Vedrude lühemaks lõikamine

Vedrude lühemaks lõikamine

Käigukasti, vedrustuse, pidurite ja veermikuga seonduv
j
jaanus
Foorumi kasutaja
Postitusi: 123
Liitunud: 13 Aug 2008 13:31
Asukoht: Tartu
Autod: Lada Nova 21073 95a, Yamaha YZF R6 2000a, Skoda Fabia Combi 2009 a.

Vedrude lühemaks lõikamine

Postitus Postitas jaanus »

Kas lõikamine teha vedrul alt või ülevalt poolt?
Miks?
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

ma lõikaks ülevalt poolt, põhjused jumala subjektiivsed - ees jääb muidu väga naljakalt alumisele õõtsale ning tagant vedrutaldrikule.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2509
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Vastuväide.

Postitus Postitas SexSix »

Kas üleval olevat vedrukandmikku(kereosa mis on keevitatud)vahetamine erisurvest(vedru lõikekoha kalde muutumine)tekitatud muutuste pärast on lihtsam ja odavam kui alumise õõtsa või tagasillatala vahetamine?
Lõikasin alumised 2 ringi maha ja käiasin ka lõikekohta laugemaks,et vedru asetuks ühtlasemalt õõtshargile või tagasilla talale.Vedrudel viimane ring ju painutatud laugemaks(mõlemad otsad),et hajutada mõjuvaid jõude autokerele ja õõtsharkidele ja tagasillatalale.
j
JX
Foorumi kasutaja
Postitusi: 301
Liitunud: 20 Aug 2007 17:28
Asukoht: võru- tallinn
Autod: 21023, 2101 jx edition, bmw 525e ja volvo v70 t5
Kontakt:

Postitus Postitas JX »

aga kas see kuulujutt on õige kui lõikad lühemaks hakkab vedru nn läbi lööma?
Auto audio on nagu seks, ei loe kui pikk sul on vaid peab olema hea...
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Mis tähendab "läbi lööma"?
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2509
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Ratta käik üles suunas ju lüheneb.

Postitus Postitas SexSix »

Punasel all kõik vedrud milledel 2 ringi ära lõigatud.Hiljuti müüsin velgi(olid natuke aega punasel all) ja päris ehmatas ära kui kõveraks olin nad suutnud sõita!!!Õnneks küll olid järgi andnud ainult sisemised ääred.Järelikult ratta käigust üles suunas on piirangud ja lõpuks põjalöökide tagajärjel peab ju kuskilt järgi andma.
Olen liigelnud punasega peaaegu 100% mööda asvaltteid.
j
JX
Foorumi kasutaja
Postitusi: 301
Liitunud: 20 Aug 2007 17:28
Asukoht: võru- tallinn
Autod: 21023, 2101 jx edition, bmw 525e ja volvo v70 t5
Kontakt:

Postitus Postitas JX »

nii palju kui ma asjast aru olen saanud siis pidi vedru pehmemaks minema ja löökaukusdes põhja lööma... või kuidas...
Auto audio on nagu seks, ei loe kui pikk sul on vaid peab olema hea...
v
vussvillem
Foorumi kasutaja
Postitusi: 151
Liitunud: 23 Mai 2008 00:03
Asukoht: valga
Autod: 2107 1,5. 2105 1,8. Omega A c20ne

Postitus Postitas vussvillem »

oleneb kui lühikeseks lõikad ja kui väsinud vedru on. mõini väsinud vedru ja väsind amort võib ka originaalpikkusega põhja lüüa
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Nii...ratta käiku ei piira vedru, vaid amort
Lihtsalt töötsoon on toodud amordi teise koha peale. Amordi "jäikus" ehk siis läbilaskevõime on iga autotootja poolt kooskõlas vedru pikkuse ja jäikusega.

Ning jäikuse kohapealt üks väike võrdlus - võtke 20 cm pikk n. keermelatt. Väänake käte vahel keskelt 90 kraadi kõveraks.
Võtke 2 cm pikk keermelatt.
Väänake käte vahel keskelt 90 kraadi kõveraks.
Tehke omad järeldused.
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
Kasutaja avatar
atzkarik
Ladaklubi Liige
Postitusi: 799
Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
Autod: vaz 2101,2107

Postitus Postitas atzkarik »

Algselt postitas: PuZuP
Väänake käte vahel keskelt 90 kraadi kõveraks.
Võtke 2 cm pikk keermelatt.
Väänake käte vahel keskelt 90 kraadi kõveraks.
Tehke omad järeldused.
Ei saa keermelatt on rabe ja lääb puruks:D
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
Kasutaja avatar
atzkarik
Ladaklubi Liige
Postitusi: 799
Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
Autod: vaz 2101,2107

Postitus Postitas atzkarik »

meie autol on esimestel vedrudel üks ring maas ja tagumistel 2 ringi maha lõigatud(ülevalt), amordiks on plaza sport ja ei tunne mingit läbi põrumist:P
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Minu masinal on (kasutatud) vedrudel eest 2 ringi maha lõigatud, tagant 2,75 ja taga lööb küll aegajalt põhjalöögikummide peale (seda siis üksi sõites ja tühja pakiruumiga). Ära neid võtta ei tohi kuna järgmisena võtab "piiraja" rolli endale amort ja on oht läbi kere need lüüa. Vedrusid on lõigatud altpoolt.
Amordi töötsooni kohta kommenteerida ei oska, võibolla välismaistel B-osa juppidel see käik on tsoonideks jagatud.
h
hautz
Postitusi: 2275
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

No mul on isegi mosse vedrud ees all ja ei käi kuskile vastu,kuigi esirattad on vaikselt juba koopas:P

Ja kui vedru lõigata ,siis ju ikka vajub vedru lõigatud keerd ilusti kokku ja pole vahet ,kust lõikad.Ma näiteks lõikasin kunagi esivedrudelt mõlemast otsast,sest otsad vajuvad põhiliselt ära:P
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2509
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Ratta käik.

