Vedrude lühemaks lõikamine
Vedrude lühemaks lõikamine
-
jjaanus
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 123
- Liitunud: 13 Aug 2008 13:31
- Asukoht: Tartu
- Autod: Lada Nova 21073 95a, Yamaha YZF R6 2000a, Skoda Fabia Combi 2009 a.
Vedrude lühemaks lõikamine
Kas lõikamine teha vedrul alt või ülevalt poolt?
Miks?
Miks?
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2509
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
Vastuväide.
Kas üleval olevat vedrukandmikku(kereosa mis on keevitatud)vahetamine erisurvest(vedru lõikekoha kalde muutumine)tekitatud muutuste pärast on lihtsam ja odavam kui alumise õõtsa või tagasillatala vahetamine?
Lõikasin alumised 2 ringi maha ja käiasin ka lõikekohta laugemaks,et vedru asetuks ühtlasemalt õõtshargile või tagasilla talale.Vedrudel viimane ring ju painutatud laugemaks(mõlemad otsad),et hajutada mõjuvaid jõude autokerele ja õõtsharkidele ja tagasillatalale.
Lõikasin alumised 2 ringi maha ja käiasin ka lõikekohta laugemaks,et vedru asetuks ühtlasemalt õõtshargile või tagasilla talale.Vedrudel viimane ring ju painutatud laugemaks(mõlemad otsad),et hajutada mõjuvaid jõude autokerele ja õõtsharkidele ja tagasillatalale.
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2509
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
Ratta käik üles suunas ju lüheneb.
Punasel all kõik vedrud milledel 2 ringi ära lõigatud.Hiljuti müüsin velgi(olid natuke aega punasel all) ja päris ehmatas ära kui kõveraks olin nad suutnud sõita!!!Õnneks küll olid järgi andnud ainult sisemised ääred.Järelikult ratta käigust üles suunas on piirangud ja lõpuks põjalöökide tagajärjel peab ju kuskilt järgi andma.
Olen liigelnud punasega peaaegu 100% mööda asvaltteid.
Olen liigelnud punasega peaaegu 100% mööda asvaltteid.
-
vvussvillem
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 151
- Liitunud: 23 Mai 2008 00:03
- Asukoht: valga
- Autod: 2107 1,5. 2105 1,8. Omega A c20ne
- PuZuP
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1733
- Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Autod: 2106 '79
- Kontakt:
Nii...ratta käiku ei piira vedru, vaid amort
Lihtsalt töötsoon on toodud amordi teise koha peale. Amordi "jäikus" ehk siis läbilaskevõime on iga autotootja poolt kooskõlas vedru pikkuse ja jäikusega.
Ning jäikuse kohapealt üks väike võrdlus - võtke 20 cm pikk n. keermelatt. Väänake käte vahel keskelt 90 kraadi kõveraks.
Võtke 2 cm pikk keermelatt.
Väänake käte vahel keskelt 90 kraadi kõveraks.
Tehke omad järeldused.
Lihtsalt töötsoon on toodud amordi teise koha peale. Amordi "jäikus" ehk siis läbilaskevõime on iga autotootja poolt kooskõlas vedru pikkuse ja jäikusega.
Ning jäikuse kohapealt üks väike võrdlus - võtke 20 cm pikk n. keermelatt. Väänake käte vahel keskelt 90 kraadi kõveraks.
Võtke 2 cm pikk keermelatt.
Väänake käte vahel keskelt 90 kraadi kõveraks.
Tehke omad järeldused.
- Moss
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1069
- Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
- Asukoht: Siuntio, Soome
- Autod: erinevad illegaalid
- Kontakt:
Minu masinal on (kasutatud) vedrudel eest 2 ringi maha lõigatud, tagant 2,75 ja taga lööb küll aegajalt põhjalöögikummide peale (seda siis üksi sõites ja tühja pakiruumiga). Ära neid võtta ei tohi kuna järgmisena võtab "piiraja" rolli endale amort ja on oht läbi kere need lüüa. Vedrusid on lõigatud altpoolt.
Amordi töötsooni kohta kommenteerida ei oska, võibolla välismaistel B-osa juppidel see käik on tsoonideks jagatud.
Amordi töötsooni kohta kommenteerida ei oska, võibolla välismaistel B-osa juppidel see käik on tsoonideks jagatud.
