1. leht 1-st

niva silllad tavalisele ladale

Postitatud: 19 Veebr 2008 23:18
Postitas karla89
tahtsin teada kas niva sillad lähevad tavalisele sigullile alla või kuidas see värk on oleks väga huvitatud kui keeegi annaks ideid või midagi

Postitatud: 20 Veebr 2008 01:01
Postitas reiner
Kõige lihtsam viis ise teada saada on see, et ajad tavalise lada ning niva paralleelselt kanalile (või tõstukile või hoopis lükkad külili), siis näed kohe erinevused ära.
Aga kindel on see, et ilma ümbertegemisteta ei pääse.

Postitatud: 20 Veebr 2008 08:04
Postitas Mel
Mis selle sildade vahetamise eesmärk on?
Niva on laiem kui tagaveoline lada. Nt 011 rööbe on ees 1349 mm ja taga 1305 mm, Nival vastavalt 1430 ja 1400.

Postitatud: 20 Veebr 2008 10:13
Postitas karla89
pole sellist võimalust et ymber kaks tykki lykata ,lihtsalt tahaks proovida sellist asja kas on võimalik

Postitatud: 20 Veebr 2008 12:37
Postitas reiner
Kõik on võimalik, kui aega ja viitsimist ning RAHA!

Postitatud: 28 Veebr 2008 11:17
Postitas pavlik
Karla ilmselt plaanibki oma klassiku rööbet laiendada. Paraku minu loogika kohaselt ei anna Niva tagasilla paigaldamine loodetud stabiilsuselisa, sest esirataste rööbe jääb ju samaks. Tulemuseks see, et masin hakkab kurvides rohkem esinurgale vajuma ja alajuhitavus suureneb (ega ilmaasjata pole peaaegu kõigil autodel ees laiem rööbe). Kui ette panna kompensatisooniks mingid eriti suure väljanihkega veljed, siis kaotab silla vahetamine mõtte, sest sihukesed veljed võiks ka tagasillale panna ju.

Postitatud: 11 Jaan 2009 23:41
Postitas otilada
Aga mul tekkis küsimus siit....et kas siis Niva esisild hakkab 01-hele alla.....väikese ümberehitusega saaks pm 01-hest teha 4x4 masina .....?

Postitatud: 12 Jaan 2009 02:38
Postitas nivamees66
niva esisild läheb alla kull,aga mitte väikse umberehitusega.AGA MUUD ORGANID.vahekast, gardaanid.