auto 5...6 suurt hüpet/jõnksu mis võiks vist viidata, et amort ei suda seda janti ära stabiliseerida.
Ei tea kas midagi ka mõjutab topelt stabikas mis mul ees on...
Kunagi sai 06-le alla pandud uued TEHASE Niva vedrud ja amordid, vot to kombo tundus olevat päris hea... Aga eks ajad olid teised ja ka auto hoopis midagi muud.