No mul on isegi mosse vedrud ees all ja ei käi kuskile vastu,kuigi esirattad on vaikselt juba koopas:P
Ja kui vedru lõigata ,siis ju ikka vajub vedru lõigatud keerd ilusti kokku ja pole vahet ,kust lõikad.Ma näiteks lõikasin kunagi esivedrudelt mõlemast otsast,sest otsad vajuvad põhiliselt ära:P
Ja kui vedru lõigata ,siis ju ikka vajub vedru lõigatud keerd ilusti kokku ja pole vahet ,kust lõikad.Ma näiteks lõikasin kunagi esivedrudelt mõlemast otsast,sest otsad vajuvad põhiliselt ära:P
.._____
./_____\ -KOPIKAS
(OIIIIIIO)
.U........U
./_____\ -KOPIKAS

(OIIIIIIO)
.U........U
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2509
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
Ratta käik.
On ikka vaks vahet kas rattal on üles suunas vabakäiku 15 või 5 cm!Sõidad 50-ga üle magava politseiniku ja tavavedruga teeb põks-põks aga lühema vedruga paneb ikka pläraki-pläraki nii , et tükid lendavad.
Ja üleüldse vedruotsad ei vaju ära vaid ongi tehasekonditsioonis laugemaks painutatud.
[Muudetud: 27-10-2008 SexSix]
Ja üleüldse vedruotsad ei vaju ära vaid ongi tehasekonditsioonis laugemaks painutatud.
[Muudetud: 27-10-2008 SexSix]
-
aAlfist
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 349
- Liitunud: 03 Okt 2007 20:36
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Vaz 21011,Audi 100 2.3E -89,Alfa Romeo 166 3.0 Twin Spark
Mu tuttava-tuttaval on,VAZ 2101l ees ja taga ZILi 131 vedrud,ning pole ühtegi halba asja neil täheldanud.:lol:lol:lolAlgselt postitas: hautz
No mul on isegi mosse vedrud ees all ja ei käi kuskile vastu,kuigi esirattad on vaikselt juba koopas:P
Ja kui vedru lõigata ,siis ju ikka vajub vedru lõigatud keerd ilusti kokku ja pole vahet ,kust lõikad.Ma näiteks lõikasin kunagi esivedrudelt mõlemast otsast,sest otsad vajuvad põhiliselt ära:P
Aga teemasse,siis ise vedrude lõikumist ei poolda,jätab sellise odava rullnoka pornotuuningu välimuse autole,sest tavaliste vedrude lõikumisega sellist ilmet ei saa,nagu spets madalusvedrudega!
"Alfa Romeo ei ole lihtsalt autotehas... See on nagu haigus... Või eluviis... Seda ei saagi defineerida. See kuulub tunnete ja kirgede valda, allub südame, mitte mõistuse kontrollile".
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
-
aAlfist
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 349
- Liitunud: 03 Okt 2007 20:36
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Vaz 21011,Audi 100 2.3E -89,Alfa Romeo 166 3.0 Twin Spark
Algselt postitas: MossAga teemasse,siis ise vedrude lõikumist ei poolda,jätab sellise odava rullnoka pornotuuningu välimuse autole,sest tavaliste vedrude lõikumisega sellist ilmet ei saa,nagu spets madalusvedrudega!
Kui eesmärgiks on kõlav nimi või edev värv, on sul õigus.
Eesmärgiks võib pidada OHUTUST TEISTE LIIKLEJATE SUHTES,neid juhtumeid on ennegi olnud,kui lõigatud vedrudega auto,on sattunud avariisse tänu sellele,et vedruga on pesas üht teist juhtunud,tänu lõikumisele!
KUI JÕUDSID AUTO OSTA,SIIS JÕUAD KA VARUOSASID OSTA,MITTE EI LAO AUTOT KUSKIL SOSSSEPA JUURES VALMISTATUD JUPPIDEST KOKKU!
[Muudetud: 27-10-2008 Alfist]
"Alfa Romeo ei ole lihtsalt autotehas... See on nagu haigus... Või eluviis... Seda ei saagi defineerida. See kuulub tunnete ja kirgede valda, allub südame, mitte mõistuse kontrollile".
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
Ma usun ,et kui lammaritest vaadata ,siis leidub küllalt teiste markide omasid.Algselt postitas: ToM
Klassikule on üldse mingeid ametlikke madaldusi saada?....ei usu hästi:puzzled
Nt juba mosse vedrud ees ja ei pea midagi peale paika panemise tegema.JA mis eriti hea,lihtne paigaldada ,kuna mosse vedrud on 1:3 lühemad ja jäigemad;):puzzled
.._____
./_____\ -KOPIKAS
(OIIIIIIO)
.U........U
./_____\ -KOPIKAS

(OIIIIIIO)
.U........U