1. leht 1-st

Piduri voolik katki.

Postitatud: 21 Okt 2007 12:34
Postitas rallymies
Nimelt on mu lada 21011 piduritoru katki enne tagumist piduriregulaatorit. See toru mis tuleb peapumbast ja läheb taha regulaatorisse. Mida on mõtekas teha:
Kas vahetada piduritoru täies pikkuses(on see raske töö),
või saab jätkata mingit moodi kui see üldse võimalik on.
Toru on katki mingi 5 cm enne regulaatorit.

Postitatud: 21 Okt 2007 12:38
Postitas PuZuP
Lähed poodi, ostad uue magistraaltoru, ostad spets. toruvõtme, vahetad ära, õhutad süsteemi ära, sõidad rõõmsalt edasi...
Nii on mõtekas teha...

Postitatud: 21 Okt 2007 20:10
Postitas moosmoosik
vahetada seda keeruline ei ole. kehvad on tal vaid need kinnitused mis teda põhja all hoiavad sest seed on kütusetoru taga ja ees ja paksu porikihiga kaetud.muud hullu ei ole midagi. kui sul tekib mõte piduriregulaator vahelt välja visata (vana ei tööta ja uut ei taha/viitsi vms . panna)siis läheb magistraal otsapidi selle koha peale kust hakkab kummivoolik mis läheb kolmikusse. sellisel juhul jääb seda magistraali üle (pikkuselt on ta mõeldud ju minema kuni regulaatorini ning regulaatorist edasi kummivoolikuni tuleb ju teine toru). ülejäämise korral tuleb see lihtsalt sinna põhja alla rulli keerata.
mis puutub pidurite jaoks mõeldud võtmesse siis ka seda tuleks valida. poes on müügil sellised täiesti suvalised võtmed mis meenutavad pulga otsa keevitatud väikest padrunit millel on ühte külge vahe sisse saetud. selle võtme puhul on määrav selle valmistamise materjal. osad on pehmed ja venivad kohe välja teised aga peavad vastu. kuna silma järgi ei saa seda metallivärki kindlaks määrata siis on soovitav osta selline võti mille ots on kandiline ning selle sälgu mille sa üle piduri toru paned,saab poldiga kokku tõmmata. selle võtmega on küll ebamugav keerata kuid ta hoiab võtit tugevalt stutsi otsas. stutsid on roostes ja kinni jäänud ja pehmed nind tavalise võtmega sa keerad lihtsalt nukid maha.
ja muidugi siis piduritorude kohta üldiselt: enne kui hakkad lahti võtma siis tuvasta kas on vask või metall toru. vasktoru võiks korralikult maha võtta ja pärast tagasi panna,metalltoru puhul (eriti vana toru) on mõtekas uus osta. hinnad ei ole kallid ja endal on lihtsam töötada sest vanal torul on omadus kergelt pooleks minna.

Postitatud: 21 Okt 2007 20:22
Postitas Mahno
Ja veel - kui sa juba seda tööd tegema hakkad, siis vaata ülejäänud torud ka kriitilise pilguga üle. Võibolla on nood sama mädad. Samuti voolikud - pragunenud ei kuulu auto peal kasutamisele.

Pidurivedelik pane uus - vana ürita nii palju välja saada kui võimalik. Silindrid, klotsid vaata ka üle.

Postitatud: 21 Okt 2007 22:33
Postitas moosmoosik
no ütleme siis nii et kui juba hoogu sattuda siis tuleks ette võtta kogu pidurisüsteem. vahetada kõik torud,voolikud,töösilindrid,soovitavalt peapump,klotsid,kettad ja loomulikult õli. töösilindrite ja pumba parandamine on enda petmine. ma ei taha motameest solvata sest ta näitas väga kenasti kuidas remontida piduripumpa kuid minul on ette tulnud et nii piduri kui siduripumba remondist ei ole kasu. ei hakka enam tööle. kuna lada jupid ei ole kallid ja remont on lihtne ning korralikult funktsioneerivad pidurid on auto juures väga tähtsad siis võib selle asja ette võtta küll.

Postitatud: 22 Okt 2007 00:28
Postitas motamees
Kui toru läheb nagunii vahetusse, siis pole spetsvõtit vaja. Lõikad toru tangidega kohe stutseri tagant katki ja tavalise kuuskant padruniga keerad stutsi välja.
Peapumba remondi näidis oli neile, kes seda teha soovivad. See ei ole kohustuslik.;)

Rõhuregulaator.

Postitatud: 22 Okt 2007 08:49
Postitas SexSix
Rõhuregulaatorit ei soovita ära võtta ja toru otse sillapeale mineva vooliku otsa keerata.Ülevaatusel võib tulla probleeme.

Postitatud: 22 Okt 2007 20:08
Postitas logman
Võib, aga ei pea. Suuresti sõltub ülevaatajast.
Mu eelmisel kopkal seda polnud ja Lippus Viljandist ei teinud sellest ka suuremat numbrit. Samas olen kuulnud, et Luik hakkab kohe irisema.
Niipalju siis Viljandi TÜV meeste kohta.

Postitatud: 22 Dets 2007 23:57
Postitas fheisis
Pole ju mitte midagi keerulist.. vaatad pikk ta sul on vahetad ära.. võid ise kah silmus võtmest endale hea võtme teha lased rälakaga jupi vahelt lihtsalt..ja keerulist pole midagi , keerad peapumba juurest lahti ja tirid ära.. paned uue asemele .. käigukastiäärest vead smateedpidi tagasi nagu originaalis .. keerad korralikult kinni õhutad ära ja norma.. ma vahetasin endal ka ära kuna oli kivi saand ja laiaks läind... automaailmast sain 180krooniga vägahea vasest toru.. läikib siiamaani..edu;)