K: Kas Bilstein B6 sport või B6 rally?

K: Kas Bilstein B6 sport või B6 rally?

Käigukasti, vedrustuse, pidurite ja veermikuga seonduv
Kasutaja avatar
juss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 171
Liitunud: 07 Jaan 2008 19:14
Asukoht: põlva
Autod: 2106/2101/2X21011/VTR1000(streetfighter)

K: Kas Bilstein B6 sport või B6 rally?

Postitus Postitas juss »

Oleks siis tarvis autole korralikku tänava amorti, kuigi kipun ka palju sõitma metsa vahe ja kruusa teid.
Valik ongi nüüd BILSTEIN B6 RALLY ja siis tavalise B6 vahel.
Kumb siis oleks tänavale normaalsem.
Seda tean, et tagumistel amortidel B6 seerjas vahet ei ole!
Aga just siis esimedes?
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2371
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Postitus Postitas reiner »

Tänavasõiduks mina ei ostaks üldse Bilsteine. Mõttetult kallis. Osta parem Gabrielid. Hind peaaegu 4 korda odavam.. Tegu gaasamortidega, ehk isegi liiga jäigad tänavasõiduks, aga mulle see meeldib..
Hind viimati oli vist 530.-/tükk. Ja neil 3 aastat garantiid. Uuri Atoy'st.
Lower your standards and you'll never be disappointed!
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

tänavasõit ja hobiralli ikka b4 seeria :)

b6 rally esimestel peaks vars jämmem olema - ilma lisatugevdusteta kaua ülemised amordiklinnitused ei kesta

kui sul sokki auk tuleb siis ega sa kohe õmblusmasinat ostma ei torma - nõel on mõtekam valik :rolleyes

[Muudetud: 31-12-2008 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
juss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 171
Liitunud: 07 Jaan 2008 19:14
Asukoht: põlva
Autod: 2106/2101/2X21011/VTR1000(streetfighter)

Postitus Postitas juss »

B4 seerjaga vist pidi olema selline asi, et kord on gaas ja kord jälle ei saa gaasi!
Aga amordi kinnitustele vist tuleb mul vägisi tugevdused teha, siis pole hiljem enam muret.
B6 rallye jah vars jämedam!
Tavaline B6 seerja on neist Gabrielidest kuni 2 korga kallim ja B6 rally seerja on 3+ korda kallim. Oleneb siis kust osta!

[Muudetud: 31-12-2008 juss]
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

mis krt jama see on - b4 gaasiamort on alati gaasiga.
eraldi on bilsteinil ka õli seeria olemas teise tootekoodiga.
pigem on asi eesti maaletoojas kes odavamat väljapääsu otsib suurema vaheltkasu eesmärgiga

[Muudetud: 31-12-2008 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
juss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 171
Liitunud: 07 Jaan 2008 19:14
Asukoht: põlva
Autod: 2106/2101/2X21011/VTR1000(streetfighter)

Postitus Postitas juss »

Kas siis B6 sport-l annab vars järele, et B6 rallye lõhub hoopis amordi kinnitusi?
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

b6 spordiga õnnestub ilmselt samuti lahti saada nii esimestest kui tagumistest ülemistest kinnitustest.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3998
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Kui päriskrossirajale asja pole, siis on B4-st maa ja ilm. Isegi õliamordikas teeb oma tööd rahuldavalt.
Kui kere ikka vedel ja vana, siis peksab iga gaasikas seda veel hullemini segamini.
Kasutaja avatar
atzkarik
Ladaklubi Liige
Postitusi: 785
Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
Autod: vaz 2101,2107

Postitus Postitas atzkarik »

Samas kui ka ei ole eriti julm sõitja (näit:sport ralli)ja tahad korralikku jäika autot siis blaza sport, siia maani olen rahul ja hind ka kaks korda odavam kui billu
Auto isegi tänavasõiduks pisut jäik kuna ainuke aukutest läbisõidul pehmendav tegur on istmepadi ning rehvid:)
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
Kasutaja avatar
juss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 171
Liitunud: 07 Jaan 2008 19:14
Asukoht: põlva
Autod: 2106/2101/2X21011/VTR1000(streetfighter)

Postitus Postitas juss »

Kunagieag jäi kõrva, et B6 ralley pidi koledalt jäik olema, et kui oma keha raskusega auto esi nurka vajutada ei pidanud auto grammigi vajuma?
Ja veel, et lada oma vedriga.
j
JX
Foorumi kasutaja
Postitusi: 301
Liitunud: 20 Aug 2007 17:28
Asukoht: võru- tallinn
Autod: 21023, 2101 jx edition, bmw 525e ja volvo v70 t5
Kontakt:

Postitus Postitas JX »

rally amort ikka mõeldud rajale mitte tänavale...
Auto audio on nagu seks, ei loe kui pikk sul on vaid peab olema hea...
c
ccve
Foorumi kasutaja
Postitusi: 654
Liitunud: 01 Apr 2006 16:07
Asukoht: Viljandimaa
Autod: Lada Samara Carlota, Lada Samara S1600, Lada VFTS

