1. leht 1-st
K: Lada roolilati edasiarendamine
Postitatud: 20 Dets 2008 18:31
Postitas CozmonauT
Esialgu ma midagi ehitama ei taha hakata, kuid avalikuks aruteluks püstitan selle teema. Oodatud nõuanded ning soovitused klassikalise Lada roolilati- kas edasiarendamiseks või üldsegi asendamiseks mõne muu auto roolilatiga. Eesmärk oleks kergem rool ning tähtis ei ole roolivõim. Vene foorumides sobrades on näha, et seal on hammaslatt vägagi levinud, kuid ma ei saa aru, kas on spets Ladale mõeldud või on moes kasutada mõne kindla auto oma.
Ja igaksjuhuks küsin kohe ära, et ega keegi pole võrrelnud Opel Kadett-Ascona-Vectra roolilatti Lada omaga ?
Postitatud: 20 Dets 2008 21:02
Postitas PuZuP
Kunagi sattusin kuskil Ungari lehel mingi projekti peale, kus oli paigaldatud mingisuguse Fiat-i roolilatt, aga kahjuks on see lehekülg kolinud ja enam ülesse ei leia, vist oli mingisuguse uuema oma, aga mitte nö. kõige värskem...samas on ka Nissanite roolilatid piisavalt peenikesed, et ära mahtuda sinna.
Loomulikult ei maksa ka ära unustada, et roolilatte on kahe ehitusega - need mis paigaldatakse sillast ettepoole ja need mis paigaldatakse sillast tahapoole, samamoodi on ka siis kinnituspunktidega käändmiku külge. Ja kui paigaldada valesti, siis arvake ise mis juhtub

...
Ahjaa...muideks klassikalisel Ladal on roolikarp, mitte roolilatt
[Muudetud: 20-12-2008 PuZuP]
Postitatud: 20 Dets 2008 21:49
Postitas logman
Algselt postitas: PuZuP
Ja kui paigaldada valesti, siis arvake ise mis juhtub

...
Siis tekib üks ülivahva auto, millega hea firmade suvepäevadel kultuuriprogrammi raames raha teenimas käia.
See äriidee on muide vaikselt kuulujuttude põhjal ka kasutusel.
Postitatud: 20 Dets 2008 21:58
Postitas PuZuP
On...liikvel on ka üks jalgratas, millega a'la suvepäevade programmi sisustatakse...

Postitatud: 20 Dets 2008 22:21
Postitas masuurik
keerad rooli vasakule,auto põrutab paremale.
Postitatud: 20 Dets 2008 23:02
Postitas PuZuP
Kataloogi järgi on näiteks 112-l ja nendel vanema Opeli stiilis roolilatt, et ei liigutata mitte võlli korpuse sees, vaid korpust võlli ümber.
Tõenäoliselt samasugust latti ei kannata sinna aretada, kuna lihsalt ei mahu paigaldama seda mootori ja tuleseina vahele. Kui siis paigaldada allapoole, umbes sinna kus originaalis asub keskmine roolivarras, aga siis on tõenäoliselt probleemiks väljalaske tuletoru vahelt läbi minemine välimise rooliotsaga.
Postitatud: 20 Dets 2008 23:04
Postitas zajetz
tõenäoliselt opeli latt ei lähe, vectra, calibra kindlasti. Nendel tulevad rooliotsad keskelt välja ja seega jääks lada puhul kas karterisse või käigukasti.
Endal esialgsete plaanide kohaselt läheb kasutusse primera latt (võimuga).
Postitatud: 20 Dets 2008 23:13
Postitas olaaf
venelased paigaldavad edukalt samara roolilati sillatala taha...
Postitatud: 20 Dets 2008 23:53
Postitas Moss
Roolihoovastik on sihuke keerukam vigur. Arvan, et kui suudad roolilatti kasutades säilitada hoobade pikkused ning nende nurgad ja asukohad muude esisilla detailide suhtes, ei tohiks miskit hullu juhtuda.
Muidu on seal sihukesed vigurid nagu Ackermanni trapets ja parasiitroolimine...