1. leht 2-st
Pidurivõimendi paigaldamine 2101-le.
Postitatud: 05 Mai 2008 20:46
Postitas motamees
Algselt postitas: ToM
Aga avaldage oma arvamust selle ... pidurivõimu ... kuidas ilma hakkama saab?
99 protsenti kopikalistest sõidab ilma võimuta. Väga hästi saab hakkama. Võimuga muidugi parem.
Pidurivõimendi paigaldamine 2101-le.
Postitatud: 05 Mai 2008 23:06
Postitas corrado
mõni räägib et see võimu külge aretamine 15 minuti töö, et vaja mõned augud juurde puurida ja ongi kõik, teised räägivad et peab tuleseina lõikuma jne.
kuidas asi tegelikult on?
Pidurivõimendi paigaldamine 2101-le.
Postitatud: 05 Mai 2008 23:44
Postitas motamees
No 15 minutiga puurib mõned augud küll valmis. Kas nad siis ka õige koha peal on, seda ei tea. Aukudesse peab midagi sisse ka panema ....
Kui ma hakkaks oma autole panema võimendit, siis arvestaks ikka päevaga. Kes tahab tehku (rääkigu) 15 mindiga.
Pidurivõimendi paigaldamine 2101-le.
Postitatud: 05 Mai 2008 23:53
Postitas ToM
Aga kas see jutt vastab tõele (ei tea kust kõrvu jäänud), et ilma võimendita on pedaali tunnetus parem/täpsem?
Pidurivõimendi paigaldamine 2101-le.
Postitatud: 06 Mai 2008 00:34
Postitas Kytt
pidurivõimu jaoks pole yhtegi auku vaja juurde puurida ega midagi lõikuda
kõik käib "bolt-on" põhimõttel
vaja ainult võimu, võimendiga piduritega auto pedaalide komplekti (minuteada oli miski erinev võimuga ia ilma võimuta pedalboxil) ja kohta kuhu võimust tulev vaakumvoolik ühendada

ning kontrolli, et piduritorud ikka piisava pikkusega on(võimendi ühendamisel nihkub pumba asukoht ca 15 cm ettepoole, seega tagapidurite magistraaltoru võib lühikeseks jääda)
15 mintsa võib kuluda inimesel, kes seda tööd teinud mitmeid kordi ja sedagi vaid kui tingimused on ideaalsed ehk juurdepääsu pedalboxile ei takista ei rool, roolivarras, põrandamatid ega istmed, kõik mutrid/poldid tulevad kenaste lahti ning kyljes on kollektor kuhu vaakumvoolikut saab otsa krudida - yhesõnaga ULME
mina arvestaksin siiski miinimum 3-4 tunniga
edit: gaasihoovastiku vahetuse vajalikkus läks täitsa meelest
[Muudetud: 9-5-2008 MUST KYTT]
Pidurivõimendi paigaldamine 2101-le.
Postitatud: 06 Mai 2008 01:32
Postitas Varblane
Krt mitte ei saa see võimendi nn bolt on olla

ise panin enda 01 ka võimendi,pedaalid ja kollektori ning ainult 1 polt sobis pedaali kinnitus auku,ülejäänud 3 tuli aga relakaga maha lõigata ja uued 3 auku puurida.Ennem muidugi sobitasin seda pedaali süsteemi tükk aega sinna,et kõik õige ja sirge jääks!tagapiduri magistraal toru ei jää lühikeseks midagi seda lihtsalt tuleb tõmmata ettevaadlikult veidike edasi.Aega võttis mul see umbes 3 tundi.
Pidurivõimendi paigaldamine 2101-le.
Postitatud: 06 Mai 2008 07:20
Postitas corrado
Algselt postitas: Varblane
Krt mitte ei saa see võimendi nn bolt on olla

ise panin enda 01 ka võimendi,pedaalid ja kollektori ning ainult 1 polt sobis pedaali kinnitus auku,ülejäänud 3 tuli aga relakaga maha lõigata ja uued 3 auku puurida.Ennem muidugi sobitasin seda pedaali süsteemi tükk aega sinna,et kõik õige ja sirge jääks!tagapiduri magistraal toru ei jää lühikeseks midagi seda lihtsalt tuleb tõmmata ettevaadlikult veidike edasi.Aega võttis mul see umbes 3 tundi.
nonäed...üks väidab et pead puurima paar auku ja kruvi aind külge, teine jälle lõigub seal tuleseina nii et vähe pole:yllatunud:sein:P:D
ega enne vist teada ei saa kui ise ära ei proovi:puzzled
Postitatud: 06 Mai 2008 13:59
Postitas Kytt
minu 02 sai võimu ilma yhtegi auku puurimata ja tuleseina lõikumata.
aru ma ei mõista, et mida te lõigute ja puurite
Postitatud: 06 Mai 2008 16:12
Postitas corrado
need kes väidavad et pidid lõikuma ja puurima kõvasti, äkki näitate pildimaterjali ka mida te seal lõikusite?
siis saab lõpuks teada milles asi et osad kruvivad lihtsalt külge ja teised lõhuvad pool autot ära:P
ja kuismoodi ja kuhu see vaakumvoolik käib? olen vist aru saanud et kuhugi kollektori külge vms?
Postitatud: 06 Mai 2008 16:16
Postitas siksaator
pidurivõimendi vaakumvoolik kinnitub punase ringiga näidatud kohta;)