Postitus Postitas ccve »

Algselt postitas: juss
Kunagieag jäi kõrva, et B6 ralley pidi koledalt jäik olema, et kui oma keha raskusega auto esi nurka vajutada ei pidanud auto grammigi vajuma?
Ja veel, et lada oma vedriga.
Seda ta on, et mingit suurt muutust auto esiosaga ei toimu kui peale vajutada. Kuigi ega jäikust ei saa nüüd testida esi nurka alla vajutades, rajal/teel võib see hoopis teine olla.
Seda tean, et tagumistel amortidel B6 seerjas vahet ei ole!

Kuidas ei ole? B6 sport ning B6 rallye tagumised amordid pole kohe kindlasti samad..

Tänavale on eespool mainitud gabriel piisav, ning kui natuke ka "raja"sport harrastada siis kindlasti plaza sport täidab seda rolli veel paremini.;)
Kasutaja avatar
juss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 171
Liitunud: 07 Jaan 2008 19:14
Asukoht: põlva
Autod: 2106/2101/2X21011/VTR1000(streetfighter)

Postitus Postitas juss »

Krt käisin tartus europartsis ja seal letitaga tegelane väitis, et tagumised on samad nii B6 sportil kui ka B6 ralleyl, vähemalt nii jäi kõrva.

Mul just sellisele masinale vaja amorti mis suudab kiirust saavutada 200+ ja ilmselt kipun ma tolle masinaga ka kõikvõimalikes kohtades sõitma. Nii, et oleks tarvis, et rattad ikka püsiksid ligi maada!

Kuid jah B6sport ja B6ralley hinna vahe tuleb ca. 2k (4tk)
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3998
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Kui suur rahanumber seal europartsis siis ette visati?
# B6 SPORT B36 - ... ?
# B6 SPORT B46 - ... Mod. Rallye ?
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

telli kusagilt coiloverid ja rahu majas...vaata avo või spax lehekülgi näiteks...hiljem endal jama vähem...praegu nael ka hea kursiga 17.1...


sealt tuleb kusagil 2500.- tk

kiiret autot ikka hakka ehitama õigest otsast
Kasutaja avatar
juss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 171
Liitunud: 07 Jaan 2008 19:14
Asukoht: põlva
Autod: 2106/2101/2X21011/VTR1000(streetfighter)

Postitus Postitas juss »

B6 ralley hinnaks küsiti 6k (4tk)
Aga tavalist B6 sporti sealt ei küsinud. Selle hinnaks õeldi kohalikus poes ca 950 eek tk


Krt vaatasin Bilsteini kodulehel neid amorte ja tundus, et B6 rallye on lühem? Kuid võib ka pilt petta kuna amort ise tundus ka jämedam.
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3998
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Pilt võib petta jah, sest amordika pikkus on arvestatud ikkagi tehasest seerialiinilt tulnud vedru pikkusega standardmasinale.
A selline hind on täiesti OK. Vähemalt europarts, mida külastasid, ei tööta päris põhimõttel käive pluss kirves. Võib-olla saab ka kuskilt veel odavamalt, kuid Eestis ma sellist kohta küll ei tea.
Kaheksa tuhhi komplektist - taolisi kõrinöörijaid on küll ja rohkemgi :D.
Kasutaja avatar
juss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 171
Liitunud: 07 Jaan 2008 19:14
Asukoht: põlva
Autod: 2106/2101/2X21011/VTR1000(streetfighter)

Postitus Postitas juss »

On saada ka gramm kasutatud Bilkusi, rallyed siis.
Aga jama ongi, et ostetud 04a.


Huvitab, mis see seismine gaasikale teeb?
Ilmselt tähendab ka, kas on ta siis seisnud lahtisese asendis, või sellises, nagu poes on?
c
ccve
Foorumi kasutaja
Postitusi: 654
Liitunud: 01 Apr 2006 16:07
Asukoht: Viljandimaa
Autod: Lada Samara Carlota, Lada Samara S1600, Lada VFTS

Postitus Postitas ccve »

Pilt
Rallye
Pilt
Sport

Ise suudaksin Rallye'si sebida 6150.- ring

[Muudetud: 13-1-2009 ccve]
c
CozmonauT
Foorumi kasutaja
Postitusi: 644
Liitunud: 20 Okt 2003 21:14
Asukoht: Saku/Haapsalu
Autod: BMW V8, Pontiac V8
Kontakt:

Postitus Postitas CozmonauT »

Oskab keegi öelda täpset hinda Gabrieli ja Blaza jäikade amortidele ? Gabit peaks saama Atoyst aga kes Blazasi eestis pakub ?

Vaja amorte, et saada auto korralikult jäigaks - kruusale asja pole.
Vasta