tere.
tekkis siis mõte panna taha ketaspidurid. aga teostamisest jääks natukene puudu.
mõtlesin panna sigulli kettad ja sadulad.
olen ära võtnud rõhuregulaatori, kuigi räägitakse et seda on vaja.
aga kuidas teha käsipiduri süsteemi?
andke mingeid häid ideid teostamiseks
tohib küsida milleks? mis võistlustel autoga osalema hakkad?
pole mina veel tundnud võisteldes ladaga, et originaalpiduritest väheks jääb - pigem võiks ikka mootor parem olla ja rehvid...
soovitan lasta pidurimeistris korralikud klotsikatted panna hoopis ning osta uued trummlid...
kui paned taha kettad ja rõhuregulaatorit ei pane hakkab hirmsasti külge minema pidurdades...
käsipiduri jaoks on mitmeid variante - ilmselt lihtsaim on õlikässar teha...
loomulikult kui tahad teha tegemise pärast ei saa keegi takistada sind.
[Muudetud: 17-3-2008 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
lühidalt : sillale kõrvad külge keevitad ( supporti jaoks ), esimesed kettad, opeli suportid, pooltelge tuleb ümber treida ning aint kokku laduda. Käsipidur õlipealt.
Kui tahad et sellel skeemil sul käsipidur töötaks ka, pead käsipiduri silindri peale regulaatorit panema.... või siis käsitsi reguleeritav regulaator enne kässari pumba, aga muidu pole asja väärt see ketas, trumlid saavad oma ülesannetega ilusti hakkama.
asi siis nii kaugel, et panen taha mingi muu automargi sadulad, kus saaks käsipiduri trossiga ja jalgpidur õliga, lammutusest vaatan. aga siis peab selle automargi auguvahe olema 4x98 või 4x100.
oleks kellegil mingit marki soovitada?
Algselt postitas: jukii
asi siis nii kaugel, et panen taha mingi muu automargi sadulad, kus saaks käsipiduri trossiga ja jalgpidur õliga, lammutusest vaatan. aga siis peab selle automargi auguvahe olema 4x98 või 4x100.
oleks kellegil mingit marki soovitada?
[Muudetud: 19-3-2008 jukii]
Kui jutt on sadulatest, siis mis vahet on aukudevahel?:puzzled
Estfieldidele on külge topitud Opel kadeti kettaid. Ilmselt on kasutatud ka Opel kadeti pidurisadulaid, kuna lada omad ei sobi (Opeli ketas on paksem). Poldivalem on Opeli kettal 4x100, nii et väga suurt probleemi ei tohiks tekkida.
Küll aga on mulle silma jäänud Fiat Croma tagumised kettad (poldivalem 4x98 ja autoosad.ee andmetel ka ketta paksus sama- 10mm). Väidetavalt on ka deameeter pea sama lada esimeste ketastega (Ladal 252,5 ja Cromal 251). Kui croma ketas oleks seest suurema läbimõõduga (sobiks poolassi otsa), saaks võibolla isegi lada pidurisupordi hoidjaid koos kõige muuga kasutada. Probleemi tekitaks vast jälle käsipidur....
Ketaste mõõtmete õiguses ei ole 100% kindel, sest need pärinevad autoosad.ee lehelt.