1. leht 1-st

Probleem: käigukasti ülemised poldid.

Postitatud: 21 Nov 2007 19:58
Postitas kapa
Kuidas saada lahti sidurikoja ülemisi polte? Mulle öeldi (ise pole Ladal sidurit vahetanud, kogemused puuduvad) et seal pidavat vaja minema mingit erivõtit, pika otsaga vms? Teadjad kommenteerige... Saab siduriketta tava võtmetega vahetatud? Kui nüüd erivõtit on vaja, jääb see sidurivahetus nüüd lähimal ajal ära...

Probleem: käigukasti ülemised poldid.

Postitatud: 21 Nov 2007 20:13
Postitas ando
Ei ole vaja spetsvõtit. Ülemisi polte on väga kehv keerata, aga heade riistadega peaks hakkama saama. Tsentreerimiseks on vaja spets asja. :) Aga selle sa ikka kuskilt leiad.

Probleem: käigukasti ülemised poldid.

Postitatud: 21 Nov 2007 20:17
Postitas kapa
Tsentreerida pidavat saama ka harjavarrega. Aga siis üritame pea püsti siduri vahetusele vastu minna. Ega vene ketast ei tasu vist panna?

Probleem: käigukasti ülemised poldid.

Postitatud: 21 Nov 2007 20:29
Postitas Hulkur
Tavasõiduks käib vene siduriketas küll.

Probleem: käigukasti ülemised poldid.

Postitatud: 21 Nov 2007 22:36
Postitas IceStorm
Algselt postitas: kapa
Kuidas saada lahti sidurikoja ülemisi polte? Mulle öeldi (ise pole Ladal sidurit vahetanud, kogemused puuduvad) et seal pidavat vaja minema mingit erivõtit, pika otsaga vms?
Selleks läheb vaja 19 mm padrunit, võtit, pikendust või pikendusi ning kardaani pikenduse ja padruni vahele.
Padrunitega tööriistakomplektiga peaksid töö tehtud saama.

Probleem: käigukasti ülemised poldid.

Postitatud: 21 Nov 2007 23:00
Postitas olaaf
mina olen kasutanud 2108 või niva ketast - mõlemad "lamellidega"

ketast tsentreeri vana kastivõlliga..
kindlasti leiad mõne vana käigukasti kust see ära lõigata:)

ülemised poldid võtad lahti kõveraks keeratud 19/17 lehtvõtmega..
ise olen nii 4 autol kokku 18 korda käigukasti vahetanud

Probleem: käigukasti ülemised poldid.

Postitatud: 22 Nov 2007 19:04
Postitas hautz
Parim võti selleks on 19 silmusvõti ;),aga ka tavalisega saab hakkama.

Probleem: käigukasti ülemised poldid.

Postitatud: 22 Nov 2007 19:18
Postitas reiner
Algselt postitas: IceStorm
Selleks läheb vaja 19 mm padrunit, võtit, pikendust või pikendusi ning kardaani pikenduse ja padruni vahele.
Padrunitega tööriistakomplektiga peaksid töö tehtud saama.
Töökojas, kus enda masinaid putitanud on lada käimari vahetamiseks tehtud spets võti - 19 padrun, kardaan, ja umbes käigukasti enda pikkune pikendus.
Siis on see võti hea kui keegi teine on kapoti all ja hoiab padrunit omal kohal, muidu kipub maha viskama..

Aga tsentreerimiseks on kõige parem käimari enda otsavõll, nagu olaaf mainis.;)

Probleem: käigukasti ülemised poldid.

Postitatud: 22 Nov 2007 19:51
Postitas GTA
Mul see kõver võti olemas... ja kui satud ntx Mindora poodi, võid ka uurida, ehk on neil seda saada. Kui käigukaste lõhkuda ei raatsi (:P), noh tänapäeval küll suht tavatu kuid mul on otsavõlli mõõtude järgi treitud pulk, mis pole ka kordagi hätta jätnud. Ühel korral ei leidnud ma seda üles ja sai tsentreeritud käigukasti endaga. Vaja läks selleks kahe mehe jõudu ja tükk aega jebimist:D

Probleem: käigukasti ülemised poldid.

Postitatud: 22 Nov 2007 20:40
Postitas w2rk
Tavalise lehtvõtmega saab väga eduliselt sidurikoja poldid lahti.

Probleem: käigukasti ülemised poldid.

Postitatud: 24 Nov 2007 22:20
Postitas Rallilada
Keerad tavalise Leht võtme kõveraks ja tuleb küll .:)

Probleem: käigukasti ülemised poldid.

Postitatud: 25 Nov 2007 19:03
Postitas -grazy-
ei pea kõveraks väänama,ülemised saad väga edukalt 19 lehtvõtmega lahti,enda ladal olen 5 korda kasti maha võtnud,siduri ketta tsentreerimiseks kõlbab ka mõõtude järgi treitud võll,kuid kui treida ei saa,siis saab ka puupulgaga(toyotal panin)