K:Tagadifri vahetamine 3,9>4,3

K:Tagadifri vahetamine 3,9>4,3

Käigukasti, vedrustuse, pidurite ja veermikuga seonduv
Vasta
j
jaanus
Foorumi kasutaja
Postitusi: 123
Liitunud: 13 Aug 2008 13:31
Asukoht: Tartu
Autod: Lada Nova 21073 95a, Yamaha YZF R6 2000a, Skoda Fabia Combi 2009 a.

K:Tagadifri vahetamine 3,9>4,3

Postitus Postitas jaanus »

Kuna enda 3,9 tagadiffer sai puruks lastud, siis on väike mõte panna alla 4,3 differ.

küsimus järgine: Annab see tuntavalt kiriendusele juurde? Kas spidomeeter hakkab valetama? Kui jah, siis kuidas saaks sellest lahti.


Autoks on Lada 21073 5k, originaalis 3.9 differ.


Ehitatava auto eesmärk hakkab eelkõige kiirendused, mitte lõppkiirus olema. Mõnikord ka maanteesõite vaja ette võtta.

Ootaks suht kiirelt mingeid arvamusi, kuna differ vajab vahetamist.
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Kui kiirendamiseks läheb, siis pane juba miskit 4.7 - 5.1 ülekanne.
Spidomeeter hakkab jah valetama
Lahti peaks saama, sellest spidomeetri teo vahetamisega õige vastu, aga mittestandartsete ülekannete puhul tuleb see lasta valmistada.
Kui juba kiirenduse peale asi läheb, siis pane ka lühemate ülekannetega kast samuti, või muuda 5-se kasti sisu...
Ja sellisel juhul maantesõit on väga kõrge pöördega...
Niisama sobib 4.3 ülekanne alla küll...
Juurde annab kiirendamisel küll, aga kaotad jälle lõppkiiruses, nii et mõtle enne hoolikalt läbi, mida täpselt tahad....
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
j
jaanus
Foorumi kasutaja
Postitusi: 123
Liitunud: 13 Aug 2008 13:31
Asukoht: Tartu
Autod: Lada Nova 21073 95a, Yamaha YZF R6 2000a, Skoda Fabia Combi 2009 a.

Postitus Postitas jaanus »

Algselt postitas: PuZuP
Kui kiirendamiseks läheb, siis pane juba miskit 4.7 - 5.1 ülekanne.
Spidomeeter hakkab jah valetama
Lahti peaks saama, sellest spidomeetri teo vahetamisega õige vastu, aga mittestandartsete ülekannete puhul tuleb see lasta valmistada.
Kui juba kiirenduse peale asi läheb, siis pane ka lühemate ülekannetega kast samuti, või muuda 5-se kasti sisu...
Ja sellisel juhul maantesõit on väga kõrge pöördega...
Niisama sobib 4.3 ülekanne alla küll...
Juurde annab kiirendamisel küll, aga kaotad jälle lõppkiiruses, nii et mõtle enne hoolikalt läbi, mida täpselt tahad....

Kui panen 4,3 või siis 4,44 diffri, kas siis istub ikka mingi tavaline spidomeetri tigu ka?
Kus see tigu asub ja kui raske on seda vahetada?

Oskad sa arvutuslikult öelda, palju lõppkiiruses umbes kaotan, kui 3,9 4,3le. No niii, laias laastus?

4,3 ja 4,44 ilmselt oluliselt odavamad ikka, kui 4,7 ja 5,1.

[Muudetud: 4-9-2008 jaanus]
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2368
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Postitus Postitas reiner »

http://tqhq.ee/dir.php?id=62

Keri natuke alla poole, sealt leiad kalkulaatori. Sisestad käigukasti ja diffri ülekanded ning rehvi mõõdud.
Lower your standards and you'll never be disappointed!
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Spidomeetri tiguülekanne asub käigukasti tagaosas...
Peast ainult ei mäleta praegu, kas tuli vahetada ka kastis midagi...
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
a
Ardi Soovik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 839
Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
Asukoht: Raplamaa
Autod: LADAd ca 60tk+1
Kontakt:

Postitus Postitas Ardi Soovik »

Algselt postitas: PuZuP
Spidomeetri tiguülekanne asub käigukasti tagaosas...
Peast ainult ei mäleta praegu, kas tuli vahetada ka kastis midagi...
Spidomeetri ajam tuleb vahetada koos vedava hammakaga,sest nad on erinevad.
4,3 ja 3,9 spidoka näitude vahe on 10%,see on sõites spidomeetri järgi 100-ga on tegelik kiirus 90.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
j
jaanus
Foorumi kasutaja
Postitusi: 123
Liitunud: 13 Aug 2008 13:31
Asukoht: Tartu
Autod: Lada Nova 21073 95a, Yamaha YZF R6 2000a, Skoda Fabia Combi 2009 a.

Postitus Postitas jaanus »

Tagadifreid nüüd olemas 2 tk, eks vaatan proovisõitude käigus, mis asjalikum tundub.

Küsimus paigladuse kohta:
Kus on märgid reduktoril ning kardaanil, mille järgi saaksin asja õigesti kokku panna, et see undama ei hakkaks?
Või pean panekul midagi veel jälgima?
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

Taolisi märke pole. Undamine sõltub reduktori üldisest kulumusest. Enne külge kruttimist vaata, kas kardaani flantsi alune mutter on õige momendiga kinni tõmmatud ja taldrik ei loksu.



[Muudetud: 7.9.08 GTA]
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
j
jaanus
Foorumi kasutaja
Postitusi: 123
Liitunud: 13 Aug 2008 13:31
Asukoht: Tartu
Autod: Lada Nova 21073 95a, Yamaha YZF R6 2000a, Skoda Fabia Combi 2009 a.

Postitus Postitas jaanus »

Lihtsalt kõrvu on jäänud selline asi,et öeldud, kui undab,siis märgidkokku panematta. sellepärast uurisingi
Vasta