1. leht 1-st

diffri lukk ladale

Postitatud: 18 Aug 2003 23:36
Postitas pikkpoiss
tekkis siin mõtte panna ladale diffri lukk.ei tea palju n---i sellega on ja palju raha võib võtta.

Postitatud: 19 Aug 2003 08:56
Postitas raitl
kui tahad täis blokki ja asfaldil eriti ei sõida, siis lihtne. Differ alt ära, keevitad seest paar hammakat kinni ja differ alla tagasi. Ei mingit jama. Aga asfaldil sõites murrab ära või keerab poolteljed sõlme. Pool blokki on raskem. Ise ka uurin praegu. Teoreetiliselt mingi seibide lisamise variant peaks olema, aga pole päris kursis sellega. Võid ju ka osta kohe valmis diffri.

Postitatud: 20 Aug 2003 21:34
Postitas Landy
Esialgne postitaja pikkpoiss
tekkis siin mõtte panna ladale diffri lukk.ei tea palju n---i sellega on ja palju raha võib võtta.
Täiesti olemas selline asi LADA Eestis. Kahjuks jube kirve hinnga 5-7 KEEK :yllatunud.

Postitatud: 20 Aug 2003 22:41
Postitas sigle
Esialgne postitaja Landy
Esialgne postitaja pikkpoiss
tekkis siin mõtte panna ladale diffri lukk.ei tea palju n---i sellega on ja palju raha võib võtta.
Täiesti olemas selline asi LADA Eestis. Kahjuks jube kirve hinnga 5-7 KEEK :yllatunud.
On ta siis piiratud libisemisega või kuidagi seest lukustatav(see viimane oleks nivale ideaalne)

Postitatud: 23 Aug 2003 14:25
Postitas Landy
Esialgne postitaja sigle
On ta siis piiratud libisemisega või kuidagi seest lukustatav(see viimane oleks nivale ideaalne)
Ikka piiratud libisemisega! Kus sa 7 KEEK eest lülitatavt saad :o!
Kahjuks ARB ei tee õhklülitusega lukke Nivale :(

Postitatud: 30 Aug 2003 20:38
Postitas --sven--
sõber keevitas omal kah paar hammakat kinni ja nyyd ketsib nii kruusal kui ka asfaldil....siiani pole purunend ja 2 ratast veab pidevalt... ;)

Postitatud: 31 Aug 2003 17:24
Postitas motamees
Esialgne postitaja --sven--
sõber keevitas omal kah paar hammakat kinni ja nyyd ketsib nii kruusal kui ka asfaldil....siiani pole purunend ja 2 ratast veab pidevalt... ;)
Ilmselt on ta sõitnud tühja autoga. Kui ikka koorem peal ja asvaldil keerad siis PEAB kusagilt järgi andma. Auto kas läheb otse, kumm lohiseb kohutavalt või annab reduktor järgi. Tagaratastel ju erinev kiirus põõrates.

Postitatud: 08 Sept 2003 16:07
Postitas asjamees
täisplokk lükab autot lihtsalt asfaldi peal otse ja kui sa tahad keerata siis lased ratta lihtsalt ringi,, Linnas sõiduks ei ole see soovitav .:lol,, Mina olen kuulnud et keegi teeb kuskil eestis tavalise difri pool plokiks , ega keegi ei oska õelda kus selline mees elab , ei taha kuidagi kohe lada esindusse 8000EEK maksta