1. leht 1-st
Roolivardad
Postitatud: 09 Dets 2007 19:13
Postitas kiku
Kas asjatundiad voiksid kirjeldada roolivarraste vahetamise protsessi. Ette tanades;)
Postitatud: 09 Dets 2007 20:10
Postitas olaaf
stopper-tiftid maha, 22 mutter laht, tõmmitsaga vardad koonusest lahti - seda nii sisemise kui välimise poole peal..
pärast uued vardad, mutrid kinni ja padavai sillaregulli kokkujooksu seadma...
Postitatud: 10 Dets 2007 09:37
Postitas atzkarik
puudu jäi ka veel et pärast uute kinni keeramis ka splindid sisse!!!!!
Postitatud: 10 Dets 2007 14:49
Postitas hautz
Koonused tasub ka määrdega üle teha,pärast parem lahti võtta jälle.
Postitatud: 10 Dets 2007 16:03
Postitas kiku
Suured tanud, nuud kohe vardaid vahetama:)
Postitatud: 10 Dets 2007 16:26
Postitas w2rk
Missugune see tõmmits välja näeb, millega koonuseid lahti saab. Mina tavaliselt peksan haamriga poldi pihta (keermest on ju suva sest läheb nagunii vahetusse).
Postitatud: 10 Dets 2007 16:28
Postitas hautz
Algselt postitas: w2rk
Missugune see tõmmits välja näeb, millega koonuseid lahti saab. Mina tavaliselt peksan haamriga poldi pihta (keermest on ju suva sest läheb nagunii vahetusse).
Miks koonuse küljele ei peksa?
Kõige lihtsamini saab kätte.
Postitatud: 10 Dets 2007 19:41
Postitas olaaf
olen kunagi ühele käändtelje koonusele prao sisse löönud küljepealt tagudes, keerme pihta löömine ka jama variant - kõige lihtsam kasutada tõmmitsat ja siis pisike kops ja ongi käes. vägapalju sõltub olukorrast ning milline konkreetne koonus on mida välja peksad...