1. leht 1-st
Pidurivooliku pime
Postitatud: 29 Mai 2008 18:33
Postitas amfiibinimene
Tahaks pidurite supporte ja kolbe puhastada, värvida ja mudida aga selleks oleks vaja krempel vooliku küljest lahti ühendada, mis iseenesest probleemi ei valmista.
Küll aga on küsimus selles et kuidas takistada kogu süsteemi mahlade välja jooksmist (kogu süsteemi õhutamine tunduvalt tülikam). Et kas on poeriiulitel mingeid pimedaid või klambreid olemas mida saaks ajutiselt kasutada, et vältida süsteemi tühjaksjooksmist? Või mingeid muid häid ettepanekuid?
Postitatud: 29 Mai 2008 20:09
Postitas PuZuP
Kui juba suportite remondi ja asjad ette võtad, siis on mõttetu ju jätta vana pidurivedelikku, seega ei ole vahet, kas tühjaks jookseb või mitte - saadki vana torustiku lahustiga läbi pesta...
muidu iseenesest pimedana võid kasutada 6mm vooliku juppi, mille ühte otsa keerad 6 mm poldi ja et kindlam oleks, võid ka väikese klambri sinna peale keerata...
Muidu voolikute kokkupigistamiks müüakse erinevaid näpitsklambreid, aga iseenesest eelistaks mingit "pimedat" sest muidugi omast kogemusest ei tea öelda, aga võivad pidurivoolikule liiga teha, kui liiga kõvasti kokku pigistada...
Postitatud: 29 Mai 2008 21:48
Postitas jukii
jap, lase vana välja ikka. piduriõli vahetatakse iga 2 aasta tagant, kuna kondents jne on läinud õlisisse, ning puuduvad head määrimis omadused. soovitan ikka panna uus õli,kui juba lahti teed,sest niisama vist ei saa kuskile pimedat ette panna,lahti pead niikuinii võtma. paned ikka remondikomplekti sinna sisse?
Postitatud: 29 Mai 2008 22:16
Postitas motamees
Lukustiga tangidega pigistad vooliku kinni. Reguleerid tangid sellise vahega, et natuke pigistab voolikut. Kui pisut tilkuma jääb, keera veitsa juurde.
Postitatud: 29 Mai 2008 23:35
Postitas amfiibinimene
vahetamine niikuinii plaanis aga kasutan läbipesu meetodit - ühest otsast koguaeg peale ja teisest välja - ei taha vahepeale neid õhu mullikesi lihtsalt