1. leht 2-st

Vedrude lühemaks lõikamine

Postitatud: 27 Okt 2008 10:33
Postitas jaanus
Kas lõikamine teha vedrul alt või ülevalt poolt?
Miks?

Postitatud: 27 Okt 2008 10:38
Postitas olaaf
ma lõikaks ülevalt poolt, põhjused jumala subjektiivsed - ees jääb muidu väga naljakalt alumisele õõtsale ning tagant vedrutaldrikule.

Vastuväide.

Postitatud: 27 Okt 2008 11:30
Postitas SexSix
Kas üleval olevat vedrukandmikku(kereosa mis on keevitatud)vahetamine erisurvest(vedru lõikekoha kalde muutumine)tekitatud muutuste pärast on lihtsam ja odavam kui alumise õõtsa või tagasillatala vahetamine?
Lõikasin alumised 2 ringi maha ja käiasin ka lõikekohta laugemaks,et vedru asetuks ühtlasemalt õõtshargile või tagasilla talale.Vedrudel viimane ring ju painutatud laugemaks(mõlemad otsad),et hajutada mõjuvaid jõude autokerele ja õõtsharkidele ja tagasillatalale.

Postitatud: 27 Okt 2008 11:42
Postitas JX
aga kas see kuulujutt on õige kui lõikad lühemaks hakkab vedru nn läbi lööma?

Postitatud: 27 Okt 2008 11:47
Postitas PuZuP
Mis tähendab "läbi lööma"?

Ratta käik üles suunas ju lüheneb.

Postitatud: 27 Okt 2008 11:53
Postitas SexSix
Punasel all kõik vedrud milledel 2 ringi ära lõigatud.Hiljuti müüsin velgi(olid natuke aega punasel all) ja päris ehmatas ära kui kõveraks olin nad suutnud sõita!!!Õnneks küll olid järgi andnud ainult sisemised ääred.Järelikult ratta käigust üles suunas on piirangud ja lõpuks põjalöökide tagajärjel peab ju kuskilt järgi andma.
Olen liigelnud punasega peaaegu 100% mööda asvaltteid.

Postitatud: 27 Okt 2008 11:55
Postitas JX
nii palju kui ma asjast aru olen saanud siis pidi vedru pehmemaks minema ja löökaukusdes põhja lööma... või kuidas...

Postitatud: 27 Okt 2008 12:44
Postitas vussvillem
oleneb kui lühikeseks lõikad ja kui väsinud vedru on. mõini väsinud vedru ja väsind amort võib ka originaalpikkusega põhja lüüa

Postitatud: 27 Okt 2008 13:17
Postitas PuZuP
Nii...ratta käiku ei piira vedru, vaid amort
Lihtsalt töötsoon on toodud amordi teise koha peale. Amordi "jäikus" ehk siis läbilaskevõime on iga autotootja poolt kooskõlas vedru pikkuse ja jäikusega.

Ning jäikuse kohapealt üks väike võrdlus - võtke 20 cm pikk n. keermelatt. Väänake käte vahel keskelt 90 kraadi kõveraks.
Võtke 2 cm pikk keermelatt.
Väänake käte vahel keskelt 90 kraadi kõveraks.
Tehke omad järeldused.

Postitatud: 27 Okt 2008 14:36
Postitas atzkarik
Algselt postitas: PuZuP
Väänake käte vahel keskelt 90 kraadi kõveraks.
Võtke 2 cm pikk keermelatt.
Väänake käte vahel keskelt 90 kraadi kõveraks.
Tehke omad järeldused.
Ei saa keermelatt on rabe ja lääb puruks:D

Postitatud: 27 Okt 2008 14:40
Postitas atzkarik
meie autol on esimestel vedrudel üks ring maas ja tagumistel 2 ringi maha lõigatud(ülevalt), amordiks on plaza sport ja ei tunne mingit läbi põrumist:P

Postitatud: 27 Okt 2008 16:17
Postitas Moss
Minu masinal on (kasutatud) vedrudel eest 2 ringi maha lõigatud, tagant 2,75 ja taga lööb küll aegajalt põhjalöögikummide peale (seda siis üksi sõites ja tühja pakiruumiga). Ära neid võtta ei tohi kuna järgmisena võtab "piiraja" rolli endale amort ja on oht läbi kere need lüüa. Vedrusid on lõigatud altpoolt.
Amordi töötsooni kohta kommenteerida ei oska, võibolla välismaistel B-osa juppidel see käik on tsoonideks jagatud.

