1. leht 1-st
K;ESIPIDURID.
Postitatud: 01 Dets 2007 16:04
Postitas SexSix
Kas keegi on leidnud "rohtu",et esipiduri silindrid ei jääks kinni(pidurid ei jääks peale)?Kas on võimalik mingit "keemjat" määrimiseks kasutada?Üsna tihti tuleb teisi(supordeid)vahetada!
Postitatud: 01 Dets 2007 17:54
Postitas visible
Ainus hea rohi mis selle vastu aitama peaks on korralik piduriõli.

Postitatud: 01 Dets 2007 18:07
Postitas viaccess
Esiteks kui vahetad siis ära pane mingi vene vuffel varuosa...
Teiseks iga paari aasta tagant vaheta pidurivedeliku, mitte BSK või Neva
Piduriklotse vahetada tihedamini, mida vähem silinder tuleb välja seda vähem risk et ta kinni jääb.
Kontrollida tolmukaitset regulaarselt.
Keemijast pole kuulnud, aga võiks üritada mingi proov teha diisel lisandiga millega saab niiskuse eemaldada/lahustada õlis. Sellel ka määrimis omadused. See peseks ka torustiku puhtaks.
Mul olemas üleminekute joonised 110 seeria supportite paigaldamiseks, need hulga paremad kui 01 omad.
[Muudetud: 1/12/2007 viaccess]
Postitatud: 01 Dets 2007 20:14
Postitas Tegija
Tehniline vaseliin(WÜRTH) hea silindrite määrimiseks ja kinnijäämise vältimiseks...
Postitatud: 01 Dets 2007 22:15
Postitas SexSix
Aus olla siis olen alati "uute"pähe pannud kasutatud supordid.Uued kallid.Aga kui need kasutatud on niivõrd hästi liikuvate kolbidega peale mitmeaastast seismist väljas(lammaris,kindlasti orginaalid nõuka ajast)siis miks mitte neid kasutada?Aga paari aasta möödudes jäävad nad ikkagi mul kinni.Ülevaatusel on hästi näha.Piduri stend ju näitab ka veeretakistust,kui pidurit ei sõku.
Postitatud: 01 Dets 2007 23:41
Postitas Siksisback
Täna tegelesin just sama murega.
Nimelt kõik neli silindrit olid kinni. Õnneks sain ühe poole supporti sõbralt, sellel liikusid kolvid ilusti, kuid teise poole oma kahjuks ei õnnestunud muretseda.
Üritasin siis ise vaeva näha ja nad liikuma panna, ühe sain liikuma, kuid teine on nii kinni, et ei saa kolbigi kätte. Äkki keegi annaks nõu kuidas see kolb sealt kätte saada?:puzzled
Postitatud: 02 Dets 2007 00:29
Postitas viiulimees
Algselt postitas: Siksisback
Täna tegelesin just sama murega.
Nimelt kõik neli silindrit olid kinni. Õnneks sain ühe poole supporti sõbralt, sellel liikusid kolvid ilusti, kuid teise poole oma kahjuks ei õnnestunud muretseda.
Üritasin siis ise vaeva näha ja nad liikuma panna, ühe sain liikuma, kuid teine on nii kinni, et ei saa kolbigi kätte. Äkki keegi annaks nõu kuidas see kolb sealt kätte saada?:puzzled
takistad teise kolvi väljumist kuidagi ja vajutad piduri pedaaliga kolvi välja.
Postitatud: 02 Dets 2007 00:33
Postitas ToM
Suruõhuga sai vist lastud.
Postitatud: 02 Dets 2007 00:42
Postitas motamees
Pidurikolbide ja kummide määrimiseks kasutan spetsiaalset piduriosade jaoks müüdavat määret. Panin selle tuubi ka pildi peale, piduri peasilindri remondi teemas.
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=7210
Algselt postitas: Siksisback
Äkki keegi annaks nõu kuidas see kolb sealt kätte saada?:puzzled
Kui muud variandid tulemust ei anna, siis saab kolvi kätte määrdepritsiga. Tuleb piduritoru asemele keerata määrdenippel ja pritsiga pumpama hakata.
[Muudetud: 2-12-2007 logman]
Postitatud: 02 Dets 2007 09:56
Postitas hautz
Ma sain kolvid nii kätte ,et võttsin silindri suppordi küljest ära ja panin kolvi kruustngide vahele,edasi oli juba lihtne.
Kui ei saa kuustangide vahele panna siis saab ka näpitsatega kinni võtta ja kolbe ringi ajadades kolvid välja tõmmata.
Postitatud: 10 Dets 2007 13:46
Postitas pavlik
Algselt postitas: SexSix...Aga kui need kasutatud on niivõrd hästi liikuvate kolbidega peale mitmeaastast seismist väljas(lammaris,kindlasti orginaalid nõuka ajast)siis miks mitte neid kasutada?Aga paari aasta möödudes jäävad nad ikkagi mul kinni.
Vaata, selle vastu aitab hästi, kui kord või paar aastas kolbe "masseerida": võtad klotsi ära, paned selle asemele suure kruvikeeraja või kummiheebli (jälgi, et oleks piisavalt paks, et kolb välja ei tule) ja pumpad pedaaliga kolvi maksimaalselt välja. Siis surud sellesama kruvika või heebliga kolvi sisse tagasi, ja jätkad protseduuri, kuni kolb jälle kergelt käib (tavaliselt 10-20 korda). Vahepeal võid kolbi mingi asjaga (kasvõi pidurivedelikuga) pealtpoolt määrida ka.
Postitatud: 05 Mai 2008 20:09
Postitas afz
mis te arvate, kui kolvil on korrodeerunud sisse randid, mis ilmselt mustust koguvad ja seetõttu pidurid kinni jäävad, kas on võimalik vaid need kolvid ära vahetada ilma uut supportit ostmata?
kõige peenema liivapaberiga puhastamine on ka variant, aga tüütab ära lõpuks.
autoks 87 a samara ja tegemist esipiduritega.
[Muudetud: 5-5-2008 AFZ]
Postitatud: 06 Mai 2008 09:20
Postitas olaaf
samara esipdurisilindrid käivad supporti küljest poltidega ära.
uus maksis vist 3xx eek ja tasub investeeringut ära küll
Postitatud: 29 Sept 2008 16:16
Postitas apsu
käisin just LADA juppide poes ja sealt öeldi 04/05 silindri hinnaks 130.- samaral ei tohiks ta nüüd kallim küll väga olla
Postitatud: 29 Sept 2008 19:17
Postitas reiner
Algselt postitas: apsu
käisin just LADA juppide poes ja sealt öeldi 04/05 silindri hinnaks 130.- samaral ei tohiks ta nüüd kallim küll väga olla
Ma usun, et sa räägid tagumisest silindrist. Olku rääkis esimestest..
Postitatud: 29 Sept 2008 20:42
Postitas olaaf
torreros olid klassiku esimesed hinnaga 95 ja 120 vist mõlemad "originaal"

Postitatud: 29 Sept 2008 21:48
Postitas apsu
srry esimesi kolbe mõtlesin 145.- . No lihtsalt ise tegelen taga silindritega ja siis ikka lähevad sõnad sassi.

tagumised silindrid olid muidu 90.- tükk
[Muudetud: 29-9-2008 apsu]