Tagumise stabilisaatori vajadus
Tagumise stabilisaatori vajadus
-
jjaanus
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 123
- Liitunud: 13 Aug 2008 13:31
- Asukoht: Tartu
- Autod: Lada Nova 21073 95a, Yamaha YZF R6 2000a, Skoda Fabia Combi 2009 a.
Tagumise stabilisaatori vajadus
Minul eelkõige järgmine küsimus: kas esimene stabikas ja tagumine täidavad siis oma ülesannet kui autol on all täiesti tavaline vedru+ amort? Kui täidavad, siis kuidas?
[Muudetud: 11/11/2008 viaccess]
[Muudetud: 11/11/2008 viaccess]
Tagumise stabilisaatori vajadus
Õigustab küll;)Algselt postitas: jaanus
Minul eelkõige järgmine küsimus: kas esimene stabikas ja tagumine täidavad siis oma ülesannet kui autol on all täiesti tavaline vedru+ amort? Kui täidavad, siis kuidas?
Stabikad vähendavad auto kaldumist kurvis ja seda kohe märgatavalt;)
.._____
./_____\ -KOPIKAS
(OIIIIIIO)
.U........U
./_____\ -KOPIKAS

(OIIIIIIO)
.U........U
Tagumise stabilisaatori vajadus
Kuna Lada tagusild on ise juba jäik, siis mida sa seal enam stabiliseerida. Eriti, siis kui korralik jäik amort ka veel all..
Oleks sõltumatu vedrustusega tagasild, siis on vahe kindlasti rohkem märgatav..
Oleks sõltumatu vedrustusega tagasild, siis on vahe kindlasti rohkem märgatav..
Lower your standards and you'll never be disappointed!
-
jjaanus
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 123
- Liitunud: 13 Aug 2008 13:31
- Asukoht: Tartu
- Autod: Lada Nova 21073 95a, Yamaha YZF R6 2000a, Skoda Fabia Combi 2009 a.
Tagumise stabilisaatori vajadus
Rõhutan, et autol on all täiesti tavalised amordid ja vedrud. Ei ole miskit jäigemat. Sellepärast soovi ongi teada, kas sellise kombinatsiooni juures need stabikad ka oma ülesannet täidavad
Tagumise stabilisaatori vajadus
Kaldumist see jäik sillatala ära ei võta...Algselt postitas: reiner
Kuna Lada tagusild on ise juba jäik, siis mida sa seal enam stabiliseerida. Eriti, siis kui korralik jäik amort ka veel all..
Oleks sõltumatu vedrustusega tagasild, siis on vahe kindlasti rohkem märgatav..
.._____
./_____\ -KOPIKAS
(OIIIIIIO)
.U........U
./_____\ -KOPIKAS

(OIIIIIIO)
.U........U
-
tTarts
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 482
- Liitunud: 06 Nov 2003 17:39
- Asukoht: valga
- Autod: Vaz 2101
- Kontakt:
Tagumise stabilisaatori vajadus
Isegi sõltuva vedrustusega läänekatel on veel lisaks taga stabilisaator varras ,see stabikas ikka enamasti tänava autode jaoks ,rinkat ja muud sporti kihutades võib ju lihtsalt silla rihmadega kõhualla kinni tõmmata,odavam kah.
Aga Sankt-Peterburis pidi selline vinge minetitegija baba elama,et imeb Lada kasvõi -30C juures sumbutitoru kaudu käima.
- zajetz
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1086
- Liitunud: 14 Nov 2002 15:31
- Asukoht: Tallinn, Nõmme(Pääsküla)
- Autod: 4x 2101x ; 626 ; Auris hybrid
Tagumise stabilisaatori vajadus
kui taha lisada stabikas siis on külglibisemine kergem tulema ja lihtsam kontrollida.
Tagumise stabilisaatori vajadus
Tagastabikast ladal pole kasu kui sul on tavaline tagadiffer sest see soodustab kurvis kere kaldumisel kurvisisese ratta õhkutõstmist ehk pidamine läheb kehvemaks vedaval sillal ning ratas käib tühja. Kui soovid kere kaldumist vähendada siis mõjub esistabika jäigemaks tegemine ükskõik kas topeltstabikaga või mõne muu jäigema stabikaga. Samas jäigem esistabikas muudab sõitmise auklikel tänavatel ebamugavamaks - iga auk on kõvemini tunda.
-
uuzzac
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 859
- Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
- Asukoht: prn/tln
- Autod: Volvo S40
Tagumise stabilisaatori vajadus
taga stabikas teeb isegi plokiga sõidu ebamugavaks...sest natuke libiseb ikka läbi kui pole keevitatud just...see tagumine on lihtsalt enda lollitamine...
-
tTarts
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 482
- Liitunud: 06 Nov 2003 17:39
- Asukoht: valga
- Autod: Vaz 2101
- Kontakt:
Tagumise stabilisaatori vajadus
Räägid ilmselt võistlus momendist,aga igapäeva masinal sõna stabilisaator ongi ju auto stabiliseerimiseks kurvides ja ka ebatasasel teel.Algselt postitas: uzzac
taga stabikas teeb isegi plokiga sõidu ebamugavaks...sest natuke libiseb ikka läbi kui pole keevitatud just...see tagumine on lihtsalt enda lollitamine...
Aga loomulikult ennekõige amortisaatorid,sõltuvalt vajadusest ,kas mugav või täpsem auto tunnetus tänavatel.
Aga Sankt-Peterburis pidi selline vinge minetitegija baba elama,et imeb Lada kasvõi -30C juures sumbutitoru kaudu käima.
-
uuzzac
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 859
- Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
- Asukoht: prn/tln
- Autod: Volvo S40
Tagumise stabilisaatori vajadus
no ma ei tea...sellessuhtes et jäika asja jäiga asjaga pehmemaks teha on suht raske...lihtsalt hakkab ratast tõstma imo
[Muudetud: 11-11-2008 uzzac]
[Muudetud: 11-11-2008 uzzac]
-
tTarts
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 482
- Liitunud: 06 Nov 2003 17:39
- Asukoht: valga
- Autod: Vaz 2101
- Kontakt:
Tagumise stabilisaatori vajadus
Egas igapäevaselt tänavatel ratas õhus sõideta.
Samas ei õigusta midagi ega lükka ümber ,et stabikas ...milleks...parem või halvem,eks tehastes on insenerionud saanud palka ,ikka efektiivsete lahenduste eest,muidu kulgeksime siiamaani puukodaratega ratastel ja lehtvedrudel jne.
[Muudetud: 11-11-2008 Tarts]
Samas ei õigusta midagi ega lükka ümber ,et stabikas ...milleks...parem või halvem,eks tehastes on insenerionud saanud palka ,ikka efektiivsete lahenduste eest,muidu kulgeksime siiamaani puukodaratega ratastel ja lehtvedrudel jne.
[Muudetud: 11-11-2008 Tarts]
Aga Sankt-Peterburis pidi selline vinge minetitegija baba elama,et imeb Lada kasvõi -30C juures sumbutitoru kaudu käima.