P: Parem tagumine blokeerub esimesena
P: Parem tagumine blokeerub esimesena
-
aando
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1166
- Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
- Asukoht: Tartu
- Autod: 2101, 2102, 2108, Niva; Skif
P: Parem tagumine blokeerub esimesena
Probleem järgmine, kui tugevalt pidurit suruda, blokeerub esimesena parem tagumine ratas. Kui piduripedaali jõuga lüüa, saab ilusti kõik 4 blokki. Käsipidurit tõmmates saab ka 2 ühtlast jälge maha.
Pidureid olen õhutanud, rehvirõhud on paigas. Kas tuleb tagumiste pidurite ekstsentrikuid maha keerata või on koer kuskile mujale maetud?
Piduriteema võõras, seepärast ka nii loll küsimus.
[Muudetud: 27-8-2008 ando]
Pidureid olen õhutanud, rehvirõhud on paigas. Kas tuleb tagumiste pidurite ekstsentrikuid maha keerata või on koer kuskile mujale maetud?
Piduriteema võõras, seepärast ka nii loll küsimus.
[Muudetud: 27-8-2008 ando]
Jõud taga, peab minema.
-
jjukii
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 368
- Liitunud: 05 Nov 2006 22:39
- Asukoht: viljandi
- Autod: 2101, 2107
kuidas sa tahaks et nad võtma hakaksid siis ? ennem esimesed 2 ja siis pärast tagumised? kui ma piduritega jamasin siis kord öeldi, et ülevaatusel peavad esimesed ennem pidurdama kui tagumised ja mõni ütles et kõik 4 peavad võtma võrdselt. aga vaata vasaku tagumise ratta piduri silindrit, see vb kuiv/roosetanud jne. ja siis säti rõhuregulaatorit äkki, siis peaksid kõik hakkama võrdselt võtma või aint esimesed siis.
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Rõhuregulaator on mõlema ratta jaoks ühine. Sealt nagu "kala" pole mõtet otsida. Ekstsentrikud annavad pedaali käigupikkusele tunda. Seal ka nagu ei tohiks midagi olla.
On võimalus käia piduristendil, nemad ütlevad kummas rattas viga on.
Paremal rattal võivad olla klotsid mingi mõgaga koos (hakkavad plokeeruma).
Vasakul rattal võib olla üks kolb kinni.
Kui kolvid liiguvad kõik kenasti, siis tõsta piduriklotsid rataste vahel ümber. Saad teada, kas on klotside viga. Friktsioonkatte materjal peaks olema kõigil klotsidel üks. Kui on 2 ühesugust ja 2 teistsugust, siis jaga need rataste vahel võrdselt.
Kontrolli, kas pidurisilindrid on ikka ühesugused.
On võimalus käia piduristendil, nemad ütlevad kummas rattas viga on.
Paremal rattal võivad olla klotsid mingi mõgaga koos (hakkavad plokeeruma).
Vasakul rattal võib olla üks kolb kinni.
Kui kolvid liiguvad kõik kenasti, siis tõsta piduriklotsid rataste vahel ümber. Saad teada, kas on klotside viga. Friktsioonkatte materjal peaks olema kõigil klotsidel üks. Kui on 2 ühesugust ja 2 teistsugust, siis jaga need rataste vahel võrdselt.
Kontrolli, kas pidurisilindrid on ikka ühesugused.
C
-
aando
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1166
- Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
- Asukoht: Tartu
- Autod: 2101, 2102, 2108, Niva; Skif
Tahaksin jah, et enne esimesed võtaksid või saavutada olukorda, kus pidurdusel ei kostu koguaeg kummivilinat. Kas see rõhuregulaator on see, mis on võimalik vahel välja visata? Minu omal vist igatahes nii on talitatud.
Tagumised klotsid olid normis. Kolbe lähen proovin liigutada ja vaatan, kas on ühesugused.
Tagumised klotsid olid normis. Kolbe lähen proovin liigutada ja vaatan, kas on ühesugused.
Jõud taga, peab minema.
-
aando
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1166
- Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
- Asukoht: Tartu
- Autod: 2101, 2102, 2108, Niva; Skif
Parem tagumine pidurisilinder lekib veidi. Muidu keerasin väheke klotse kaugemale ekstsentrikuga ning viga enam nii tõsine ei ole, kuigi suuremalt kiiruselt blokki pidurdades kisub ikka paremale.
Arvatavasti tuleb pidurisüsteemile tõsisemalt läheneda ja tagumised pidurisilindrid välja vahetada. Kindlasti on vigu veel kuskil, aga nii kiire enam ei ole, kuna otsustasin ülevaatusele niipea mitte minna.
Arvatavasti tuleb pidurisüsteemile tõsisemalt läheneda ja tagumised pidurisilindrid välja vahetada. Kindlasti on vigu veel kuskil, aga nii kiire enam ei ole, kuna otsustasin ülevaatusele niipea mitte minna.
Jõud taga, peab minema.