1. leht 2-st

Mure piduritega!

Postitatud: 22 Apr 2008 17:48
Postitas milhouse
Probleem selles et tundub et ma ei saa õhku piduri süsteemist välja! Kogu krempel algas sellest et pidurid olid nigelad ja sai eest kettad ja klotsid ära vahetatud, eelnevalt olin vahetanud ka esimesed voolikud! pedaal ikka raske ja võttis kehvasti ainult põhjast, igasugu õhutamisega asja paremaks ei saanud ja siis võtsin teise auto pealt terve piduri peasilindri koos võimendiga ja panin oma probleemsele autole peale! Pedaal läks sellest kergemaks aga õhku nagu ikka välja ei saa, esimese hooga läheb pedaal põhja ja siis pumbates tekib takistus ja pidurid hakkavad hästi võtma! Õhutada olen proovinud igatmoodi, ka töötava mootoriga et võmendi kaasa aitaks! Mõistus on otsas:sein ise arvan et imeb kusagilt õhku sisse aga kuidas leida seda kohta:puzzled

Pikk ja segane jutt aga kui kellelgi on mingeid tarkusid õelda siis laske palun aga käia!

Postitatud: 22 Apr 2008 18:34
Postitas corrado
kas uus peasilinder oli üldse korralik? kõik voolikud/torud on korras?

Postitatud: 22 Apr 2008 20:01
Postitas karla99
võid proovida õhutada ka "vaakumpudeliga" täpsemat nime ei oska sellele asjale anda, aga pmst töötab nii, et paned suruõhu pudelile taha, siis teise otsa paned pidurisadula peale ja imed niikaua kuni mulle enam ei tule. Vaata ka selle uue peasilindri mansetid üle, soovitan igaks juhuks vahetada: 15 min ja 6.- ;)
Samas vaata üle ka nn kummivoolikud (need mis ühendavad vasktoru pidurisadulaga), mis aja jooksul järgi annavad ja siis piduripedaalile vajutades paisuvad

Postitatud: 22 Apr 2008 21:40
Postitas milhouse
Algselt postitas: karla99
Samas vaata üle ka nn kummivoolikud (need mis ühendavad vasktoru pidurisadulaga), mis aja jooksul järgi annavad ja siis piduripedaalile vajutades paisuvad
need on korras! sai alles ennem vahetatud, ja lekkimisi pole näha;) samas vaatasin ka üle et nad ei paisu pidurdamisel.
ja see vahetatud silinder töötas eelmise auto peal hästi:puzzled

aga kuidas hinnata mansetide korrasolekut?

igaksjuhuks mainin ära et auto 06
[Muudetud: 4/22/2008 milhouse]

[Muudetud: 4/22/2008 milhouse]

Postitatud: 22 Apr 2008 22:37
Postitas motamees
Kas sa panid uued kettad või kasutasid teise auto vanasid?
Kui kasutasid vanu asju, siis peavad pidurid sisse töötama. Senikaua on pedaal pehme ja imelik.

Postitatud: 22 Apr 2008 23:26
Postitas grimes
Mis moodi ka õhutasid ? Mis järjekorras...
Õhutades peaks ka oma järjekord olema. Parem tagumine, vasak tagumine, parem esimene, vasak esimene.
Kui pedaal just väga pehme. Kui ei siis ehk tõesti Motamehe pakutud varjant ainult.

Postitatud: 23 Apr 2008 18:44
Postitas milhouse
Kettad ja klotsid täiesti uued ja õhutamise järjekorraga olen ka kursis!

Postitatud: 22 Nov 2010 17:16
Postitas nomotivation
Aeg on läinud ja masin seisnud ja isegi kasutaja oli kustustatud aga see ei ole oluline.
Igatahes tekkis uus tuhin masinat liikuma saada ja sai asjaga jälle tegeletud. Külge sai juba varem nimetatutele kruvitud veel uued pidurivoolikud koos uute poltide ja vaskseibidega, kogu torude süsteem, kõik uued esimesed töösilindrid, uus peasilider (itaalia päritoluga) ja isegi uus vedeliku anum ja pumba ja anuma vahelised voolikud ja klambrid. Põhimõtteliselt on kogu piduri süsteem väljavahetud v.a. vaakumvõimendi.
Aga probleem on jäänud. Õhku ei saa välja süsteemist. Pikalt õhutades saab pedaali juba täiseti normaalseks, kuid peale paari kilomeetrist proovi sõitu ja pidurdamist hakkavad pidurid aina kehvenema kuni lõpuks jälle hakkab pedaal täiesti põhja vajuma ja pidurid nõrgenevad. Õhk jälle sees:sein
Ühesõnaga ehk oskab keegi õelda, mida kahtlustada, kas tõesti võib olla, et uus peapump võib olla kehva kvaliteediga (tellisin tolle http://www.autoosad.ee/ lehelt) või võib tõesti asi olla vaakumvõimendis või veel millegis kolmandas
:puzzled

Postitatud: 22 Nov 2010 18:05
Postitas olaaf
kas rõhuregulaator töötab või on teadmatus asendis kinni mädanenud?
kas tagatrummlid on ka uued?
ma olen peaaegu kindel, et need on lubatust rohkem kulunud ja sellest ka kõik need hädad.

