1. leht 1-st
Pidurisilindri vahetus(kõik sellega kaasnev)
Postitatud: 30 Jaan 2008 22:02
Postitas amaras
Kuidas vahetada pidurisilindrit(trummel juba maas)

Tegemist on 2105 tüüpi sõidukiga.
[Muudetud: 30-1-2008 amaras]
Postitatud: 30 Jaan 2008 22:14
Postitas viaccess
Silindreid on mitu: Tagumine, esimene, peasilinder.
Pleki tagant toru lahti (tavaliselt läheb puruks, nii et uut toru ka vaja), seal samas toru juures 2 polti, vist oli 10 võtmega lahti ja silinder käes...
Postitatud: 30 Jaan 2008 22:17
Postitas amaras
Kas piduriklotsidega ei pea jändama?Neid eemaldama vms?
Postitatud: 30 Jaan 2008 22:34
Postitas GTA
Klotsid võta enne maha jah. Kaks fiksaatorit lahti, käsipiduri hoova splint ja ühendus lahti võtta, ongi kogu keeruline osa tehtud.
Keerukam on pärast alumist vedru peale saada ja käsipidurisüsteem uuesti ülevalt ära ühendada. Kui ühe poolega ameti selgeks õpid, on teine juba nit?evo;).
Postitatud: 30 Jaan 2008 23:14
Postitas hautz
ma panen klotsid tagasi nii...
1)panen alumise vedru paika ja surun klotsid ülevalt kokku
2)panen paika need fiksaatorid vms ,mis klotse kinni hoiavad
3)panan paika ülemise vedru...
...ma teen seda nii,et panen ühe otsa vedrul paika,siis võtan keskmise suurusega viili tagumise otsa (paremat asja pole leidnud:P)vedrust läbi ja panen(see mis on terav .NB nii vähe sisse kui võimalik)klotsi auku(see kuhu vedru käib)ja venitan vedru auku.
NB! töö lihtsustamiseks on soovitav viili ots peenemaks käiata.
Pikk jutt aga mõne minuti töö:D
Ja käripiduril ei pea seda spliti ära võtma kui klotse ei vaheta,klots võib ju trossi otsa rippuma jääda.
[Muudetud: 30-1-2008 hautz]
Postitatud: 31 Jaan 2008 00:03
Postitas motamees
Tagapidurisilindri vahetuseks ei pea klotse küljest ära võtma. Saab niisama klotsi korra eemale lükata.