Kõige lihtsam viis ise teada saada on see, et ajad tavalise lada ning niva paralleelselt kanalile (või tõstukile või hoopis lükkad külili), siis näed kohe erinevused ära.
Aga kindel on see, et ilma ümbertegemisteta ei pääse.
Lower your standards and you'll never be disappointed!
Mis selle sildade vahetamise eesmärk on?
Niva on laiem kui tagaveoline lada. Nt 011 rööbe on ees 1349 mm ja taga 1305 mm, Nival vastavalt 1430 ja 1400.
Karla ilmselt plaanibki oma klassiku rööbet laiendada. Paraku minu loogika kohaselt ei anna Niva tagasilla paigaldamine loodetud stabiilsuselisa, sest esirataste rööbe jääb ju samaks. Tulemuseks see, et masin hakkab kurvides rohkem esinurgale vajuma ja alajuhitavus suureneb (ega ilmaasjata pole peaaegu kõigil autodel ees laiem rööbe). Kui ette panna kompensatisooniks mingid eriti suure väljanihkega veljed, siis kaotab silla vahetamine mõtte, sest sihukesed veljed võiks ka tagasillale panna ju.