1. leht 1-st
kardaani suur loks
Postitatud: 20 Aug 2003 21:29
Postitas marks
Minu Lada järgmine probleem, kohapeal kardaani pöörates, on umbes pool pööret tühikäik (ei oska muud nime anda). Papi arvas, et tagasillas suur loks sees. Mis teie arvate?
Postitatud: 20 Aug 2003 23:27
Postitas motamees
Ilmselt on papil õigus. Proovi korra kas reduktori otsavlants loksub. Kui loksub võta kardaan eest ära ja keera vlantsi otsamutter kinni. Ära ainult üle pinguta. Sellest otsamutrist regullitakse laagrilõtku. Seal kahe laagri vahel selline lõõtsa kujuline distantspuks mida siis mutriga kokku surutakse teatud piirini.

Kui keerad siis proovi kogu aeg et laager kinni ei poogiks.
Postitatud: 30 Juun 2005 13:29
Postitas Marek
Mul sama probleem, et tagasillas loks. Olen uurinud et millest see tuleb ja selgus on, et (kindel pole) nö sateliidi hambad kuluvad ära. Või nimetati seda reduktoriks, ei tea. aga kas keegi oskab öelda millest need ära kuluvad. Kui ma endale 01 ostsin siis seda kardaani loksu nagu ei olnud aga peale 2-3 kuud tekkis. Et millest siis??? rehvid on mul mõlemal pool samad.
Postitatud: 30 Juun 2005 16:18
Postitas robikbobic
Algselt postitas: Marek
Mul sama probleem, et tagasillas loks. Olen uurinud et millest see tuleb ja selgus on, et (kindel pole) nö sateliidi hambad kuluvad ära. Või nimetati seda reduktoriks, ei tea. aga kas keegi oskab öelda millest need ära kuluvad. Kui ma endale 01 ostsin siis seda kardaani loksu nagu ei olnud aga peale 2-3 kuud tekkis. Et millest siis??? rehvid on mul mõlemal pool samad.
Reduktor on ta jah. Siin kusagil 'kleepekana' on teema, kus motamees räägib selle vahetamisest... See selleks. Ma loodan siiralt, et ma ei valeta, aga see kulumine võib oleneda kasvõi sõidustiilist. See lihtsalt kulub ära...
Postitatud: 05 Juul 2005 02:44
Postitas Marek
ma kindel ei ole aga keegi kunagi vist ütles, et kui autos on palju rahvast siis madala käiguga sõitmine pidi ka diffrit lõhkuma. Muidugi kinnitust mul sellele pole.
Postitatud: 20 Mär 2006 18:27
Postitas t�nis
Olen ise samuti tagasilla loksuga hädas. Sellega seoses siis küsimus, et kuidas reduktori otsavlantsi loksu kontrollida?
Postitatud: 20 Mär 2006 19:57
Postitas motamees
Algselt postitas: Tõnis
kuidas reduktori otsavlantsi loksu kontrollida?
Kardaan koos vlantsiga ei tohi liikuda üles-alla või külgsuunaliselt või ette-taha. Võib ainult ringikujuliselt pöörelda ja muud ei midagi.
Postitatud: 20 Mär 2006 23:21
Postitas olaaf
Algselt postitas: Marek
ma kindel ei ole aga keegi kunagi vist ütles, et kui autos on palju rahvast siis madala käiguga sõitmine pidi ka diffrit lõhkuma. Muidugi kinnitust mul sellele pole.
vot seda küll uskuda ei tahaks.
differ on ikka väikse varuga arvestatud. palju rahvast pole mitte mingisugune argument ju. tagaistmele üle 4 inimese sa mitte kuidagi ei pane.. siiski väga kitsas.
kui diffris vahel õli vahetada saab oluliselt kauem sõita viimasega.