1. leht 1-st
homemade "difrilukk"
Postitatud: 14 Mär 2002 10:09
Postitas wax
On keegi üritanud tagasillas kogu kupatuse omavahel kokku keevitada? Poolteljed, satelliit. Mõningatel autodel on see võimalik, aga kas keegi ka sigulil on proovinud? Tean, et asfaldil hakkab roppu moodi kumme sööma ja manööverdades väänama ja painutama. Kuid kuna liikun oma Ladaga 100% ajast libedal põllul mudas, siis pole sellel vahet.
diffrilukk
Postitatud: 14 Mär 2002 17:16
Postitas ruudi
Tean ühte kutti kes oma ladal tegi seda talvel. Ütles et ikka päris eaks läks võis kohe julgelt päris hange sõita ja pärast väljasaamisega probleeme polnud. Aga mainis ka seda et kui asvaldi peal sõita siis oli ikka päris valus. Kokku keevitas ta satelliidid.
Puua satelliidid kinni
Postitatud: 16 Mär 2002 01:08
Postitas Ardi Soovik
Selleks asetada piisavalt paks lisaseib(-seibed) satelliidihammasrataste alla.
Proovisin ühe sedamoodi kinni puua.
Panin ühe poolassi kruustangide vahele
siis andis teist torutangidega keerata.
Teoreetiliselt peaks sellisena sügisel alla
pandud lukk kevadeks kadunud olema.
Aga praktiliselt proovinud pole.
Postitatud: 21 Mär 2002 10:55
Postitas vvc
seda nimetatakse elektrod-plokiks
Esiteks sellega ei kannata asfaldil sõita ainult kruus ja jää. Teiseks on kaks asja mis reeglina järgi annavad. Poolassid kipuvad pooleks minema ja teol kipuvad hambad maha tulema. minul on juhtund seda viimast kaks korda, ükskord keevitatud plokiga teine kord tehase (limited-slip) diffriga.
Postitatud: 31 Mär 2002 22:31
Postitas berg
njah... sai ka differ lukustatud! Lumes jäärajal ja krossirajal oli väga hea tulemus, aga jah asvaldi peal väänas lahti

nii et oleneb siiski pinnasest! Aga äkki keegi teab, kas sellist diffrilukku ei saa teha kuidagi, et nt oled jäärajal paned lukku, lähed asfaldi peale, ja teed jälle normaalseks? Nagu jeepidel noh?
diffrilukk
Postitatud: 01 Apr 2002 16:14
Postitas ruudi
Niva'l ei ole ju diffrilukku !
Postitatud: 01 Apr 2002 17:46
Postitas berg
Mingi linnajeebinduse moodi asja tagasilla siis kuidagi alla aretama?? nojaa... raskeks läheb

Postitatud: 09 Apr 2002 02:29
Postitas Ardi Soovik
Uutel,sajandilõpu Nivadel,peaksid sillad
lukus käima.Lukkusid peaks ka mitmesuguseid olema,lamell-lukud,ketaslukud(piiratud libisemisega) ja võib-olla ka muud.Ma olen neist lukkudest vaid kuulnud,käes pole hoidnud neist ühtegi.
Aga minu poolt eelpool soovitatud variant
peaks andma ka piiratud libisemise.
Päästaks ehk talvel nii mõnestki lumehangest lükkamiseta välja,samas
asfaldi peal annaks järele.
Postitatud: 07 Mai 2002 22:10
Postitas berg
Lp. Ardi Soovik aga kuidas oleks kõige tulemusrikkamalt võimalik seda libisevat difrilukku teha? kas ellpool kirjeldatud variandiga?
Postitatud: 11 Mai 2002 21:47
Postitas tuhajuhe
olen omanud ja sõitnud KADRINA plokk diffriga.hea aga jupid olid nõrgad tehtud sisse.lagunes ära kaks korda ja müüsin maha.Nüüd pidavat venest tooma aga siga kallid
Postitatud: 12 Mai 2002 17:08
Postitas Ardi Soovik
Diffrit on seibega kinni puua ääretult lihtne.Tuleb vaid panna ühe poolassi otsahammasratta vahele sobivas paksuses lisaseib,seibi võib võtta mõnelt teiselt diffrilt.Suruda sattelliidihammasratad sisse ja valmis ongi.
Postitatud: 20 Aug 2004 00:35
Postitas Moss
Selleks tuleb differ ära võtta. Inglismaal muide on pandud Ladadele teisi tagasildu, tean et Escort Mk II ja mingi Toyota (oli vist mingi vana Celica kui ei eksi) omi on pandud rallis kasutamiseks.
Postitatud: 24 Juul 2005 11:28
Postitas beast
kui pee on kerge siis ei haaku rattad nii hästi ja asfaltil ei retsi nii hullusti rehve ja silda
Postitatud: 24 Juul 2005 20:04
Postitas Landy
Nendel teemadel on siin juttu tehtud:
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 189&page=1
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 5#pid41334
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 3#pid30131
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 7#pid12724
Tehase toodangut ka:
http://www.power-trax.de/produkte/locker/locker-e.htm
Siit saab:
Lada K&S Locker
985,- EUR
LADA LSD
577,- EUR
LADA Torsen
551,- EUR
LADA Manual Locker 100%
682,- EUR
K&S lukkudest lähemalt:
http://jeep.avtograd.ru/lockers/K_S/
http://www.ks-tuning.de/tj/vacuum.htm
Igasuguste difrilukkude puhul on suur võimalus oma pooltelgedega hüvasti jätta. (Mõtle, kuidas ta töötab ja kuhu jõud rakenduab). Piirtud libisemisega lukk töötb siis, kui tema tahab, ehk siis kui asi on juba jama. Manuaalse saad lülitada siis, kui näed, et asi hakkab jamaks minema.