Tagumise stabilisaatori vajadus

Tagumise stabilisaatori vajadus

Käigukasti, vedrustuse, pidurite ja veermikuga seonduv
Vasta
j
jaanus
Foorumi kasutaja
Postitusi: 123
Liitunud: 13 Aug 2008 13:31
Asukoht: Tartu
Autod: Lada Nova 21073 95a, Yamaha YZF R6 2000a, Skoda Fabia Combi 2009 a.

Tagumise stabilisaatori vajadus

Postitus Postitas jaanus »

Minul eelkõige järgmine küsimus: kas esimene stabikas ja tagumine täidavad siis oma ülesannet kui autol on all täiesti tavaline vedru+ amort? Kui täidavad, siis kuidas?

[Muudetud: 11/11/2008 viaccess]
h
hautz
Postitusi: 2275
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Tagumise stabilisaatori vajadus

Postitus Postitas hautz »

Algselt postitas: jaanus
Minul eelkõige järgmine küsimus: kas esimene stabikas ja tagumine täidavad siis oma ülesannet kui autol on all täiesti tavaline vedru+ amort? Kui täidavad, siis kuidas?
Õigustab küll;)
Stabikad vähendavad auto kaldumist kurvis ja seda kohe märgatavalt;)
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2368
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Tagumise stabilisaatori vajadus

Postitus Postitas reiner »

Kuna Lada tagusild on ise juba jäik, siis mida sa seal enam stabiliseerida. Eriti, siis kui korralik jäik amort ka veel all..
Oleks sõltumatu vedrustusega tagasild, siis on vahe kindlasti rohkem märgatav..
Lower your standards and you'll never be disappointed!
j
jaanus
Foorumi kasutaja
Postitusi: 123
Liitunud: 13 Aug 2008 13:31
Asukoht: Tartu
Autod: Lada Nova 21073 95a, Yamaha YZF R6 2000a, Skoda Fabia Combi 2009 a.

Tagumise stabilisaatori vajadus

Postitus Postitas jaanus »

Rõhutan, et autol on all täiesti tavalised amordid ja vedrud. Ei ole miskit jäigemat. Sellepärast soovi ongi teada, kas sellise kombinatsiooni juures need stabikad ka oma ülesannet täidavad
h
hautz
Postitusi: 2275
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Tagumise stabilisaatori vajadus

Postitus Postitas hautz »

Algselt postitas: reiner
Kuna Lada tagusild on ise juba jäik, siis mida sa seal enam stabiliseerida. Eriti, siis kui korralik jäik amort ka veel all..
Oleks sõltumatu vedrustusega tagasild, siis on vahe kindlasti rohkem märgatav..
Kaldumist see jäik sillatala ära ei võta...
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
t
Tarts
Ladaklubi Liige
Postitusi: 482
Liitunud: 06 Nov 2003 17:39
Asukoht: valga
Autod: Vaz 2101
Kontakt:

Tagumise stabilisaatori vajadus

Postitus Postitas Tarts »

Isegi sõltuva vedrustusega läänekatel on veel lisaks taga stabilisaator varras ,see stabikas ikka enamasti tänava autode jaoks ,rinkat ja muud sporti kihutades võib ju lihtsalt silla rihmadega kõhualla kinni tõmmata,odavam kah.
Aga Sankt-Peterburis pidi selline vinge minetitegija baba elama,et imeb Lada kasvõi -30C juures sumbutitoru kaudu käima.
Kasutaja avatar
zajetz
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1086
Liitunud: 14 Nov 2002 15:31
Asukoht: Tallinn, Nõmme(Pääsküla)
Autod: 4x 2101x ; 626 ; Auris hybrid

Tagumise stabilisaatori vajadus

Postitus Postitas zajetz »

kui taha lisada stabikas siis on külglibisemine kergem tulema ja lihtsam kontrollida.
r
ruudi
Foorumi kasutaja
Postitusi: 134
Liitunud: 14 Mär 2002 15:50
Asukoht: Viljandi
Autod: Lada05

Tagumise stabilisaatori vajadus

Postitus Postitas ruudi »

Tagastabikast ladal pole kasu kui sul on tavaline tagadiffer sest see soodustab kurvis kere kaldumisel kurvisisese ratta õhkutõstmist ehk pidamine läheb kehvemaks vedaval sillal ning ratas käib tühja. Kui soovid kere kaldumist vähendada siis mõjub esistabika jäigemaks tegemine ükskõik kas topeltstabikaga või mõne muu jäigema stabikaga. Samas jäigem esistabikas muudab sõitmise auklikel tänavatel ebamugavamaks - iga auk on kõvemini tunda.
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Tagumise stabilisaatori vajadus