Postitus Postitas SexSix »

On ikka vaks vahet kas rattal on üles suunas vabakäiku 15 või 5 cm!Sõidad 50-ga üle magava politseiniku ja tavavedruga teeb põks-põks aga lühema vedruga paneb ikka pläraki-pläraki nii , et tükid lendavad.
Ja üleüldse vedruotsad ei vaju ära vaid ongi tehasekonditsioonis laugemaks painutatud.

[Muudetud: 27-10-2008 SexSix]
a
Alfist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 349
Liitunud: 03 Okt 2007 20:36
Asukoht: Tallinn
Autod: Vaz 21011,Audi 100 2.3E -89,Alfa Romeo 166 3.0 Twin Spark

Postitus Postitas Alfist »

Algselt postitas: hautz
No mul on isegi mosse vedrud ees all ja ei käi kuskile vastu,kuigi esirattad on vaikselt juba koopas:P

Ja kui vedru lõigata ,siis ju ikka vajub vedru lõigatud keerd ilusti kokku ja pole vahet ,kust lõikad.Ma näiteks lõikasin kunagi esivedrudelt mõlemast otsast,sest otsad vajuvad põhiliselt ära:P
Mu tuttava-tuttaval on,VAZ 2101l ees ja taga ZILi 131 vedrud,ning pole ühtegi halba asja neil täheldanud.:lol:lol:lol
Aga teemasse,siis ise vedrude lõikumist ei poolda,jätab sellise odava rullnoka pornotuuningu välimuse autole,sest tavaliste vedrude lõikumisega sellist ilmet ei saa,nagu spets madalusvedrudega!
"Alfa Romeo ei ole lihtsalt autotehas... See on nagu haigus... Või eluviis... Seda ei saagi defineerida. See kuulub tunnete ja kirgede valda, allub südame, mitte mõistuse kontrollile".
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Aga teemasse,siis ise vedrude lõikumist ei poolda,jätab sellise odava rullnoka pornotuuningu välimuse autole,sest tavaliste vedrude lõikumisega sellist ilmet ei saa,nagu spets madalusvedrudega!


Kui eesmärgiks on kõlav nimi või edev värv, on sul õigus.
a
Alfist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 349
Liitunud: 03 Okt 2007 20:36
Asukoht: Tallinn
Autod: Vaz 21011,Audi 100 2.3E -89,Alfa Romeo 166 3.0 Twin Spark

Postitus Postitas Alfist »

Algselt postitas: Moss
Aga teemasse,siis ise vedrude lõikumist ei poolda,jätab sellise odava rullnoka pornotuuningu välimuse autole,sest tavaliste vedrude lõikumisega sellist ilmet ei saa,nagu spets madalusvedrudega!


Kui eesmärgiks on kõlav nimi või edev värv, on sul õigus.


Eesmärgiks võib pidada OHUTUST TEISTE LIIKLEJATE SUHTES,neid juhtumeid on ennegi olnud,kui lõigatud vedrudega auto,on sattunud avariisse tänu sellele,et vedruga on pesas üht teist juhtunud,tänu lõikumisele!
KUI JÕUDSID AUTO OSTA,SIIS JÕUAD KA VARUOSASID OSTA,MITTE EI LAO AUTOT KUSKIL SOSSSEPA JUURES VALMISTATUD JUPPIDEST KOKKU!

[Muudetud: 27-10-2008 Alfist]
"Alfa Romeo ei ole lihtsalt autotehas... See on nagu haigus... Või eluviis... Seda ei saagi defineerida. See kuulub tunnete ja kirgede valda, allub südame, mitte mõistuse kontrollile".
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
v
VAZ
Foorumi kasutaja
Postitusi: 517
Liitunud: 22 Nov 2006 20:21
Asukoht: pole paikne
Autod: 21063

Postitus Postitas VAZ »

Ära karju.
Uutest CCCP aegsetest BA3-i varuosadest huvitatud.
Kasutaja avatar
ToM
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
Asukoht: Kohila/Tallinn
Autod: 2107, 2101

Postitus Postitas ToM »

Klassikule on üldse mingeid ametlikke madaldusi saada?....ei usu hästi:puzzled
m'kay
h
hautz
Postitusi: 2275
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Algselt postitas: ToM
Klassikule on üldse mingeid ametlikke madaldusi saada?....ei usu hästi:puzzled
Ma usun ,et kui lammaritest vaadata ,siis leidub küllalt teiste markide omasid.
Nt juba mosse vedrud ees ja ei pea midagi peale paika panemise tegema.JA mis eriti hea,lihtne paigaldada ,kuna mosse vedrud on 1:3 lühemad ja jäigemad;):puzzled
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
Vasta