Postitatud: 22 Nov 2010 18:23
Postitas nomotivation
Algselt postitas: olaaf
kas rõhuregulaator töötab või on teadmatus asendis kinni mädanenud?
kas tagatrummlid on ka uued?
ma olen peaaegu kindel, et need on lubatust rohkem kulunud ja sellest ka kõik need hädad.
rõhuregulaatorit pole üldse vahel. Taga on uued klotsid ja töösilindrid, kuid jah trumlid on vanad ja vajaksid vb tõesti kontrollimist

Postitatud: 22 Nov 2010 21:43
Postitas siim789
Kusjuures minul oli(ja on vist ka endiselt) sarnane häda nende piduritega. Samuti on välja vahetatud kogu pidurisüsteem, v.a vaakumvõimendi. Ei saanud korralikult õhutatud millegipärast. Tagumistega oli asi korras, aga niikui esimesi pidureid õhutama hakkasin läks pedaal pehmeks ja ei saanudki seda korralikuks. Ees on master sport uued silindrid kõik 4tk. Lõpuks õhutasin pikalt neid esimesi ja lõin asjale käega. Enamvähem nagu pidurdasid aga pedaal oli ikka imelik pehme. Mõnda aega sõitu ja läksid nagu paremaks. Praegu toimivad nagu normaalselt. Samas rajal uhades on paar korda pehmeks löönud pedaali ja pidurid väga nõrgaks läinud. Ja pärast läheb asi nagu ise korda jälle.:yllatunud

Postitatud: 23 Nov 2010 19:07
Postitas nomotivation
Õhutades käsipidur peal, jääb pedaal kõrgemale kui ilma kässarita. On see normaalne?

Postitatud: 23 Nov 2010 22:15
Postitas gigull
On küll kui taga trumli ja klotsi vahe suur!

Postitatud: 23 Nov 2010 22:50
Postitas nomotivation
Algselt postitas: gigull
On küll kui taga trumli ja klotsi vahe suur!
tegemist on 06 ja sel peaks olema klotsid ise reguleeruvad, eraldi vahet reguleerida minu teada ei saa. Võib sellest siis järeldada et trumlid ikkagi liialt kulunud?

Postitatud: 23 Nov 2010 22:55
Postitas gigull
Need isereguleeruvad süsteemid ei taha hästi toimida, kindlasti on kuskil raamatus vms. antud trumli maksimaalne diameeter mõõda ära saad teada on liialt kulunud või mitte.

Postitatud: 26 Nov 2010 16:43
Postitas nomotivation
Algselt postitas: gigull
Need isereguleeruvad süsteemid ei taha hästi toimida, kindlasti on kuskil raamatus vms. antud trumli maksimaalne diameeter mõõda ära saad teada on liialt kulunud või mitte.
Ei suutnud minu valduses olevast kirjandusest välja lugeda trumli max lubatud diameetrit:yllatunud

Oskab keegi õelda?

Postitatud: 27 Nov 2010 17:54
Postitas nomotivation
kahtlustan ikkagi peasilidrit ja seoses sooviks teada, kust Tallinnast või Pärnust saab mõistliku hinna ja kvaliteediga uue peasilidri. Huvitaks just lääne toode, sest ei usalda eriti vene kaupa. Kehvad kogemused on juba Fenoxi ja LPR(itaalia) nimeliste toodetega.

Postitatud: 27 Nov 2010 18:55
Postitas lada
Milles seisneb LPRiga kehv kogemus? Kui probleem oli olemas nii vana peasilindriga kui ka uuega siis vaevalt viga peasilindris on. Ise muidu ostsin just eile uue peasilindri (samuti LPR) Tallinnast Vilde tee trollide lõpp-peatuse juures asuvast poest, kuid külge pole veel saanud panna. Muidu üks suurem varuosapood asub veerennis.
Mõõtsid piduritrumli läbimõõdu ära? Kuskilt lugesin, et kulunud piduritrumli maksimaalne läbimõõt on 251,6 mm.

[Muudetud: 27-11-2010 lada]

Postitatud: 28 Nov 2010 18:48
Postitas hautz
Mida need trumlid siia puutuvad? Ma usun, et kellelgi pole nii kulunud trumlid, et töösilindrist kolvid välja tulevad:P Siis peaksid olema klotsidelt metall väljas ja trumlid 5mm suurema diameetriga :P
Mul tagapidurid peaaegu üldse ei pidurda(mingid vanad klotsid+vanad trumlid), kuid esimesed töötavad ju sellegipoolest.

Täitsa vabalt võib olla vale õhutamisetehnika, mõni umbes toru/voolik, või mingi leke.

Postitatud: 28 Nov 2010 19:38
Postitas nomotivation
Algselt postitas: hautz
Mida need trumlid siia puutuvad? Ma usun, et kellelgi pole nii kulunud trumlid, et töösilindrist kolvid välja tulevad:P Siis peaksid olema klotsidelt metall väljas ja trumlid 5mm suurema diameetriga :P
Mul tagapidurid peaaegu üldse ei pidurda(mingid vanad klotsid+vanad trumlid), kuid esimesed töötavad ju sellegipoolest.

Täitsa vabalt võib olla vale õhutamisetehnika, mõni umbes toru/voolik, või mingi leke.
Ise mõtlen sama, et trumlites ei saa asi olla, Trumlid jäid mõõtmata kuna mul pole sellist mõõteriista, millega saaks seda täpselt teha.
Õhutamistehnikaid olen proovin absoluutselt igasuguseid
viimati proovisin sellist asja: http://www.youtube.com/watch?v=vOuDEiwiozQ
ja ikka jäi pumbast mulle tulema, sellest järeldasin, et asi ikka pumbas