Postitatud: 27 Okt 2008 16:56
Postitas hautz
No mul on isegi mosse vedrud ees all ja ei käi kuskile vastu,kuigi esirattad on vaikselt juba koopas:P

Ja kui vedru lõigata ,siis ju ikka vajub vedru lõigatud keerd ilusti kokku ja pole vahet ,kust lõikad.Ma näiteks lõikasin kunagi esivedrudelt mõlemast otsast,sest otsad vajuvad põhiliselt ära:P

Ratta käik.

Postitatud: 27 Okt 2008 17:05
Postitas SexSix
On ikka vaks vahet kas rattal on üles suunas vabakäiku 15 või 5 cm!Sõidad 50-ga üle magava politseiniku ja tavavedruga teeb põks-põks aga lühema vedruga paneb ikka pläraki-pläraki nii , et tükid lendavad.
Ja üleüldse vedruotsad ei vaju ära vaid ongi tehasekonditsioonis laugemaks painutatud.

[Muudetud: 27-10-2008 SexSix]

Postitatud: 27 Okt 2008 17:27
Postitas Alfist
Algselt postitas: hautz
No mul on isegi mosse vedrud ees all ja ei käi kuskile vastu,kuigi esirattad on vaikselt juba koopas:P

Ja kui vedru lõigata ,siis ju ikka vajub vedru lõigatud keerd ilusti kokku ja pole vahet ,kust lõikad.Ma näiteks lõikasin kunagi esivedrudelt mõlemast otsast,sest otsad vajuvad põhiliselt ära:P
Mu tuttava-tuttaval on,VAZ 2101l ees ja taga ZILi 131 vedrud,ning pole ühtegi halba asja neil täheldanud.:lol:lol:lol
Aga teemasse,siis ise vedrude lõikumist ei poolda,jätab sellise odava rullnoka pornotuuningu välimuse autole,sest tavaliste vedrude lõikumisega sellist ilmet ei saa,nagu spets madalusvedrudega!

Postitatud: 27 Okt 2008 17:33
Postitas Moss
Aga teemasse,siis ise vedrude lõikumist ei poolda,jätab sellise odava rullnoka pornotuuningu välimuse autole,sest tavaliste vedrude lõikumisega sellist ilmet ei saa,nagu spets madalusvedrudega!


Kui eesmärgiks on kõlav nimi või edev värv, on sul õigus.

Postitatud: 27 Okt 2008 17:36
Postitas Alfist
Algselt postitas: Moss
Aga teemasse,siis ise vedrude lõikumist ei poolda,jätab sellise odava rullnoka pornotuuningu välimuse autole,sest tavaliste vedrude lõikumisega sellist ilmet ei saa,nagu spets madalusvedrudega!


Kui eesmärgiks on kõlav nimi või edev värv, on sul õigus.


Eesmärgiks võib pidada OHUTUST TEISTE LIIKLEJATE SUHTES,neid juhtumeid on ennegi olnud,kui lõigatud vedrudega auto,on sattunud avariisse tänu sellele,et vedruga on pesas üht teist juhtunud,tänu lõikumisele!
KUI JÕUDSID AUTO OSTA,SIIS JÕUAD KA VARUOSASID OSTA,MITTE EI LAO AUTOT KUSKIL SOSSSEPA JUURES VALMISTATUD JUPPIDEST KOKKU!

[Muudetud: 27-10-2008 Alfist]

Postitatud: 27 Okt 2008 18:17
Postitas VAZ
Ära karju.

Postitatud: 27 Okt 2008 18:25
Postitas ToM
Klassikule on üldse mingeid ametlikke madaldusi saada?....ei usu hästi:puzzled

Postitatud: 27 Okt 2008 18:39
Postitas hautz
Algselt postitas: ToM
Klassikule on üldse mingeid ametlikke madaldusi saada?....ei usu hästi:puzzled
Ma usun ,et kui lammaritest vaadata ,siis leidub küllalt teiste markide omasid.
Nt juba mosse vedrud ees ja ei pea midagi peale paika panemise tegema.JA mis eriti hea,lihtne paigaldada ,kuna mosse vedrud on 1:3 lühemad ja jäigemad;):puzzled