Postitatud: 09 Nov 2008 20:47
Esiteks: vaata edaspidi kuhu teemat paigutad (ostu müügist asi kaugel eksju)
Teiseks: Tehasest panti ladale 4 erineva ülekandega reduktorit: 4.44, 4.3, 4,1, 3,9 esimene neist kõige aeglasem ja seda panti tavaliselt 2102le. Teised panti erinevatele autodele, aga tavaliselt olenes mis reduktor all mitte auto mudelist vaid mootori töömahust.
4.3 oli tavaliselt 2101, 21011, 2105
4.1 nimetatakse 03 reduktoriks, aga panti ka teistele mudelitele 1500 ja 1600 mootoriga.
Lõpuks kõige kiirem reduktor 3,9 ülekandega, see puhas 06 reduktor ja teistel 1600, 1700 autodel kasutatud.
Sinu 21063 on hübriid ja seda nimetati rahvakäruks, seal võib olla ni 4.1 kui ka 3.9... üldse ei imesta kui ka 4.3...
Teada saad kui tõstad ühe ratta ülesse ja ajad sõbra auto alla ja keerad ratta täpselt 10 korda, sõber sel ajal loeb kardaani poolpööred. Mitu korda on ntx 41 siis reduktor on 4.1
EDU!!!!
Teiseks: Tehasest panti ladale 4 erineva ülekandega reduktorit: 4.44, 4.3, 4,1, 3,9 esimene neist kõige aeglasem ja seda panti tavaliselt 2102le. Teised panti erinevatele autodele, aga tavaliselt olenes mis reduktor all mitte auto mudelist vaid mootori töömahust.
4.3 oli tavaliselt 2101, 21011, 2105
4.1 nimetatakse 03 reduktoriks, aga panti ka teistele mudelitele 1500 ja 1600 mootoriga.
Lõpuks kõige kiirem reduktor 3,9 ülekandega, see puhas 06 reduktor ja teistel 1600, 1700 autodel kasutatud.
Sinu 21063 on hübriid ja seda nimetati rahvakäruks, seal võib olla ni 4.1 kui ka 3.9... üldse ei imesta kui ka 4.3...
Teada saad kui tõstad ühe ratta ülesse ja ajad sõbra auto alla ja keerad ratta täpselt 10 korda, sõber sel ajal loeb kardaani poolpööred. Mitu korda on ntx 41 siis reduktor on 4.1
EDU!!!!