K;ESIPIDURID.
K;ESIPIDURID.
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2509
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
K;ESIPIDURID.
Kas keegi on leidnud "rohtu",et esipiduri silindrid ei jääks kinni(pidurid ei jääks peale)?Kas on võimalik mingit "keemjat" määrimiseks kasutada?Üsna tihti tuleb teisi(supordeid)vahetada!
- viaccess
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1926
- Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
- Asukoht: Valga
- Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
- Kontakt:
Esiteks kui vahetad siis ära pane mingi vene vuffel varuosa...
Teiseks iga paari aasta tagant vaheta pidurivedeliku, mitte BSK või Neva
Piduriklotse vahetada tihedamini, mida vähem silinder tuleb välja seda vähem risk et ta kinni jääb.
Kontrollida tolmukaitset regulaarselt.
Keemijast pole kuulnud, aga võiks üritada mingi proov teha diisel lisandiga millega saab niiskuse eemaldada/lahustada õlis. Sellel ka määrimis omadused. See peseks ka torustiku puhtaks.
Mul olemas üleminekute joonised 110 seeria supportite paigaldamiseks, need hulga paremad kui 01 omad.
[Muudetud: 1/12/2007 viaccess]
Teiseks iga paari aasta tagant vaheta pidurivedeliku, mitte BSK või Neva
Piduriklotse vahetada tihedamini, mida vähem silinder tuleb välja seda vähem risk et ta kinni jääb.
Kontrollida tolmukaitset regulaarselt.
Keemijast pole kuulnud, aga võiks üritada mingi proov teha diisel lisandiga millega saab niiskuse eemaldada/lahustada õlis. Sellel ka määrimis omadused. See peseks ka torustiku puhtaks.
Mul olemas üleminekute joonised 110 seeria supportite paigaldamiseks, need hulga paremad kui 01 omad.
[Muudetud: 1/12/2007 viaccess]
Jupid Venemaalt!
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2509
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
Aus olla siis olen alati "uute"pähe pannud kasutatud supordid.Uued kallid.Aga kui need kasutatud on niivõrd hästi liikuvate kolbidega peale mitmeaastast seismist väljas(lammaris,kindlasti orginaalid nõuka ajast)siis miks mitte neid kasutada?Aga paari aasta möödudes jäävad nad ikkagi mul kinni.Ülevaatusel on hästi näha.Piduri stend ju näitab ka veeretakistust,kui pidurit ei sõku.
-
sSiksisback
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 165
- Liitunud: 29 Dets 2006 16:27
- Asukoht: Jõgevamaa
- Autod: 21033 83' , 21013 83'
Täna tegelesin just sama murega.
Nimelt kõik neli silindrit olid kinni. Õnneks sain ühe poole supporti sõbralt, sellel liikusid kolvid ilusti, kuid teise poole oma kahjuks ei õnnestunud muretseda.
Üritasin siis ise vaeva näha ja nad liikuma panna, ühe sain liikuma, kuid teine on nii kinni, et ei saa kolbigi kätte. Äkki keegi annaks nõu kuidas see kolb sealt kätte saada?:puzzled
Nimelt kõik neli silindrit olid kinni. Õnneks sain ühe poole supporti sõbralt, sellel liikusid kolvid ilusti, kuid teise poole oma kahjuks ei õnnestunud muretseda.
Üritasin siis ise vaeva näha ja nad liikuma panna, ühe sain liikuma, kuid teine on nii kinni, et ei saa kolbigi kätte. Äkki keegi annaks nõu kuidas see kolb sealt kätte saada?:puzzled
Igast autost saab ükskord opel.!
-
vviiulimees
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 5
- Liitunud: 15 Veebr 2006 23:02
- Asukoht: Kose
- Autod: 2103
takistad teise kolvi väljumist kuidagi ja vajutad piduri pedaaliga kolvi välja.Algselt postitas: Siksisback
Täna tegelesin just sama murega.
Nimelt kõik neli silindrit olid kinni. Õnneks sain ühe poole supporti sõbralt, sellel liikusid kolvid ilusti, kuid teise poole oma kahjuks ei õnnestunud muretseda.
Üritasin siis ise vaeva näha ja nad liikuma panna, ühe sain liikuma, kuid teine on nii kinni, et ei saa kolbigi kätte. Äkki keegi annaks nõu kuidas see kolb sealt kätte saada?:puzzled
enam mitte, Piisavalt rikas, et sõita Ladaga 

- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Pidurikolbide ja kummide määrimiseks kasutan spetsiaalset piduriosade jaoks müüdavat määret. Panin selle tuubi ka pildi peale, piduri peasilindri remondi teemas. http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=7210
[Muudetud: 2-12-2007 logman]
Kui muud variandid tulemust ei anna, siis saab kolvi kätte määrdepritsiga. Tuleb piduritoru asemele keerata määrdenippel ja pritsiga pumpama hakata.Algselt postitas: Siksisback
Äkki keegi annaks nõu kuidas see kolb sealt kätte saada?:puzzled
[Muudetud: 2-12-2007 logman]
C
-
ppavlik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 163
- Liitunud: 17 Nov 2005 15:29
- Asukoht: Tartu
- Autod: VAZ 21011 '78 / VIS 2346 '03 / ZAZ 965 '61
Vaata, selle vastu aitab hästi, kui kord või paar aastas kolbe "masseerida": võtad klotsi ära, paned selle asemele suure kruvikeeraja või kummiheebli (jälgi, et oleks piisavalt paks, et kolb välja ei tule) ja pumpad pedaaliga kolvi maksimaalselt välja. Siis surud sellesama kruvika või heebliga kolvi sisse tagasi, ja jätkad protseduuri, kuni kolb jälle kergelt käib (tavaliselt 10-20 korda). Vahepeal võid kolbi mingi asjaga (kasvõi pidurivedelikuga) pealtpoolt määrida ka.Algselt postitas: SexSix...Aga kui need kasutatud on niivõrd hästi liikuvate kolbidega peale mitmeaastast seismist väljas(lammaris,kindlasti orginaalid nõuka ajast)siis miks mitte neid kasutada?Aga paari aasta möödudes jäävad nad ikkagi mul kinni.
mis te arvate, kui kolvil on korrodeerunud sisse randid, mis ilmselt mustust koguvad ja seetõttu pidurid kinni jäävad, kas on võimalik vaid need kolvid ära vahetada ilma uut supportit ostmata?
kõige peenema liivapaberiga puhastamine on ka variant, aga tüütab ära lõpuks.
autoks 87 a samara ja tegemist esipiduritega.
[Muudetud: 5-5-2008 AFZ]
kõige peenema liivapaberiga puhastamine on ka variant, aga tüütab ära lõpuks.
autoks 87 a samara ja tegemist esipiduritega.
[Muudetud: 5-5-2008 AFZ]