1. leht 1-st
K:Tagadifri vahetamine 3,9>4,3
Postitatud: 04 Sept 2008 16:07
Postitas jaanus
Kuna enda 3,9 tagadiffer sai puruks lastud, siis on väike mõte panna alla 4,3 differ.
küsimus järgine: Annab see tuntavalt kiriendusele juurde? Kas spidomeeter hakkab valetama? Kui jah, siis kuidas saaks sellest lahti.
Autoks on Lada 21073 5k, originaalis 3.9 differ.
Ehitatava auto eesmärk hakkab eelkõige kiirendused, mitte lõppkiirus olema. Mõnikord ka maanteesõite vaja ette võtta.
Ootaks suht kiirelt mingeid arvamusi, kuna differ vajab vahetamist.
Postitatud: 04 Sept 2008 16:28
Postitas PuZuP
Kui kiirendamiseks läheb, siis pane juba miskit 4.7 - 5.1 ülekanne.
Spidomeeter hakkab jah valetama
Lahti peaks saama, sellest spidomeetri teo vahetamisega õige vastu, aga mittestandartsete ülekannete puhul tuleb see lasta valmistada.
Kui juba kiirenduse peale asi läheb, siis pane ka lühemate ülekannetega kast samuti, või muuda 5-se kasti sisu...
Ja sellisel juhul maantesõit on väga kõrge pöördega...
Niisama sobib 4.3 ülekanne alla küll...
Juurde annab kiirendamisel küll, aga kaotad jälle lõppkiiruses, nii et mõtle enne hoolikalt läbi, mida täpselt tahad....
Postitatud: 04 Sept 2008 17:08
Postitas jaanus
Algselt postitas: PuZuP
Kui kiirendamiseks läheb, siis pane juba miskit 4.7 - 5.1 ülekanne.
Spidomeeter hakkab jah valetama
Lahti peaks saama, sellest spidomeetri teo vahetamisega õige vastu, aga mittestandartsete ülekannete puhul tuleb see lasta valmistada.
Kui juba kiirenduse peale asi läheb, siis pane ka lühemate ülekannetega kast samuti, või muuda 5-se kasti sisu...
Ja sellisel juhul maantesõit on väga kõrge pöördega...
Niisama sobib 4.3 ülekanne alla küll...
Juurde annab kiirendamisel küll, aga kaotad jälle lõppkiiruses, nii et mõtle enne hoolikalt läbi, mida täpselt tahad....
Kui panen 4,3 või siis 4,44 diffri, kas siis istub ikka mingi tavaline spidomeetri tigu ka?
Kus see tigu asub ja kui raske on seda vahetada?
Oskad sa arvutuslikult öelda, palju lõppkiiruses umbes kaotan, kui 3,9 4,3le. No niii, laias laastus?
4,3 ja 4,44 ilmselt oluliselt odavamad ikka, kui 4,7 ja 5,1.
[Muudetud: 4-9-2008 jaanus]
Postitatud: 04 Sept 2008 17:37
Postitas reiner
http://tqhq.ee/dir.php?id=62
Keri natuke alla poole, sealt leiad kalkulaatori. Sisestad käigukasti ja diffri ülekanded ning rehvi mõõdud.
Postitatud: 04 Sept 2008 19:26
Postitas PuZuP
Spidomeetri tiguülekanne asub käigukasti tagaosas...
Peast ainult ei mäleta praegu, kas tuli vahetada ka kastis midagi...
Postitatud: 04 Sept 2008 21:23
Postitas Ardi Soovik
Algselt postitas: PuZuP
Spidomeetri tiguülekanne asub käigukasti tagaosas...
Peast ainult ei mäleta praegu, kas tuli vahetada ka kastis midagi...
Spidomeetri ajam tuleb vahetada koos vedava hammakaga,sest nad on erinevad.
4,3 ja 3,9 spidoka näitude vahe on 10%,see on sõites spidomeetri järgi 100-ga on tegelik kiirus 90.
Postitatud: 06 Sept 2008 19:29
Postitas jaanus
Tagadifreid nüüd olemas 2 tk, eks vaatan proovisõitude käigus, mis asjalikum tundub.
Küsimus paigladuse kohta:
Kus on märgid reduktoril ning kardaanil, mille järgi saaksin asja õigesti kokku panna, et see undama ei hakkaks?
Või pean panekul midagi veel jälgima?
Postitatud: 07 Sept 2008 12:45
Postitas GTA
Taolisi märke pole. Undamine sõltub reduktori üldisest kulumusest. Enne külge kruttimist vaata, kas kardaani flantsi alune mutter on õige momendiga kinni tõmmatud ja taldrik ei loksu.
[Muudetud: 7.9.08 GTA]
Postitatud: 07 Sept 2008 13:09
Postitas jaanus
Lihtsalt kõrvu on jäänud selline asi,et öeldud, kui undab,siis märgidkokku panematta. sellepärast uurisingi