1. leht 1-st
Probleem tihfriga:undab ja läheb kuumaks
Postitatud: 24 Veebr 2008 10:14
Postitas moto-onu
Selline jama siis, et kui sõidad siis tihfer undab,nüüdseks juba ka teise käiguga sõites. Sõidust tulles (präegu märjad ilmad)hakkab tihfri osa kiiresti kuivama ja aurab.
Enne sai tihfrile tekitatud kõvera sillaga veerand tiirune lõtk:sein .
Pärast silla vahetust süvenes undamine.
Õli on tapp:puzzled...Kas viga ei või olla liiga paksus õlis?
Vanas sillas oli mingi vedelama õliga segatud tapp.
Kõik soovitused teretulnud(tahan oma 02he tihfri ära päästa).
Ette tänades Moto-onu.
Postitatud: 24 Veebr 2008 10:15
Postitas olaaf
ostad korraliku sillaõli, vahetad redukori laagrid ja sõidad edasi

Postitatud: 24 Veebr 2008 10:20
Postitas moto-onu
Mis õlid silda lähevad?Pole eriti kursis.
Postitatud: 24 Veebr 2008 10:25
Postitas moto-onu
Sorry:D...mitte tapp vaid tepp on sillas:lol
Postitatud: 24 Veebr 2008 10:34
Postitas hautz
Differentsiaali õli:D
Küsi poest tagasillaõli.
"originaalõli" on TaD17i ....krt oli vist ni:P
[Muudetud: 24-2-2008 hautz]
Postitatud: 24 Veebr 2008 11:04
Postitas logman
Tep on kah sillaõli, aga rohkem nagu veoautodele mõeldud. Juba -15* juures paks nagu plastiliin. Sõjaväes oli hea seda Zil-131 sildades vahetada. Tükeldasin noaga parajateks kuubikuteks ja toppisin kontrollpunni august sisse

.
80w90 viskoossusega hüpoidülekandele mõeldud transmissiooniõli kõlbab üsnagi edukalt lada tagasillale. Talvel -20*C on pisut paks, aga talvedega paistab, et on mõneks ajaks ühelpool.
Kui tahad tiba vedelamat, siis esimene number vaata väiksem, nt. 75w90.
[Muudetud: 24-2-2008 logman]
Postitatud: 24 Veebr 2008 15:12
Postitas Raxo
Diferentsiaal, rahvasuus differ.
Koos reduktoriga annab kokku peaülekande.
Postitatud: 24 Apr 2008 13:57
Postitas roheline05
ilmeslt sama probleem mis minugi autol... päris kaua kannatas sõita selle jubeda ulgumisega.
esialgu arvasin et käigukast aga siis kui mingi asi kokku jooksis tagasilas ja tagasild vahetatud sai, nüüd kõik korras;)
Postitatud: 25 Apr 2008 10:22
Postitas moto-onu
See probleem lõppes suure pauguga mis rebis siduri koja tükkideks, kui kohapealt põhjagaasiga startides differ plokki tõmbas. Millega kaasnes kõver käigukasti võll:lolLõpliku lahenduse leidsin uues ja võimsamas tagasillas mille poolassid on sama jämedad kui lada sild ise.
