1. leht 1-st
Roolikarp liigub koos talaga
Postitatud: 01 Aug 2008 22:12
Postitas Varblane
Ülevaataja käis autoall ja ütles,et roolikarp liigub liiga palju ja soovitas mul vahele metallplaadi panna sai siis tehtud nii aga tolku suurt midagi kuna ikka liigub.:kuriEhk oleks pidanud laiema tüki panema või koguni selle plaadi kinni keevitama?Plaadi all mõtlen siis 3-4 milli paksusega metallilatakat.Kellegil mingeid ideesi häid ehk?Ülevaataja ütles veel,et ma pole ainuke kellel see viga nii,et suht mõnel veel vist.:yllatunudMis muidu ülevaatusel sellise masina kohta öeldakse,et vii metallikokkuostu ja rahu majas?:puzzled
Postitatud: 01 Aug 2008 22:36
Postitas olaaf
keevitama peaks ikka ja mitte ainult selle pleki külge vaid ristuvate plekkidega ka siduma.
vajadusel ka sissepoole lisaplekk
Postitatud: 01 Aug 2008 22:39
Postitas reiner
Mis talaga ta liigub? Kumma poolraami poolele sa selle pleki panid?
Ralliautodele(Ladad) tehakse 3mm plekist poolraami külge tugevdus, koopa poole. Ehk on sul roolikarbi kinnitus poldid lahti põrunud või pole piisavalt kõvasti kinni keeratud ja on läbi poolraami olevad poldi augud suuremaks logistanud..
Postitatud: 01 Aug 2008 22:52
Postitas Varblane
Liigub ikka selle talaga kuhu roolikarp ja esisild kinnitub.Plekitüki panin roolikarbi ja tala vahele mitte koopa poole.Poldid ei ole lahti kuna see oli ju ikka esimene asi mida kontrollitud sai ja need olid kõvasti kinni.Nüüdseks on jah juba roolikarp juba neid poldi auke mõnuga väntsutanud suuremaks ja tala kuju rikkunud.Eks siis pean vaatama mõne venna kes viitsiks sellise asjaga jamada kuna endal autokeevitus puudub.

Postitatud: 01 Aug 2008 23:36
Postitas logman
Asja nimetus siis poolraam.

Ohtlik viga.
Huvitav on see, et vene keeli on detaili täpne nimetus lonzheron - lansekas.
Millegipärast kutsutakse meil siin lansekaks hoopiselt esiporitiiva sisekülge, mille tehasepärane nimi hoopiselt porikaitse/poritiib (brõzgovik).
Väheke mõtteainet....
http://www.autosoft.ru/online/acat/?idg ... =3&atype=0