Postitus Postitas uzzac »

taga stabikas teeb isegi plokiga sõidu ebamugavaks...sest natuke libiseb ikka läbi kui pole keevitatud just...see tagumine on lihtsalt enda lollitamine...
t
Tarts
Ladaklubi Liige
Postitusi: 482
Liitunud: 06 Nov 2003 17:39
Asukoht: valga
Autod: Vaz 2101
Kontakt:

Tagumise stabilisaatori vajadus

Postitus Postitas Tarts »

Algselt postitas: uzzac
taga stabikas teeb isegi plokiga sõidu ebamugavaks...sest natuke libiseb ikka läbi kui pole keevitatud just...see tagumine on lihtsalt enda lollitamine...
Räägid ilmselt võistlus momendist,aga igapäeva masinal sõna stabilisaator ongi ju auto stabiliseerimiseks kurvides ja ka ebatasasel teel.
Aga loomulikult ennekõige amortisaatorid,sõltuvalt vajadusest ,kas mugav või täpsem auto tunnetus tänavatel.
Aga Sankt-Peterburis pidi selline vinge minetitegija baba elama,et imeb Lada kasvõi -30C juures sumbutitoru kaudu käima.
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Tagumise stabilisaatori vajadus

Postitus Postitas uzzac »

no ma ei tea...sellessuhtes et jäika asja jäiga asjaga pehmemaks teha on suht raske...lihtsalt hakkab ratast tõstma imo

[Muudetud: 11-11-2008 uzzac]
t
Tarts
Ladaklubi Liige
Postitusi: 482
Liitunud: 06 Nov 2003 17:39
Asukoht: valga
Autod: Vaz 2101
Kontakt:

Tagumise stabilisaatori vajadus

Postitus Postitas Tarts »

Egas igapäevaselt tänavatel ratas õhus sõideta.
Samas ei õigusta midagi ega lükka ümber ,et stabikas ...milleks...parem või halvem,eks tehastes on insenerionud saanud palka ,ikka efektiivsete lahenduste eest,muidu kulgeksime siiamaani puukodaratega ratastel ja lehtvedrudel jne.

[Muudetud: 11-11-2008 Tarts]
Aga Sankt-Peterburis pidi selline vinge minetitegija baba elama,et imeb Lada kasvõi -30C juures sumbutitoru kaudu käima.
j
jaanus
Foorumi kasutaja
Postitusi: 123
Liitunud: 13 Aug 2008 13:31
Asukoht: Tartu
Autod: Lada Nova 21073 95a, Yamaha YZF R6 2000a, Skoda Fabia Combi 2009 a.

Postitus Postitas jaanus »

Aga esimene stabikas?
c
carl93
Foorumi kasutaja
Postitusi: 487
Liitunud: 10 Jaan 2007 21:23
Asukoht: loo alevik
Autod: vaz 2103

Postitus Postitas carl93 »

Algselt postitas: jaanus
Aga esimene stabikas?
Kas nimi ei ütle midagi?stabiilsus?
carl-steven berg
g
grimes
Foorumi kasutaja
Postitusi: 910
Liitunud: 14 Jaan 2005 15:15
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada 2105 83a. Ford scorpio 4x4 2.8
Kontakt:

Postitus Postitas grimes »

Carl93 : Kui sa aru ei saanud, siis siin enamjaolt jutt tagumisest stabika vajadusest. Jaanus tahtis ka teada esimese stabika vajadusest !
Samas võiks see teema olematta olla ja kõik mõleda selle sõna peale STABIILSUS ...
c
carl93
Foorumi kasutaja
Postitusi: 487
Liitunud: 10 Jaan 2007 21:23
Asukoht: loo alevik
Autod: vaz 2103

Postitus Postitas carl93 »

Ma rääkisingi et mille jaoks vaja stabikaid.Et auto ei ujuks jne ühesõnaga stabiilsem oleks.
carl-steven berg
j
jaanus
Foorumi kasutaja
Postitusi: 123
Liitunud: 13 Aug 2008 13:31
Asukoht: Tartu
Autod: Lada Nova 21073 95a, Yamaha YZF R6 2000a, Skoda Fabia Combi 2009 a.

Postitus Postitas jaanus »

Esimene topeltstabikas.
Üks on standardis.

Kui lisada teine, või tugevdada seda algset, teise varda külge keevitamisega, siis millist eelist see sõiduomadustele annab?
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2368
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Postitus Postitas reiner »

http://en.wikipedia.org/wiki/Sway_bar

Loodan, et inglise keel väga võõras ei ole..
Lower your standards and you'll never be disappointed!
Vasta