1. leht 1-st

Käigukangi liikumine...

Postitatud: 27 Juun 2008 01:45
Postitas corrado
Siuke imelik asi, et kas see on kõigil nii või mitte....et kuidas saaks teha siukse asja et käigukang ei keerleks?
Muidu ta nagu liigub kui keerata, aga oleks hea kui saaks nii et ta ei liiguks, sest nt kui panna mingi ebasümmeetriline käigukangi nupp, siis pikapeale ta lihtsalt muudab oma asendit:P

Postitatud: 27 Juun 2008 10:55
Postitas moto-onu
Tee mingi tihvtiga süsteem alla. Mingi väiksem auk puurida ja tihvt läbi, aga kui läheb mingiks hullemaks käigu raiumiseks siis...näiteks selle plast puksi sisse teed kuuese mutri suuruse augu, võtad puksi ära keevitad mutri käigukangi otsa ,paned puksi ka tagasi et käigukang ei loksuks. Siis võtad käigukangi varre puurid sinna ka õige koha peale augu. Paigaldad varre oma kohale ja keerad lühikese kuuese poldi läbi varrest mutri külge ja hiljem paigaldad kummikatte ka tagasi ning pole aru saadagi ,et seal mingi porr on:D

See mingi minu loll jahumine:lol loodame et kellegil nendest "ideedest"kasu ka on :)

Postitatud: 27 Juun 2008 14:22
Postitas corrado
Seda esimest asja mõtlesin ise ka, aga seda saab vist aind siis teha kui käimakast maas on jah :D
Teist ideed pidin ma 3 korda lugema et aru saada:P

Postitatud: 27 Juun 2008 16:43
Postitas motamees
Kui panna mingi tift sisse tuleb käigukasti/mootori hääl salongi.
Väga suure vajaduse korral saaks kangi silikoniga kinni. Jäta ikkagi need kummipuksid sinna vahele.

Postitatud: 27 Juun 2008 17:23
Postitas masuurik
minul on üli lühike kang.vast 10 cm või peale natuke.Ebasümeetriline nupp.puurisin kangile 2 auku.keevitasin mutrid peale ning poldiga keerasin hoova vastu kõvasti kinni.Augud puurisin vastakuti.puksid ja värgid on ikka sees.Väga kenasti seisab.kõvasti käega väänates jagu ei saa;).

Postitatud: 27 Juun 2008 17:26
Postitas corrado
ok, tänud:P

Postitatud: 18 Sept 2008 13:13
Postitas mustdeemon
Mina ei soovitaks sinna alla auku puurida...
See teeb asja nõrgemaks, mina suutsin endal kangi ära lõhkuda sealt alt kus see plastik puks on läks pooleks
ja see juhtus veel sõidu pealt :P
Siis pidin jalaga käike sisse taguma kuna kangi enam polnud.

Postitatud: 30 Sept 2008 21:58
Postitas corrado
no aga, augu puurid aga kui mutri keevitad peale teeb see jällegi tugevamaks ju, või mitte?

Postitatud: 27 Okt 2008 21:29
Postitas Siim105
algselt sõitsime selle originaal värgiga kui keset sõitu tuli kang küljest ja siis läksime närvi.
meie panime täpse mõõduga kummitoru jupi mida tuli natuke suruda käigukangi ja toppisime käigukasti külge.
Ei ole mingit liikumist ega äratulemist.

Postitatud: 28 Veebr 2009 11:04
Postitas rs7
Lada kasti kang on paras jama minu arust ka. Endale tegin ka sinna alla ühe poldisüsteemi, et ta ei keerleks. Kõige lollim asi selle kangi juures on muidugi see, et kui kast vaja alt ära saada, siis ei saa teda väga mõistlikul viisil kätte. Keegi teab mingit head nippi peale toore jõu?

[Muudetud: 28-2-2009 rs7]

Postitatud: 28 Veebr 2009 12:57
Postitas IceStorm
Algselt postitas: rs7
Kõige lollim asi selle kangi juures on muidugi see, et kui kast vaja alt ära saada, siis ei saa teda väga mõistlikul viisil kätte. Keegi teab mingit head nippi peale toore jõu?

[Muudetud: 28-2-2009 rs7]
Kummidetail, mis käigukangi ümber on, tuleb üles tõmmata. Kui käigukangi alumine osa on nähtaval, siis tuleb sinna ühenduskoha vahele suruda näiteks terava otsaga kruvikeeraja ja seal olev plastmassist rõngakujuline fiksaator alla tõmmata. Pärast seda ongi käigukang sisuliselt lahti.
Loodan, et sai arusaadavalt kirja.