Postitatud: 06 Mai 2008 16:30
Postitas corrado

ehk siis see?
või on selline auk kõigil kollektoritel ja täis mitte ple auk läbi? sest see on peal 01'l:D
Postitatud: 06 Mai 2008 17:25
Postitas hautz
01 -l (mootoril) pole seda kohta.
Pane teine kolle või tee see ümber;)
Postitatud: 06 Mai 2008 18:50
Postitas siksaator
To corrado:
Kui sealt kohast puurid augu läbi ja paned mingi torujupi sinna, siis peaks ka asja lahendatud saama;)
Postitatud: 06 Mai 2008 19:12
Postitas reiner
Algselt postitas: siksaator
To corrado:
Kui sealt kohast puurid augu läbi ja paned mingi torujupi sinna, siis peaks ka asja lahendatud saama;)
Kollektor tuleks ikkagi maha võtta sel juhul. Ega see alumiiniumi puru hiljem seal silindris kasuks küll ei tule.
Kui nüüd nii mõelda, siis on lihtsam otsida 03 kollektor.
Postitatud: 06 Mai 2008 19:12
Postitas corrado
ühesõnaga praegu on seal see kinnine auk jah? eks ma siis kaen millalgi teen ära, kuidas muidu veenduda et pidurivõim töötab?
pole nagu vana auto peal katsetusvõimalust
Postitatud: 06 Mai 2008 21:47
Postitas motamees
No siin ta on ... 15minti

. Piduritoru lühike ja kolle vaja ümber teha ja vaakumtoru vaja panna ja gaasihoovastik ümber teha ja ...
Vaadake kapoti alla ja mõelge. 01el on siduri- ja piduri peasilindrid kõrvuti väga väikse vahega (minu 02el igastahes olid). Võimendi membraanikorpus on aga oluliselt suurem. Ka jääb gaasihoovastiku üks osa membraanile ette. Võta või jäta.

Need, kes räägivad lühikesest ajast (15minti on igatahes muinasjutt), äkki neil on vaakumvõimendi valmidusega kered. 02 eksportmudelil oli võimendi peal.
Postitatud: 06 Mai 2008 22:16
Postitas corrado
eino see 15 minti ei tasu tõsiselt võtta,see oli noh nii näiteks, lihtsalt et suht väikse ajaga,
piduritoru öeldi et pole lühike?
gaasihoovastiku saaks ka trossi peale ümber teha kui tarvis,praegu niikuinii sigull maal ja läheb suuremaks ehitamiseks, aga pmtslt ma uurin, vaatan
aga kas on mingit võimalust kontrollida võimendi korrasolekut enne kui peale installida?
Postitatud: 06 Mai 2008 22:31
Postitas Varblane
Minul ei jäänud piduritoru lühikeseks ning gaasihoovastik jäi ka ikka samaks ei tulnud seal midagi ringi teha,küll on kahju et mul digikat pole muidu oleksin nõus kõik uuesti laiali lammutama!Ise kasutasin 03 pedaale,võimendit ja kollektorit.01 ja 03/06 pedaalid ja kinnitus augud on erinevad ning ei lähe 1:1 aga 05/07 pedaalidest ega võimendist ei oska midagi rääkida ilmselt ikka sama mis 03/06.
[Muudetud: 6-5-2008 Varblane]
[Muudetud: 6-5-2008 Varblane]
Postitatud: 06 Mai 2008 23:08
Postitas corrado
seoses sellega et kui kollektor maha võtta kas siis on uut tihendit ka vaja või võib näiteks vana tihendi panna ja silikoni vahele või pole midagi vaja?
Postitatud: 06 Mai 2008 23:56
Postitas Varblane
Kui vana katki siis poodi uue järele,kui terve siis mingit tavotti vahele ja kärab küll algul muiduge veidike tossab aga see pohlad.Silikooni ma ei paneks sinna vahele.